Wat wil je dat SEGA doet?

Sega maakt meer dan alleen games voor hun consoles. Zo maken ze natuurlijk ook Arcade games, speelgoed en spelen ze mee in de mobiele telefonie markt. Dit forum kan gezien worden als algemeen SEGA forum dat niet consolegericht is.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby kevin » 12 Sep 2005, 12:54:26

iig geen handheld,
liefst een nieuwe console.. maar dan pas de volgende next gen
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby blackdragon » 12 Sep 2005, 15:48:41

Ja eerder zal ook niet meer lukken haha of ze moeten al bezig zijn geweest (wat dus niet zo is).

Laat ze eerst maar weer goede spellen maken en daarna kunnen ze altijd nog verder kijken.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Stepz » 19 Dec 2005, 14:24:06

Ik hoop dat ze Sony en M$ opkopen. Verder hoop ik dat ze naar mij toe komen en mij vragen of ik een characterdesigner wil worden voor verschillende games van hun. Dan ben ik echt een gelukkig persoon. Maakt me niet uit wat 't schuift...

Verder hoop ik op een nieuwe console met een goed en stevig promotieplan, zodat het niet flopt. Misschien is het daarom wel slimmer om daarvoor een aantal geslaagde toppers van games uit te brengen zodat ze wat geld hebben...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby blackdragon » 19 Dec 2005, 15:42:50

Ja een paar goede en nieuwe franchises erbij :)
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Donny K. » 19 Dec 2005, 16:35:21

Een Nieuwe console in combinatie met een handheld, een soort highly advanced vmu a la psp/N-Gage. Speel je games thuis, Laad 'm in je portable en speel onderweg verder (iets versimpelde versie?) Het vmu idee was echt fantastisch. Daar zouden ze wat meer mee moeten doen. Een agressieve reclamecampagne om iedereen weer sega bewust te maken. Een superkrachtige console die zowel online als offline leuk is. En ze moeten vooral niet vergeten om er non online multiplayer madness games bij te gooien (4, 6, 8 players tegelijk op 1 console, is toch altijd leuker dan 8 mensen in 1 kamer dan 64 mensen alleen in hun eigen kamer) vette partygames. Een hele vette nieuwe nog snellere 3d sonic. Met sonic 3 gameplay. Geen adventure zooi, alleen maar pure actie.

Ik kan zo nog wel ff doorgaan. :)
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Stepz » 19 Dec 2005, 18:34:12

Misschien een paar leuke FPS'ers en/of leuke horrorgames ala RE ofzo...
Ze moeten maar iets commercieels uitgeven wat gigantisch aanslaat, dan kunnen ze weer verder.
En wat Donny zegt, gewoon een vette reklame en dan ook HEEL groot het sega logo op het einde en een één of andere knakker die dan keihard "SEGA!!!" schreeuwt!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Fonzi » 24 Dec 2005, 10:47:21

Stepz wrote:Ze moeten maar iets commercieels uitgeven wat gigantisch aanslaat, dan kunnen ze weer verder.


Ja, dit is mijn idee ook. Het feit dat ze nu games uitgeven (Spartan, Football Manager...) is een stap in de goede richting want de games doen het financieel verre van slecht. Ik wil gewoon dat Sega meer finaciële armkracht krijgt om terug wat meer vernieuwende projecten te doen.

Verder zitten ze op een goudmijn van bekende franchises waar zeker meer mee te doen is. Sega zou wat meer kwaliteit moeten uitbrengen en minder middelmatige games. Echte goede games gekoppeld aan bekende franchises bijvoorbeeld. Waarom niet een nieuwe Burning Rangers ? Waarom niet een echte goede Shining Force RPG ? Iedereen kent de naam en het genre doet het nog steeds goed. Een nieuwe Wonderboy of Clockwork Knights moet toch ook kunnen ! Als Sony hun Jacks, Slys en Rackets goed kan doen verkopen, moet Sega dat toch ook kunnen. Spikeout op Xbox was te middelmatig. Heel wat Sega fans hadden jaren op het spel gewacht. Ze hadden er veel meer mee kunnen doen. De kwaliteit van de games is veel te wisselend, dat is het huidige probleem.

Verder blijft Sega helemaal Sega. Aan hun beleid is geen touw aan vast te knopen. Waarom brengen ze nu Outrun: Coast to Coast enkel uit op de PS2 en PSP terwijl de Gamecube schreeuwt om meer racers. Waarom niet multiformat à la Burnout of Need for Speed. Wat EA doet moet Sega toch ook kunnen.

Verder ben ik vooral een Sega arcade fan. VF5, HOTD, Afterburner, VT3 enz... vind ik dan weer wel een goede zet en ik hoop dat ze vlug zullen verschijnen oop de next gen consoles. Voor mij mogen ze het lijstje nog aanvullen... Virtua Golf bijvoorbeeld of een nieuwe Virtual On dat online tegen mekaar te spelen is. Sega heeft zoveel mogelijkheden en ik wacht nog steeds ongeduldig op het moment dat ze deze mogelijkheden eens gaan gebruiken...
*Art is the future of games, not realism.*
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby Frankhulscher » 24 Dec 2005, 23:23:55

Ik zou willen dat ze nog enkele iets oudere arcade games porten naar de consoles. Zoals BV ghost squad, topspel. En dan niet 1tje maar inderdaad multiplatform. Of misschien een moderne arcade classics uitbrengen met een verzameling van games als virtual on, HOTD, Virtua Tennis, Crazy Taxi ed voor de huidige generatie consoles. Verder zou een beetje exclusieve console, ala neo geo, misschien een idee zijn. Niet bedoeld voor het grote publiek maar voor specifieke games.
Mijn verzameling (excel bestand)
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Postby neo_piko » 06 Apr 2006, 11:08:49

Een nieuwe console uitbrengen, maar pas een tijdje na de PS3 en de REVO.
Anders weten de mensen niet meer wat ze moeten. En dan zijn ze zeker dat DAT net het nieuwste is 8) ... Een soort dreamcast met online gaming zou ik wel fijn vinden. Met graphics beter dan de nieuwe consoles die gaan komen.
En mss zo'n VMU met kleurenscherm dat je échte games kan spelen, niet zo'n magere tamagotchi dingen.

Ik verlang naar een DC opvolger met alles er op en er aan.
neo_piko
 
Posts: 63
Joined: 16 Jun 2004, 10:58:24

Postby Gouki » 15 May 2006, 09:05:43

ik weet het, het topic is oud.
Maar ik wilde koste wat kost nog ff reageren:

Ik wil dat Sega...
Een keer Scud Race + naar een console brengt godverdomme!

Gouki
Image
Sega Rally 2 arcade master! 3:58:88 - PAU
Le Mans24 & Daytona USA arcade master!
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby ricepuppet » 15 May 2006, 09:26:37

En Virtua Cop 3 naar de Xbox 360 a.u.b.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby ManoRevolver » 15 May 2006, 09:27:10

En ik wil wel een Sega douchegordijn.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Lan Di » 15 May 2006, 09:27:13

En Ik wil dat ze verdomme SHENMUE s een keer afmaken
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Silent Shadow » 16 May 2006, 10:26:25

Lan Di wrote:En Ik wil dat ze verdomme SHENMUE s een keer afmaken

Copy that!
Silent Shadow
Sega Saturn liefhebber._0_
 
Posts: 1406
Joined: 02 Dec 2004, 12:00:57

Postby Cyberbeast » 16 May 2006, 11:31:13

En Harley Davidson Vs La Driver porten.
Damn, wat is dat spel cool!
Image
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

PreviousNext

Return to 3. SEGA

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group