Sonic Unleased

Sega maakt meer dan alleen games voor hun consoles. Zo maken ze natuurlijk ook Arcade games, speelgoed en spelen ze mee in de mobiele telefonie markt. Dit forum kan gezien worden als algemeen SEGA forum dat niet consolegericht is.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Re: Sonic Unleased

Postby Cyberbeast » 23 Jan 2009, 21:34:04

Psoman wrote:Ik heb Sonic Unleased ook en dacht eerst van wow vet ziet er cool uit, gaat snel en werehog levels zijn oke. Maar hoe verder ik kwam in de game hoe meer frusterend die game werd. Man oh Man latere level designs zijn echt super vervelend(Sonic en Werehog), camera gaat soms te traag bij sonic levels dat je oppeens in gat belangt... (niet ziet wat er aankomt), in werehog levels draait camera oppeens en veroorzaakt menig wat valpartijen bij bochten maken bij de ballanceerbalken.

Man oh man wat een frusterende game zeg is echt tijden geleden dat ik zo heb lopen schelden op een game... die Eggman word levels zijn helemaal te gek voor woorden.... enige reden dat ik hem wil uitspelen is omdat ik er 47 euro voor betaald heb anders had ik hem echt nooit willen uitspelen. Viel iemand dit ook hoop dat framerate soms echt giga dropt en in de grote (latere) levels er veel slowdown is?

Zo moest ff kwijt.

Psoman.


Ik heb hier toch weinig last van. De Sonic-levels blijven (steen) goed voor mij. Dat je nu en dan eens in een gat beland, tja... dat kan idd soms frustrerend werkend.
De werehog levels vallen goed mee. Het is wat anticiperen als je over de balken moet wandelen maar ook dat valt goed mee.
In het algemeen heb ik betrekkelijk weinig last van de camera.
Dit is toch de beste 3d-sonic sinds Adventure.
Image
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Re: Sonic Unleased

Postby music_maniac1965 » 24 Jan 2009, 11:31:38

Cyberbeast wrote:Dit is toch de beste 3d-sonic sinds Adventure.


dus jij vind dit spel toch wel gelijk aan sonic adventure ? of begrijp ik het verkeerd ?

in de demo kon ik alleen dat ene snelle veld doen met die witte huisjes, en dat vond ik wel erg tof ! ik moet zeggen dat daar echt weer die snelle sonic sfeer in zat. toch ben ik best wel wat huiverig van die wearehog levels, want het gekke is dat zo'n beetje iedereen hier niet echt over te spreken is. wel jammer dat bij mij in de buurt geen spellen meer te huur zijn, want anders zou ik hem huren om te zien of het spel de aanschaf waard is.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: Sonic Unleased

Postby Mier » 25 Jan 2009, 09:42:37

Ik heb met veel plezier de demo gespeeld op de ps3, maar het is voor mijn gevoel niet echt een demo die me over kan halen om deze game te kopen.
Ze hadden er ook een werehog level in moeten stoppen om te laten zien hoe het spel "echt" speelt.
Gewoon het leukste level uit het hele spel als demo uitbrengen kan voor nogal wat teleurstellingen zorgen lijkt me.

Ach, ik wacht wel een paar maanden en dan pak ik hem voor 2 tientjes uit de budgetbak.
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Re: Sonic Unleased

Postby Cyberbeast » 25 Jan 2009, 10:08:11

Die werehog levels vallen goed mee. Ze duren soms wel wat lang en hier (het vechten is niet echt afwisselend) en daar is er een frustrerend moment. De levels zijn echter niet zo saai zoals de levels van Knuckles enzo in de Sonic Adventure reeks. Er zijn zelfs momenten geweest dat ik liever de werehog levels speelde als de sonic levels.
Image
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Re: Sonic Unleased

Postby music_maniac1965 » 31 Jan 2009, 14:32:50

moeilijke overweging toch, om dit spel te spelen. zoveel verschillende mensen, zoveel verschillende meningen. toch is het wel leuk om te horen dat je die wherehog levels nog geeneens zo slecht vind om te spelen. echt wel jammer dat er geen spellen meer verhuurd worden hier in de buurt. en ik heb niemand die het spel al heeft.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: Sonic Unleased

Postby kris81 » 06 Feb 2009, 22:22:05

Ik vind de werehog levels niet zo leuk. Ik hou liever van de snelle levels in Sonic zoals de eerste Sonic games :)

Maar voor iedereen is dit natuurlijk verschillend.
kris81
 
Posts: 1
Joined: 06 Feb 2009, 22:19:14

Re: Sonic Unleased

Postby noob saibot » 10 Feb 2009, 19:09:59

Cyberbeast wrote:Ik heb Unleashed sinds vrijdag en ik speel hem nu bijna non-stop.
Ik moet zeggen dat dit de beste Sonic is sinds Sonic Adventure. Wat een rotvaart heeft dit spel soms.
Hij is lekker speelbaar, niet veel cheap deads, controls zijn goed maar soms wat gevoelig.
Ook de levels met de Werehog vallen goed mee.

Als ik toch nadelen moet opnoemen:
- in het spel moet je sun en moon medaillons verzamelen. Die medaillons heb je nodig om verder in het spel te raken. Hierdoor heb ik een keer vastgezeten en moest ik in vroegere levels medaillons gaan zoeken. Dit haalt de vaart wel iets uit het spel.
- In de Sonic levels zijn er wat stukken waarin het spel zelf Sonic bestuurd. Erg storen doet het niet, het houdt de vaart in het spel.

Ik kan hem toch aanraden.




Hierbij sluit ik mij aan :)
[img]
User avatar
noob saibot
 
Posts: 4
Joined: 10 Jul 2008, 20:35:13

Previous

Return to 3. SEGA

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group