F-Zero GX Scores

Post hier je scores. Maak een topic voor een game en plaats de score en hoe je die behaald hebt. Een plaatje erbij is beter, als bewijs. Plaats aub geen onzinnige posts waardoor de topics een rommel worden. Onzinnige posts zullen worden verwijderd.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Gouki » 22 Mar 2004, 12:31:58

Nog iets: op anthology.nl/fzero heeft iemand genaamd \"triforce\" een score gepost voor Mute City Twist Road, met een tijd van 0\'43\'210. dit lijkt me sterk en ik zou graag bewijs zien voor deze score! Waarom? Omdat dit de SNELSTE black bull tijd is ter wereld voor Mute City.

http://ranking.f-zero.jp/cgi-bin/gx/mac ... =0&lang=jp

Ik hoop dat deze NL tijd waar is, dan mijn respect, maar ik betwijfel het!!! Er kan ook een foutje gemaakt zijn met invullen...

Anders zou ik graag zien dat de score gewist wordt, het zou jammer zijn dat fake scores worden gepost!

Tenslotte: Mijn scores voor Mute City Twist Road moeten ook gewist worden, ik heb snellere scores en die 2 kloppen niet meer, wil je deze wissen Xizor, alleen voor Mute City Twist Road? Thanks!

Ik zie het wel

PatserGOUKI
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby Fonzi » 22 Mar 2004, 15:24:32

Ik had deze site nog niet gezien en ik moet zeggen dat hij er heel goed uitziet. Nice work Xizor !

Zal de komende dagen m\'n craptijden ook eens posten. Ik ga toch eens terug F-Zero spelen.
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby Xizor » 22 Mar 2004, 15:29:08

thanks [:D]

ik had thuis het design al enigszins aangepast; weet alleen niet meer
waarom ik het niet online heb gezet...[:(]
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby smithers » 22 Mar 2004, 20:19:02

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Gouki</i>
<br />Nog iets: op anthology.nl/fzero heeft iemand genaamd \"triforce\" een score gepost voor Mute City Twist Road, met een tijd van 0\'43\'210. dit lijkt me sterk en ik zou graag bewijs zien voor deze score! Waarom? Omdat dit de SNELSTE black bull tijd is ter wereld voor Mute City.

http://ranking.f-zero.jp/cgi-bin/gx/mac ... =0&lang=jp

Ik hoop dat deze NL tijd waar is, dan mijn respect, maar ik betwijfel het!!! Er kan ook een foutje gemaakt zijn met invullen...

Anders zou ik graag zien dat de score gewist wordt, het zou jammer zijn dat fake scores worden gepost!

Tenslotte: Mijn scores voor Mute City Twist Road moeten ook gewist worden, ik heb snellere scores en die 2 kloppen niet meer, wil je deze wissen Xizor, alleen voor Mute City Twist Road? Thanks!

Ik zie het wel

PatserGOUKI

<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

check ook zijn settings....errug apart :S
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby Gouki » 23 Mar 2004, 08:59:46

Nou de settings horen zo, want dan kun je \"snaken\". en dan kun je zo hard. Maar ik geloof de tijd niet echt... Het zou wel kunnen hoor, maar dan is het de snelste Black bull tijd ter wereld.

Xi> Wil je nogmaals mijn scores wissen uit de lijst bij Mute City Twist Road???

en als je wilt de aanpassingen online zetten... Misschien dat als je een tijd post, de andere automatisch in een lijst van een baan gewist wordt. (?) Kun je dat...
en terugknop als je bij een baan scores bekijkt, die mis ik ook nog. Want ik denk dat ik weer aan fzero begin!

Gouki
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby Xizor » 23 Mar 2004, 11:22:36

goede tip; ik zal erin maken dat je, als je ingelogd bent, de mogelijkheid hebt om je eigen scores te wissen...

..dus je bedoelt, 1 tijd per course? hmm is inderdaad wel net zo handig ja...

Die terugknop moet ik ff bekijken,omdat de gegevens via een POST doorgesluisd worden,maar zal wel moeten lukken.

die 1e twee dingen zal ik zsm aanpassen, ik zal dan ook ff je score wissen (kan dat nu ff niet(

ik weet weer waarom die nieuwe niet online stond; nog niet alle opties waren uitgewerkt [:)] maar wel kun je nu pas een lijst zien van gebruikers of het profiel als je zelf ingelogd bent (in de nieuwe versie).
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Gouki » 23 Mar 2004, 15:38:47

Nou het ergste is dat als ik een score heb ingevuld, dat ik dan niet meer terug kan naar de cups, om een andere score in te vullken bij een andere baan.

en die score op van Triforce, op Mute City: ik zou graag proof willen zien...

Zou je ook een \"cup\" die story mode heet willen toevoegen, met alleen Vhard tijden??? Lijkt me ook errug cool. By the way, met de plaatjes, het plaatje van de Emerald Cup is er al!

En heel belangrijk: de snelste tijd is NIEt in verband met de HOOGSTE SPEED. Die kun je nl afhankelijk halen. Heb ik al eens eerder uitgelegd...

PatserGOUKI

PatserGOUKI
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby jur16 » 14 Jan 2005, 09:09:42

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Gouki</i>
<br />Er is een site voor: http://www.anthology.nl/fzero
en daarbij heeft die Mute City ook een naam: \"Serial gaps\"

Ik zal eens kijken wat ik daar voor elkaar krijg... :-B

PatserGOUKI


<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

maar de site werkt niet bij mij...[V]
jur16
IPH-lover
 
Posts: 1238
Joined: 19 Jan 2004, 20:37:13
Location: Netherlands

Postby Gouki » 14 Jan 2005, 13:13:44

Tjonge jonge... Van wanneer was de laatste post van mij???
Geplaatst - 23/03/2004 : 16:38:47

23 maart vorig jaar... Sorry vriend, maar Xizor heeft deze F-Zero site al lang opgeschort.
Beetje laat...

Gouki
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby jur16 » 14 Jan 2005, 13:16:45

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Gouki</i>
<br />Tjonge jonge... Van wanneer was de laatste post van mij???
Geplaatst - 23/03/2004 : 16:38:47

23 maart vorig jaar... Sorry vriend, maar Xizor heeft deze F-Zero site al lang opgeschort.
Beetje laat...

Gouki
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

[:D][:D][:D] beter laat dan nooit [}:)]
jur16
IPH-lover
 
Posts: 1238
Joined: 19 Jan 2004, 20:37:13
Location: Netherlands

Postby jur16 » 14 Jan 2005, 13:18:24

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door jur16</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Gouki</i>
<br />Tjonge jonge... Van wanneer was de laatste post van mij???
Geplaatst - 23/03/2004 : 16:38:47

23 maart vorig jaar... Sorry vriend, maar Xizor heeft deze F-Zero site al lang opgeschort.
Beetje laat...

Gouki
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

[:D][:D][:D] beter laat dan nooit [}:)]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

waarom eigenlijk, het is nog steeds een uber spel ![?]
jur16
IPH-lover
 
Posts: 1238
Joined: 19 Jan 2004, 20:37:13
Location: Netherlands

Postby Gouki » 18 Jan 2005, 08:48:02

Nou er bestaat zoiets als bumpen op oude topics, maar goed...
Dan kunnen sites wel eens closed zijn, plus het is eigen site ruimte van Xizor en dit kost alleen geld en toch speelt niemand het meer veel, dan al helemaal niemand om recordscores, en AL HELEMAAL NIET IN NEDERLAND hahaahaha [:P]

Ja duh het is een uberspel, maaruh, als je de records wilt breken kijk maar eerst eens op het GC forum hier bij segaforum, en probeer maar eerst eens de missies op very hard te halen, dat is ook erg cool!

Gouki
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby jur16 » 18 Jan 2005, 16:55:34

ik ben nu bij chapter 7 op hard...

maar wat is jou tijd dan op Mute City - Serial Gaps (2e cup) mijne 1:22:108..krijg hem niet sneller ;)
jur16
IPH-lover
 
Posts: 1238
Joined: 19 Jan 2004, 20:37:13
Location: Netherlands

Postby Gouki » 19 Jan 2005, 08:50:22

Very hard is nog wel iets anders, en ga maar door op dit topic in het Gamecube forum aub.
Maak daar een nieuwe topic aan, er zijn vast wel mensen zoals ik, die daar antwoord op geven!

Gouki
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby BDT » 27 Jan 2005, 11:49:51

Ik vind F-zero een game die ik over een jaar of wat nog steeds kan spelen. It\'s da bomb. No question about that! [:)]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

PreviousNext

Return to 7. Scores

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group