Hoe kan ik mijn pc->beeldscherm voor mn console gebruiken

Ook de PC laat Sega tegenwoordig niet met rust. Met games als Warhammer Online in het vooruitzicht en games als Worms 3D, Sonic Adventure DX en meer is er voldoende te beleven voor Sega fans op de PC. Maar ook andere games kunnen natuurlijk aan bod komen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Hoe kan ik mijn pc->beeldscherm voor mn console gebruiken

Postby ItzMeMario » 13 May 2005, 19:40:47

Ik heb in mijn pc een kaart zitten, waar ik de gele scart van een console in kan doen.
Ik wil graag mijn xbox op mijn plasma scherm aansluiten, maar dat moet dan via die kaart.

Hoe doe je dit? ik snap het namelijk niet, kan iemand me alles ff duidelijk uitlegge?(met welk prgramma et. etc.)
ItzMeMario
 
Posts: 5
Joined: 17 Mar 2005, 18:23:46

Postby Markam » 14 May 2005, 06:17:33

die composiet stekker is alleen voor uitgaand beeld. je hebt om je console op je plasma scherm aan te sluiten een vga-box nodig. die is er voor de DC, zal vast ook wel voor de Xbox aanwezig zijn. Je zal trouwens wel TFT ipv plasma bedoelen. want een plasma zal wel een optical in hebben en heeft de xbox geen optical out? of is dat alleen voor geluid?
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby trebbor666 » 21 May 2005, 10:35:19

hey een plasma, hoorde nog een tijd geleden dat ze die dingen van de martk wilden halen, maar zie ze juist steeds weer meer! :)

hoop dat HD tv beetje opschiet zijn er nog veelste weinig en veelste duur :(

btw misschien weten ze het bij dimension plus of nedgame wel of foregames of andere game online winkel ;)
http://users.ign.com/collection/trebborselur

*Yellow~Drag00n~Trebbor~Tre~Selur~Indonesia*

Image
trebbor666
 
Posts: 606
Joined: 30 Sep 2004, 04:46:07
Location: Groningen


Return to 5. PC CD-ROM en DVD

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group