world of warcraft

Ook de PC laat Sega tegenwoordig niet met rust. Met games als Warhammer Online in het vooruitzicht en games als Worms 3D, Sonic Adventure DX en meer is er voldoende te beleven voor Sega fans op de PC. Maar ook andere games kunnen natuurlijk aan bod komen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby blackdragon » 02 Mar 2005, 16:46:05

Moet de game ook nog kopen. Lijkt me echt een vette game. Maar die maandelijkse betaling zit me een beetje dwars :S
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby smeerkaas » 02 Mar 2005, 20:22:42

Kan ik mij goed voorstellen ja... Ik zit ook een beetje te twisten hierover, aangezien ik ook niet meer fulltime zit te gamen tegenwoordig...
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby blackdragon » 02 Mar 2005, 20:57:00

Precies en omdat ik overdag moet werken heb ik alleen savonds en weekends. Maar ja dan kan ik ook niet de hele avond en bovendien stel je voor dat ik de game toch niet zo leuk vind.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Razelim » 04 Mar 2005, 08:53:06

Je krijgt bij de game de eerste 30 dagen "gratis"
en als je het niet leuk vindt is het gewoon zonde van je 40 euro, en niet van de 15 euro per maand, want die betaal je gelukkig dan niet.
Ik kan het ook alleen maar 's avonds en op zaterdags spelen, en ik geniet met volle teugen er van! voor mij is het het waard
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Postby mennovegter » 04 Mar 2005, 13:10:08

ja die game is het meer dan waard, zo vet. Tis ook een goede mmorpg als je wat minder tijd hebt, wow is heel toegankelijk, ik heb ook geen zeeen van tijd hoor.
mennovegter
 
Posts: 168
Joined: 21 Oct 2004, 22:04:29
Location: Netherlands

Postby Paul » 08 Mar 2005, 08:38:25

Zijn er hier eigenlijk mensen die roleplayen, of alleen van die PvP deathmatch mensen? ;]

Ik heb gisteren een leuk stukje roleplay gehad met m'n gnome mage. Samen met een gnome warrior waren we vanuit the Goldshire Inn op zoek gegaan naar een spin in Elwynn Forest. Jagen, zeg maar. Nu moet ik er wel even bij zeggen dat m'n mage een beetje een warhoofd is. Ze (ik speel een meisje) heeft echt belachelijk veel moeten leren op 'magic school'. Soms gaat dat nog niet helemaal vanzelf zeg maar, dat casten.

Na een kwartiertje vonden we een spin (we liepen in plaats van rennen, en ondertussen nog een boar geschoten). "Want to take the first shot?" vroeg die gnome. Dus ik "Sure, I'll try. Here goes.." en dan 'per ongeluk' polymorph casten in plaats van frost bolt. Heel die spin verandert in een schaap. "Oh, crap. I got it mixed up again.." Die warrior kwam niet meer bij. ;]
User avatar
Paul
 
Posts: 138
Joined: 27 Feb 2005, 22:45:25
Location: Rotterdam

Postby Bammetje » 11 Mar 2005, 12:23:38

User avatar
Bammetje
 
Posts: 12
Joined: 14 Dec 2004, 22:17:18

Postby arjen » 13 Mar 2005, 23:00:31

Paul wrote:Zijn er hier eigenlijk mensen die roleplayen, of alleen van die PvP deathmatch mensen? ;]

Ik heb gisteren een leuk stukje roleplay gehad met m'n gnome mage. Samen met een gnome warrior waren we vanuit the Goldshire Inn op zoek gegaan naar een spin in Elwynn Forest. Jagen, zeg maar. Nu moet ik er wel even bij zeggen dat m'n mage een beetje een warhoofd is. Ze (ik speel een meisje) heeft echt belachelijk veel moeten leren op 'magic school'. Soms gaat dat nog niet helemaal vanzelf zeg maar, dat casten.

Na een kwartiertje vonden we een spin (we liepen in plaats van rennen, en ondertussen nog een boar geschoten). "Want to take the first shot?" vroeg die gnome. Dus ik "Sure, I'll try. Here goes.." en dan 'per ongeluk' polymorph casten in plaats van frost bolt. Heel die spin verandert in een schaap. "Oh, crap. I got it mixed up again.." Die warrior kwam niet meer bij. ;]


ik speelde eerder ook op die server en heb mijn uiterste best gedaan om te roleplayen maar kon echt niemand vinden die mee deed. of is dit nu beter?
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby Paul » 15 Mar 2005, 06:38:12

arjen wrote:ik speelde eerder ook op die server en heb mijn uiterste best gedaan om te roleplayen maar kon echt niemand vinden die mee deed. of is dit nu beter?


Er zijn genoeg roleplayers te vinden. Als je de newbie-gebieden uit trekt kom je bijna alleen maar roleplayers tegen eigenlijk. Tuurlijk, er zijn ook spelers die niet roleplayen, maar ik hoef nu echt niet meer te zoeken naar leuke mensen om mee te spelen.

Ik vind overigens wel dat Blizzard een waarschuwing op de RP-servers moet zetten voordat je er een karakter aanmaakt. Dat houdt een hoop niet-roleplayers tegen denk ik.

Maare, volgens mij baal jij een beetje van World of Warcraft of niet? ;]
User avatar
Paul
 
Posts: 138
Joined: 27 Feb 2005, 22:45:25
Location: Rotterdam

Postby arjen » 15 Mar 2005, 12:16:02

ik heb het een maand geprobeerd en ben tot lvl 35 gekomen en had het toen wel gehad. veel van hetzelfde en misshcien komt dat extra doordat ik wel vlink ben wezen rushen. balen wil ik het niet echt noemen. ik ging er ook niet echt in met hoge verwachtingen in. ik kan zoeizo niet tegen de grafische stijl die zij gebruiken en wist ik al voordat ik er aan begon. met warcraft 3 had ik dit ook. boellie is hier bijvoorbeeld een fan van en ik een hater. maar dat bederft de gameplay natuurlijk niet. ik denk dat het vooral komt door mijn goede ervaringen in final fantasy xi waar het idee van samen spelen veel meer heerst. zelfs op lvl 30+ werdt het partien nog niet aantrekkelijker voor mij. nogsteeds dat gevoel dat ik alleen aan het spelen was ookal zit ik in een party met anderen (net als je hebt wanneer je een fps online speeld en dan capture the flag doet). met final fantasy xi krijg ik veel meer het gevoel dat je een team bent die samenwerkt. bijna het gevoel dat je er echt in zit en met je 6en samen in dezelfde IRL kamer zit ^_^

mijn broer heeft wow ook een maand geprobeerd (gelijk na mij met mijn cd) en had precies hetzelfde gevoel. in tegenstelling tot mij is hij echt een hardcore mmorpg'er. hij begon 6 jaar terug met ulitma online en heeft zo'n beetje vanaf dan elke mmorpg gespeeld die een beetje interesant was (zo'n stuk of 25). zijn favoriet van ze allemaal is city of hereos (waar ik mij ook wel in kan vinden) en UO (omdat dat gewoon zijn eerste was) al speeld hij nu ook weer ffxi, UO speeld hij ook nogsteeds.

een mmorpg moet je gewoon net liggen.
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby Soulo » 15 Mar 2005, 15:24:56

Ik heb de Europese beta ongeveer een maand gespeeld en vind WoW een zeer goed spel. Ik ben zelf ook begonnen met UO, toen EQ, aanvullingen, AO, maar ik vind dat er weinig op aan te merken is aan WoW, het spel zit gewoon harstikke goed in elkaar. Naar mijn ervaring vond ik 't socializing en roleplaying gehalte erg laag in de tijd dat ik heb gespeeld, maar dat zal ermee te maken dat ik op een beta server speelde, en dat ligt uiteindelijk aan de spelers en niet het spel zelf. Ik heb in die tijd niet veel gePvPed, maar ik denk dat het PvP gedeelte juist 1 van de sterkste punten is van WoW.
Na die beta had ik gezworen dat ik WoW niet zou kopen, omdat ik van mezelf weet dat ik als ik dat doe, er een grote kans bestaat dat ik 't grootste deel van mijn vrije tijd in WoW zit.
Nu zit ik weer heel erg te twijfelen omdat ik lekker ben gemaakt door al die "battleground" info, ik wil dat 'grootschalige' PvPen gewoon meemaken (en prijzen als epic armor/wapens en een mount zijn gewoon gruwelijk). Ben ook benieuwd naar die hero classes (vind 't wel jammer van Blizzard dat ze hier zo lang mee wachten).
Soulo
 
Posts: 42
Joined: 25 Feb 2005, 13:01:56
Location: Ridderkerk

Postby arjen » 15 Mar 2005, 17:01:14

nee het is zeker geen slecht spel en zit heel erg goed in elkaar. maar een mmorpg moet gewoon bij je passen. en wow doet dit niet bij mij.

socializing is voor mij het allerbelangrijkste van een mmorpg. ik haat solo play in een mmorpg. enige mmorpgs die mij tot nu toe dan ook zijn bevallen zijn ffxi en city of hereos.
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby trebbor666 » 17 Mar 2005, 15:57:12

had toch niet voor WOW gekozen maar wil nu eigenlijk toch wel WoW spelen maar jah nergens te krijgen in groningen :(
http://users.ign.com/collection/trebborselur

*Yellow~Drag00n~Trebbor~Tre~Selur~Indonesia*

Image
trebbor666
 
Posts: 606
Joined: 30 Sep 2004, 04:46:07
Location: Groningen

Postby arjen » 17 Mar 2005, 22:10:22

misshcien kun je hem anders zelfs wel van marijn overnemen voor een betere prijs?
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby wiseguy » 21 Mar 2005, 17:58:26

Weet iemand hier toevallig waar je WoW nog kan kopen? Of wanneer hij weer te koop is, tot nu toe heb ik alleen maar te horen gekregen dat ie uitverkocht was. :cry: Ze zijn wel op ebay te koop maar van die prijzen word je ook niet echt vrolijk :shock:
wiseguy
 
Posts: 67
Joined: 29 Jun 2004, 17:53:58
Location: Netherlands

PreviousNext

Return to 5. PC CD-ROM en DVD

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group