Sonic X download

Sega maakt meer dan alleen games voor hun consoles. Zo maken ze natuurlijk ook Arcade games, speelgoed en spelen ze mee in de mobiele telefonie markt. Dit forum kan gezien worden als algemeen SEGA forum dat niet consolegericht is.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Knuckles » 18 May 2004, 12:14:41

Misschien, misschien ook weer niet. Ik denk niet dat ze genoeg tijd hebben gehad om een Nederlandse dub te maken voor elke aflevering en dus wat later komen, maar dit weet ik niet zeker. Het kan ook zijn dat ze al van een paar afleveringen de NL dubs hebben gemaakt en dat de rest allemaal nog Engelse dubs zijn, maar dat zou ik ook wazig vinden. De ene keer is het Nederlands en dan weer Engels. Zou verwarrend zijn.
User avatar
Knuckles
Suckles
 
Posts: 460
Joined: 12 Jan 2004, 10:50:03
Location: Angel Island

Postby leyeh » 08 Jun 2004, 20:57:05

kep alle episodes gevnde in fr en jap snik* http://elgueusard.free.fr/ maar ze werke
leyeh
 
Posts: 4
Joined: 08 Jun 2004, 20:55:04

Postby Dark|M » 09 Jun 2004, 09:13:51

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door SilverBolt</i>
Wat denk je zelf, een nederlandse dub uiteraard zoals ze met alles doen dus gewoon blijven downloaden of via ebay zo\'n mooie hong-kong bootleg dvd box set kopen met alle eps
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Die bootleg DVD boxen raad ik je absoluut niet aan, die zijn namelijk gewoon superslecht. Ik heb er hier zelf drie liggen en ze zijn echt te slecht gewoon, de kwaliteit van het beeld is brak en de zogenaamde engelse ondertiteling is niet echt engels maar meer een mix van foutgeschreven in de verkeerde volgorde geplaatste letters. Niet kopen dus want het is echt meer dan zonde van je geld.
User avatar
Dark|M
 
Posts: 808
Joined: 19 Jun 2002, 19:50:42
Location: Watnou woonplaats?

Postby LemmiWinks » 10 Jun 2004, 14:49:36

bedankt voor de link eindelijk heb ik sonic x de eerste episode es gecheckt,(goeie muziek,goed getekend Vette tekenfilm,ik wil een originele dvdbox !)spijtig dat het int frans was,maarja mn frans is toch niet zo slecht dus de clou begrijp ik wel,
Ik denk dat het geen manga is... of ben ik verkeerd?

en weet iemand een site waar je engelse afleveringen kan downloaden?
greetz
User avatar
LemmiWinks
 
Posts: 600
Joined: 14 Feb 2004, 12:49:48
Location: Belgium

Postby Vixion » 10 Jun 2004, 17:56:08

Ik wil alles behalve een DVD box, Sonic X is namelijk niet echt de allermooiste Anime die er is, hij is wel leuk, maar een hele DVD box kopen, en dan hem 1x zien? Nee.... Mss als de Spine-art leuk is, beetje in de trant van de Jackie Chan VHS en James Bond DVD box, ja dan misschien.
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby leyeh » 14 Jun 2004, 15:38:45

nog een goeie site

http://3danime.net/Files/pafiledb/pafil ... egory&id=1


maar op het moment werkt dit alleen tusse de 40 en 52

Sonic X Jap Bsub !!! Working!!!! temperary server
» this is where u wana go for now until the other server comes back online « 7
Sonic X English Working!!!! Temperary Server
» This is where u wanna download english eps until the other server comes back online «


DEZE[:)]
leyeh
 
Posts: 4
Joined: 08 Jun 2004, 20:55:04

Postby SilverBolt » 15 Jun 2004, 07:47:59

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door leyeh</i>
<br />nog een goeie site

http://3danime.net/Files/pafiledb/pafil ... egory&id=1


maar op het moment werkt dit alleen tusse de 40 en 52

Sonic X Jap Bsub !!! Working!!!! temperary server
» this is where u wana go for now until the other server comes back online « 7
Sonic X English Working!!!! Temperary Server
» This is where u wanna download english eps until the other server comes back online «


DEZE[:)]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Werkt niet [xx(]

Ik moet nog de japanse eps 30-41 iemand die me eraan kan helpen ?
User avatar
SilverBolt
 
Posts: 1332
Joined: 09 Jun 2003, 19:58:26
Location: enschede

Postby Knuckles » 15 Jun 2004, 08:53:20

Inderdaad, hij doet het niet. Weet je zeker dat dit de goede site is?
User avatar
Knuckles
Suckles
 
Posts: 460
Joined: 12 Jan 2004, 10:50:03
Location: Angel Island

Postby leyeh » 15 Jun 2004, 12:45:56

ja hij staat in favoriete hijs down ineens
leyeh
 
Posts: 4
Joined: 08 Jun 2004, 20:55:04

Postby leyeh » 15 Jun 2004, 12:51:10

SilverBolt hier staan er een paar

http://www.prower.org/sonicx/jap/avi/

en hier heb je fr en en en jap episodes

http://www.prower.org/sonicx/
leyeh
 
Posts: 4
Joined: 08 Jun 2004, 20:55:04

Postby Sonic the hedgehog » 03 Jul 2004, 08:37:22

zeg jongens misschien wisten jullie het al maar hij is er al op tv
op foxkids vanaf 2juni
[8D]
Sonic the hedgehog
 
Posts: 2
Joined: 08 May 2004, 09:28:06
Location: Netherlands

Postby SilverBolt » 03 Jul 2004, 08:43:53

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Sonic the hedgehog</i>
<br />zeg jongens misschien wisten jullie het al maar hij is er al op tv
op foxkids vanaf 2juni
[8D]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ja in de meest vreselijk verkrachte vorm die maar mogelijk is, nederlands gesproken met de afgrijselijke muziek etc van de amerikaanse versie, download eens een japanse aflevering en kijk voor jezelf maar eens wat een afgeslachte versie hier op tv is. [xx(]

Ik ben nog steeds opzoek naar japanse eps 31-40 maakt niet uit in welk formaat, alle hierboven genoemde sites zijn dood [xx(]
User avatar
SilverBolt
 
Posts: 1332
Joined: 09 Jun 2003, 19:58:26
Location: enschede

Postby gewoonsander » 14 Jul 2004, 22:21:32

ik wil even reageren op dat berichtje hierboven van Silverbolt, aangezien ik de Nederlandse stem van Sonic inspreek voor Fox Kids.

Nasynchronisatie wordt gedaan voor kinderen die de ondertiteling nog bij kunnen houden. Niet voor degenen die dat wel kunnen (althans in Nederland niet). Er wordt heel veel zorg besteed aan de kwaliteit van Nederlandse versies. Zo zijn <b>alle belangrijke stemmen</b> eerst naar Japan opgestuurd om goedgekeurd te worden door de Japanse makers. Daarna is begonnen met opnemen. Silverbolt zegt dat de Amerikaanse muziek gebruikt is, maar dat is niet waar. De ongelofelijk drukke muziek en geluidseffecten door elkaar komt van de Japanners en niet van de Amerikanen. Je mag dit best geen goede versie vinden maar dan moet je je eerst even bedenken hoe relevant die mening is en dat is ie dus nu totaal niet omdat het niet voor jullie bedoeld is. Veel plezier nog op het forum!
Sander van der Poel.
gewoonsander
 
Posts: 1
Joined: 14 Jul 2004, 22:16:07

Postby P.J » 15 Jul 2004, 08:12:33

gewoonsander: Ik heb de Japanse versie van begin tot eind gekeken, en de Nederlandse versie heeft NIET de Japanse muziek. De muziek in de Nederlandse versie is van de UK versie, dus ook niet uit de US versie. ;)
P.J
 
Posts: 182
Joined: 20 Apr 2003, 16:03:12

Postby SilverBolt » 15 Jul 2004, 08:13:37

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door gewoonsander</i>
<br />ik wil even reageren op dat berichtje hierboven van Silverbolt, aangezien ik de Nederlandse stem van Sonic inspreek voor Fox Kids.

Nasynchronisatie wordt gedaan voor kinderen die de ondertiteling nog bij kunnen houden. Niet voor degenen die dat wel kunnen (althans in Nederland niet). Er wordt heel veel zorg besteed aan de kwaliteit van Nederlandse versies. Zo zijn <b>alle belangrijke stemmen</b> eerst naar Japan opgestuurd om goedgekeurd te worden door de Japanse makers. Daarna is begonnen met opnemen. Silverbolt zegt dat de Amerikaanse muziek gebruikt is, maar dat is niet waar. De ongelofelijk drukke muziek en geluidseffecten door elkaar komt van de Japanners en niet van de Amerikanen. Je mag dit best geen goede versie vinden maar dan moet je je eerst even bedenken hoe relevant die mening is en dat is ie dus nu totaal niet omdat het niet voor jullie bedoeld is. Veel plezier nog op het forum!
Sander van der Poel.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

De muziek en de intro van de nederlandse versie van sonic x zijn wel degelijk de USA muziek en intro (niet de uk versie ik heb hier namelijk een usa sonic x dvd liggen met exact de muzkie/soundeffects die ook in de NL versie zitten), kijk gerust een een japanse ep om te zien hoe het wel hoort, met de intro song Sonic drive van Hironobu Kageyama & Hideaki Ta.
Hier in nederland draait wel degelijk gewoon de USA versie van Fox kids en niet de japanse versie van tv tokio met fatsoenlijke muziek en soundeffects.

Verder snap ik wel dat vertalen voor de allejongsten is, maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje onzin een kind van 4 of 5 kan al prima engels begrijpen, hell toen ik 4-5 was keek in naar sky channel naar transformers etc zonder ondertiteling en ik begreep het prima.


Om het ff echt duidelijk te maken, heb ik ff de intro song van de japanse versie op mijn server gezet download maar en luister hoe het hoort [:D]

http://meterkast.adsl.utwente.nl/~marti ... %20version).mp3
User avatar
SilverBolt
 
Posts: 1332
Joined: 09 Jun 2003, 19:58:26
Location: enschede

PreviousNext

Return to 3. SEGA

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 31 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group