OUTRUN 2 Time Attack - PALM BEACH

Post hier je scores. Maak een topic voor een game en plaats de score en hoe je die behaald hebt. Een plaatje erbij is beter, als bewijs. Plaats aub geen onzinnige posts waardoor de topics een rommel worden. Onzinnige posts zullen worden verwijderd.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

OUTRUN 2 Time Attack - PALM BEACH

Postby Gouki » 10 Nov 2004, 07:56:31

Hi everybody,

OUTRUN 2 Time Attack.
Een week, een course, auto naar keuze, AT of MT.
De snelste tijd. Ik maak per course een nieuwe topic.
Post hieronder je tijden. Ik update iedereen zijn tijd in de record tabel.
Vijf weken lang, verschillende courses. De nummer 1 krijgt 10 punten, nummer 2 krijgt 9 punten enz. Wie na de 5 weken de meeste punten heeft, heeft gewonnen.

MAANDAG 15 NOVEMBER TOT EN MET ZONDAG 21 NOVEMBER : Palm Beach.
[er mag voor deze keer nu al gepost worden voor week 1]

Course: Palm Beach..Time:...Car:...AT/MT:
1. Gouki, 0:42:339, F40, MT
2. Guapo79, 42.511, F40, MT
3. Smoed, 0:42:55, F40, MT
4. Music Maniak, 0:42:552, F40, MT
5. Biohazard, 0:42:89, F40, AT
6. ...

Succes mensen!

<b>EDIT:</b> er zit een bug in het spel, soms race je sneller dan jou snelste tijd uit de recordlijst en wordt deze tijd niet ge-updated. Schrijf dan aub, gewoon je tijd op die jij zelf hebt genoteerd. Als er mensen niet geloofd worden, is er evt. bewijs nodig (?)
\"cheaten is NOT DONE hier!\"

Gouki / PAU
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby Biohazard » 10 Nov 2004, 21:25:08

ik ga vanavond even proberen om een redelijke tijd neer te zetten, erg leuk gedaan dit! mag wel vaker voorkomen wat mij betreft.

0.42.99

Enzo, AT
User avatar
Biohazard
 
Posts: 1998
Joined: 25 May 2001, 13:05:08

Postby music_maniac1965 » 10 Nov 2004, 23:10:38

ik verwacht dit event niet te winnen wegens te wijnig tijd voor oefenen, maar zoals biohazard al zei: dit mag wel vaker gedaan worden. het houd het spel ook meer interesant. helaas heb ik nu geen tijd om te oefenen, want ben net terug (0:10) en kan meteen door naar mijn bed [:D] maar zondag heb ik wel even tijd om te probeeren mijn tijd te verbeteren.
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby Gouki » 11 Nov 2004, 07:37:02

Je hebt nog de hele week (volgende week de tijd om te oefenen en om een goede tijd neer te zetten. Als de tijd per course van een week te kort is kunnen we daarover praten, geen probleem. Ik zelf vind het ook iets cools, zo\'n competitie.

mijn tijd was 0:42:44 F40, MT

Het vreemde is dat je de tijden WEL kunt zien, bij de \"View cards\" en dan \"Records\". Maar dat de duizendsten er worden weggelaten. (vb: er komt geen 0:42:449, maar er staat 0:42:44...)

Ik kan zeggen dat MT sneller is, vooral bij de start. Normaal race ik met de Enzo, ik start met MT in de tweede versnelling en bij een 6-versnellingen auto scheelt dat duidelijk! Dat is alvast een tip.
Nog een tip is, zo kort mogelijke route rijden. Dus alles snijden, en proberen zo veel mogelijk langs de kant en over het gras te racen. Dat scheelt ook veel tijd!

Succes verder. Ik heb ook weinig tijd, maar ik zal wel wat tijd vrij maken om een goede tijd neer te zetten.

Gouki
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby music_maniac1965 » 11 Nov 2004, 22:15:52

niewe tijd:

0:42,552 F40 MT

niet te geloven die tijd van gouki. zeker spaanse pepers gegeten ? [:p][:D]

2x geedit. jammer dat smoed geen X:XX,XXX cijfers heeft getypt, want ik vraag mij af wie nu sneller is...... het koste mij bloed zweet en tranen om deze tijd neer te zetten. ik vermoed dat gouki bijna net zo goed is op zijn xbox als die team marubaku gasten op de kast ! want met deze tijd heb ik toch redelijk lang door het gras/zand gereden, en ook behoorlijk langs de relingen waar nodig. petje af hoor !
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby Gouki » 12 Nov 2004, 08:04:39

He Music Maniak,

Nee ik heb geen stuurtje, maar ik heb de replay van marubaku gezien. Weet je dat je gewoon moet proberen zo kort mogelijke route te rijden. Dus alles zo kort mogelijk te houden. Ik heb al heel wat ervaring met Sega Arcade racers, en dus weet ik dit natuurlijk al een tijdje.

Ik wil best een screenshot maken, als je dat wilt, of een foto, dat moet geen probleem zijn.
De records kun je zien he? Ik heb verteld waar je die kunt zien in mijn vorige post!

Ik weet trouwens zeker dat het nog sneller moet kunnen! Ik zat zelf meer te denken aan 42:2x !!
Het sturen bij het door het gras rijden wordt idd wel iets lastiger, maar hoe meer je het doet, hoe meer ervaring je erbij krijgt natruulijk! [:D]

Nog een tip: Voor de start geen gas geven, net voor het startsignaal klinkt, dan druk je vol op gas!
Meteen naar rechts sturen en als je over het zand heen bent, meteen links. Dan rustig richting de muur. Je moet over die witte streep blijven rijden!
Dat is nog veel moeilijker dan het gras, want de muur is errug dichtbij. [:D]

We hebben nog een hele week en ik hoop dat meerdere mensen meedoen!
ALS je wilt kan ik ook vragen of een Engelse vriend van me meedoet, IC UK.
Hij is echt heel goed. Check maar eens online bij de time trials!

Gouki
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby Gouki » 12 Nov 2004, 08:21:54

Uhhm, ik heb net een site gezien over een outrun challenge. Ik vraag me af wie er wel eens online raced en wie weet wat de snelste tijd voor Palm Beach is...? Kan iemand die hier posten aub? Dank u

Gouki
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby music_maniac1965 » 13 Nov 2004, 22:19:23

ik heb nu 2 filmpjes gezien van team marubaku. die gasten gaan echt chirurgies te werk !! die gasten kunnen lezen en schrijven met outrun 2 arcade !! maar ik ben nu 39 jaar, en mijn vingers zijn zekers niet meer zo stabiel als toen ik rond de 25 was, en die controlle om dus zo strak langs de muren te rijden heb ik niet meer. ik ben toch wel trots op mijn huidige tijd, en die ga ik zekers nog aanscherpen, ook al zal het geen 42,2X worden.ik ben al blij als ik 42,4X haal, want zoals ik al zei, heb ik niet zo\'n stabiele duim om mijn controller zo erg precies te bedienen. die gasten van team marubaku zijn outrun 2 goden, maar ik ga opzeker terug naar schreveningen om het ook eens te proberen met een stuurtje, want ik geloof wel dat het helpt als je de xbox versie grijs gespeeld hebt.
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby Smoed » 14 Nov 2004, 17:12:10

Smoed, 0:42:55, F40, MT *update*
User avatar
Smoed
 
Posts: 92
Joined: 09 May 2001, 10:39:52
Location: The Netherlands

Postby Biohazard » 14 Nov 2004, 23:01:37

0:42:89, F40, AT
User avatar
Biohazard
 
Posts: 1998
Joined: 25 May 2001, 13:05:08

Postby Gouki » 16 Nov 2004, 07:42:14

* UPDATE * voor mij, 42:40.

Ik denk dat er iets niet goed is met die recordlijst, maar ala. Ik dacht echt 42:339 te hebben gereden, ik had het opgeschreven, maar in de recordlijst stond dat de snelste tijd 42:40 was... Dus OF ik was blind of er is iets niet goed met de recordlijst... Zal het eerste wel geweest zijn.

@Music> Met stuur is het volgens mij zeker wel beter te doen. Maar oefenen met een controller, daar wordt je ook goed van.
Ik wil 42:3xx halen dan ben ik vrij tevreden. Ik ben ook nog bezig (voor mezelf) met GOAL A, ik heb 4:23:1xx, maar ik verknal het nog te vaak. Mijn tijd op de laatste stage is echt langzaam. 40:5xx, terwijl 38:9xx mogelijk is. Ik kan dus nog veel tijd winnen en maak telkens dezelfde fout. Als deze stage een dezer dagen een keer goed gaat, dan kom ik vast op 4:21 en dat ben ik toch wel van plan.

Gouki
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby Smoed » 16 Nov 2004, 14:29:17

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Gouki</i>
Ik denk dat er iets niet goed is met die recordlijst, maar ala. Ik dacht echt 42:339 te hebben gereden, ik had het opgeschreven, maar in de recordlijst stond dat de snelste tijd 42:40 was... Dus OF ik was blind of er is iets niet goed met de recordlijst... Zal het eerste wel geweest zijn.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Volgens mij heb je gelijk ... ik dacht ook een snellere tijd te hebben gereden, maar ik heb uiteindelijk de tijd uit de recordlijst hier genoemd.
User avatar
Smoed
 
Posts: 92
Joined: 09 May 2001, 10:39:52
Location: The Netherlands

Postby Gouki » 16 Nov 2004, 15:20:35

Denk je dat ik gelijk heb? Damn ik heb echt een tijd gezien van 42:339, ik had hem meteen opgeschreven en toen heb ik nog een paar keer geprobeerd om die tijd te breken. Daarna ging ik naar de recordlijst en bam: 42:40... Ik weet het bijna zeker, maar ja... Ik heb geen foto gemaakt. Ik denk dat ik het fototoestel vanavond eens ff ga meenemen en ga proberen! Ik vind het wel vreemd!!!

En nog iets: Ik race aleen maar achter elkaar een course (op dit moment Palm Beach) om de haverklap krijg ik andere tussentijden te zien van ghost cars. De ene keer is het mijn snelste ghost car (denk ik) en de andere keer zit ik er 0.336 (in die richting, bij de eerste tijdsmeting) boven en dan is het dus de computer standaard tijdsmeting. Dit vind ik ookm heel erg irritant worden, want soms weet ik niet meer wat snel is en wat niet!
Nog leuker: soms race ik 42:5x en dan zegt de computer \"Aaaaah \" zo van: \"niet gehaald\" omdat mijn record veel hoger ligt. En dan begin ik opnieuw en haal ik uit een hele slechte run 42:68x of zo en dan roept de computer in een keer \"Succes je hebt het gehaald\" What The FUCK? Sumo D, had dit beter moeten maken of uitleg moeten plegen.

Ik race trouwens zonder zichtbare ghost, maar ik denk er nu over om mn ghost eens te laten zien voor emzelf, dan kan ik zien of ik tegen de computer of tegen mijn ghost race!
Weird... (zo houdt ik niet van time trial, want ik weet niet eens of mn eigen tijden wel eerlijk of goed zijn...!)

Weet iemand de snelste tijd online Xbox Live? Palm Beach?
Als iemand trouwens een FOTO wilt van de eerste plaats, dan hoor ik het wel, dan post ik wel een foto (als ik eerste wordt...)

Gouki
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby Gouki » 16 Nov 2004, 15:28:42

Nog iets heel anders: ik las vandaag dat de Japanners misschien Outrun 2 en Outrun 2 SP krijgen. WTF? Zou er dan een grote downloadable content komen voor ons?
Weet iemand hier nog meer over? Ik zou de banen van Outrun 2 SP ook wel willen en Slipstream al helemaal, dat is echt Daytona!

Gouki
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby Fonzi » 16 Nov 2004, 19:37:00

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Gouki</i>
<br />Nog iets heel anders: ik las vandaag dat de Japanners misschien Outrun 2 en Outrun 2 SP krijgen. WTF? Zou er dan een grote downloadable content komen voor ons?
Weet iemand hier nog meer over? Ik zou de banen van Outrun 2 SP ook wel willen en Slipstream al helemaal, dat is echt Daytona!
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Dat bericht klopt niet allehoewel het heel even voor waar werd aangenomen. Iemand van Sumo liet vandaag echter duidelijk verstaan dat die SP versie niet in de JAP OR2 zat. De Japanners krijgen een versie waar enkele kleinere \'tweaks\' worden gedaan aan de mission mode, meer niet.

Dus geen SP courses in de JAP versie van OR2
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Next

Return to 7. Scores

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group