Shadow The Hedgehog

Sega maakt meer dan alleen games voor hun consoles. Zo maken ze natuurlijk ook Arcade games, speelgoed en spelen ze mee in de mobiele telefonie markt. Dit forum kan gezien worden als algemeen SEGA forum dat niet consolegericht is.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Evil_cloud » 30 Nov 2005, 20:19:14

F-zero wrote:
Loempiavreter wrote:Je kan zeggen wat je wilt maar de gamefaqs board zit helemaal vol met hoe goed dit spel wel niet is...

Ze vinden het verhaal zo goed. Ik snap er de ballen van.


elitisten. Het is een beetje hardcore dus zij vinden het cool. Nou, ik ben wel wat beters gewend van Sega en Sonic Team. Zat zonet toevallig Burning Rangers te spelen.. dat is nou een goed spel, lekker origineel.


Sonic Team USA > < Sonic Team Japan
Shadow The Hedgehog > < Sonic (Rush, The Hedgehog Next,...)

;)
As H.G. Wells’ “Time Machine” described a dream without time restriction, “Dreamcast” can offer experiences beyond the limitations of both time and space.
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby Knuckles » 17 Dec 2005, 15:34:41

Ik zit zelf eerder te hopen op een CD-Rom versie van de Game. Anders wordt het toch maar een Gamecube :P
Image

Last edited by Knuckles while you were asleep, edited so many times in total, all servers crashed
User avatar
Knuckles
Suckles
 
Posts: 460
Joined: 12 Jan 2004, 10:50:03
Location: Angel Island

Postby Frankhulscher » 29 Dec 2005, 23:56:26

Ik heb 'm voor het eerst gespeeld en moet zeggen dat ik het een leuk spel vond. Er zit echt snelheid in maar ik vond wel dat de controle over je character niet al te goed was. Het heeft wel wat weg van sonic adventure, hoewel ik beide games niet genoeg gespeeld heb om goed te kunnen vergelijken.

Ik wacht verder nog steeds op een platform-style sonic met supermooie 3d graphics maar 2D gameplay.
Mijn verzameling (excel bestand)
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Previous

Return to 3. SEGA

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group