Ask a VF5 Producer

Sega maakt meer dan alleen games voor hun consoles. Zo maken ze natuurlijk ook Arcade games, speelgoed en spelen ze mee in de mobiele telefonie markt. Dit forum kan gezien worden als algemeen SEGA forum dat niet consolegericht is.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Muzzle » 02 Feb 2007, 08:28:05

Loempiavreter wrote:
Muzzle wrote:
BDT wrote:VF5 gaat niet online. Dat is gewoon nog niet goed te doen. Heeft Sega zelf aangegeven: als het niet goed werkt, dan doen we het niet.

Ik heb zelf ook nog geen enkele fighter gezien die goed werkt met online play.

Beter van niet, dan een crappy mode.

(if ya wanna know what I type: translate :))


What about Dead or Alive 4 on the xbox 360? Besides the lag that sometimes occurs, it plays great online. And I only have lag if I play against an opponent with a crappy connection.

I think I have lag in 1 out of 7 fights or something. I think DoA 4 online is great fun.


Je merkt zelf weinig van de lag maar hij is er wel degelijk en het is oooh zo belangrijk. (een voorbeeld) Sommige van Akira's moves hebben 1/30 frame precisie nodig om hem uit te voeren (jaja VF draait om Timing), online kan zorgen voor Frame Rate Loss wat betekent het dat het onmogelijk is om het dan uit te voeren.

Een Fighter draait altijd om controle (vooral Virtua Fighter), in online play heb je die controle niet en speel je dus eigelijk een beperkte versie van Virtua Fighter. Vragen om Virtua Fighter met online play is als vragen om nog meer (3d) Sonic's met slechte camera's.

No one here seems interested in the game because games like Soul Calibur and Dead or Alive have much more flash and are easier to pick up.


Ja, dat is nogal een erg groot probleem voor VF, het heeft een erg hoge instap drempel en hier in het westen word het niet zo serieus genomen als in Japan, mensen hebben geen zin om weken misschien zelfs maanden lang te oefenen op 1 character voordat ze de basis begrijpen van alleen die 1ne begrijpen.


Hey,

Ik heb zelf ook wel redelijk veel Virtua Fighter gespeeld. Dus ik snap wat je wil zeggen.

Met Dead or Alive 4 is timing idd iets minder belangrijk. Dus maakt het ook minder uit als er een klein beetje lag is.
Ik vind DoA 4 overigens een hele goede game ook al doen veel mensen het af als een Virtua Fighter voor beginners.

Ik hoop wel dat ze ooit een online gebeuren kunnen realiseren dat lagvrij werkt. (ik ben niet zo technisch aangelegd dat ik kan zeggen of dat wel of niet mogelijk is hehe)

Ik vind een online mode bij een vechtgame namelijk zeker wat toevoegen, omdat je altijd goede tegenstand kan vinden, het idee is dus zeker heel erg goed vind ik.
User avatar
Muzzle
 
Posts: 882
Joined: 29 May 2006, 16:08:50

Postby F-zero » 02 Feb 2007, 11:16:28

Wat ik wel kan zeggen, is dat 2d fighters op Kaillera beter spelen dan op Xbox live.

De eerste is gratis en hangt tegen illegaal aan, de 2e kost duiten.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Previous

Return to 3. SEGA

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group