Children of the Nile

Ook de PC laat Sega tegenwoordig niet met rust. Met games als Warhammer Online in het vooruitzicht en games als Worms 3D, Sonic Adventure DX en meer is er voldoende te beleven voor Sega fans op de PC. Maar ook andere games kunnen natuurlijk aan bod komen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Children of the Nile

Postby Dark|M » 03 Aug 2004, 10:02:55

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
Sega Europe heeft aangekondigd dat men de historische stedenbouwgame Children of the Nile uit zal geven in Europa. In dit spel krijg je de kans om als Faroa een grote, Egyptische stad uit de rond te stampen en je macht in de rest van de wereld te vergroten. Het spel is aan de hand van een groot aantal ex-medewerkers van Impressions, de firma verantwoordelijk voor successen als Ceasar en Pharaoh, die zich hebben verenigd onder de naam Tilted Mill Entertainment. In november wordt Children of the Nile in de winkels verwacht. Voor meer informatie lees je onze preview, die je links van dit nieuwtje bij de related docs terug kunt vinden. <hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
http://www.gamer.nl/nieuws/23065
Ziet er leuk uit, ik heb in het verleden ook redelijk wat tijd besteed aan Ceasar en Pharaoh dus ik verwacht hier ook wel weer wat van \'k hoop alleen wel dat de overgang naar volledig 3D goed uitgewerkt is en dat het geen afbreuk doet aan de gameplay.
User avatar
Dark|M
 
Posts: 808
Joined: 19 Jun 2002, 19:50:42
Location: Watnou woonplaats?

Postby blackdragon » 27 Feb 2005, 22:38:13

Heb de game vorige week gekocht en het bevalt me zeer goed.
Het is zeker niet de beste in dit genre maar zeker leuk en ziet er redelijk goed uit. Voor liefhebbers zeker een aanrader!
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Frankhulscher » 03 Jan 2006, 17:25:51

Ik zag 'm als 2disc box bij de mediamarkt liggen voor 15 euro. Had er eens over gelezen op de site van Sega en het leek me wel leuk, dus voor dat geld maar meegenomen. Ik heb alleen de tutorials gespeeld maar ben er nu al verslaafd aan. Ik speel normaal nooit op de PC maar strategy gaat gewoon niet op een console. Echt een leuk, uitdagend spel.
Mijn verzameling (excel bestand)
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Postby blackdragon » 03 Jan 2006, 18:25:47

Haah gaaf eindelijk nog iemand die het spel speelt :) Hoewel ik het niet mee zovaak speel is het echt wel een goede game. Ik zie het zelf meer een mix tussen een soort ouderwetse Simcity maar dan ook met gevechten erbij :)
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker


Return to 5. PC CD-ROM en DVD

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group