sonic tekenfilms en stripboeken

Sega maakt meer dan alleen games voor hun consoles. Zo maken ze natuurlijk ook Arcade games, speelgoed en spelen ze mee in de mobiele telefonie markt. Dit forum kan gezien worden als algemeen SEGA forum dat niet consolegericht is.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby kevin » 08 Jun 2005, 19:13:39

Teenage Mutant Ninja Turtles, dat was pas vet :!:
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby eYe-Ball » 08 Jun 2005, 19:48:21

kevin wrote:Teenage Mutant Ninja Turtles, dat was pas vet :!:


Pas stonden er 10 nederlandse VHS banden van Teenage Mutant Ninja/Hero Turtles op ebay. Ik bod gedaan maar een minuut of 2 voor 't einde moest er een ander over heen gaan... :cry: :cry: :cry: :evil:

Hier baal ik nog steeds van! Ik heb maar 1 video van vroeger, 11 stuks zou me te gek lijken :P Alles op dvd zetten en voor altijd bewaren. Maar via Amazon zijn er ook wel dvd's te krijgen van de eerste generatie Turtles geloof ik.. En dan niet die nieuwe Nickelodeon remake shit (Net als Sonic X) Ik kan nu wel weer een hele lijst van voor mij Super Classic Cartoons gaan opnoemen maarja, dat helpt de zaak ook niet verder :)


edit: ik post de link nogmaals : http://retro.vandegrift.net/ te vet! :D
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby kevin » 09 Jun 2005, 07:33:33

eYe-Ball wrote:
kevin wrote:Teenage Mutant Ninja Turtles, dat was pas vet :!:


Pas stonden er 10 nederlandse VHS banden van Teenage Mutant Ninja/Hero Turtles op ebay. Ik bod gedaan maar een minuut of 2 voor 't einde moest er een ander over heen gaan... :cry: :cry: :cry: :evil:

Hier baal ik nog steeds van! Ik heb maar 1 video van vroeger, 11 stuks zou me te gek lijken :P Alles op dvd zetten en voor altijd bewaren. Maar via Amazon zijn er ook wel dvd's te krijgen van de eerste generatie Turtles geloof ik.. En dan niet die nieuwe Nickelodeon remake shit (Net als Sonic X) Ik kan nu wel weer een hele lijst van voor mij Super Classic Cartoons gaan opnoemen maarja, dat helpt de zaak ook niet verder :)


edit: ik post de link nogmaals : http://retro.vandegrift.net/ te vet! :D


dat is balen ja !
ik heb hier 4 oude videaobanden liggen van de orginele turtles en alle 3 the movies :lol:
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby General Wong » 09 Jun 2005, 10:16:27

eYe-Ball wrote:
kevin wrote:Teenage Mutant Ninja Turtles, dat was pas vet :!:


Pas stonden er 10 nederlandse VHS banden van Teenage Mutant Ninja/Hero Turtles op ebay. Ik bod gedaan maar een minuut of 2 voor 't einde moest er een ander over heen gaan... :cry: :cry: :cry: :evil:


Wat brachten ze op? Heb er hier nog een aantal staan die ik er misschien ook wel op gooi als de prijs aantrekkelijk is :).
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby Loempiavreter » 09 Jun 2005, 10:35:35

Sorry hoor maar Sonic X is toch wel heel wat beter dan die Amerikaanse Sonic troep. Ten eerste kregebn we hier in Nederland de geknipte versie van Sonic X, ten 2e geen nederlandse of Amerikaanse dubs maar lekker Engelse subtitles met originele Japanse stemmen zijn wel beter. In Sonic X had SEGA nog wat te zeggen over de anime, dus alles ging zoals SEGA dat wou, bij de Amerikaanse was dat niet zo, ik vind hem ook veel minder dan Sonic X. Maar ja als je alleen de Fox Kids versie te zien krijgt van Sonic X kan ik het wel begrijpen.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby eYe-Ball » 09 Jun 2005, 15:22:15

General Wong wrote:
eYe-Ball wrote:
kevin wrote:Teenage Mutant Ninja Turtles, dat was pas vet :!:


Pas stonden er 10 nederlandse VHS banden van Teenage Mutant Ninja/Hero Turtles op ebay. Ik bod gedaan maar een minuut of 2 voor 't einde moest er een ander over heen gaan... :cry: :cry: :cry: :evil:


Wat brachten ze op? Heb er hier nog een aantal staan die ik er misschien ook wel op gooi als de prijs aantrekkelijk is :).


ik stond een week op 10, met max 15. Uiteindelijk zijn ze voor 15,75 verkocht. Ik had graag die oude series op DVD gezet! :P

Loempiavreter wrote:Maar ja als je alleen de Fox Kids versie te zien krijgt van Sonic X kan ik het wel begrijpen.


juist. En dat zijn waarss ook de versies die bij blokker staan, die hoef ik niet.
Dat nieuwe remake gedoe hou ik niet van.

Doe mij maar die Sonic serie waarbij Dr. Robotnik(Niet die Eggman) 2 handlangers had, een of andere robot kip/struisvogel en een raar klein groen kereltje met rubsbanden. Deze gasten deden altijd vanalles verkeerd en donderden regelmatig uit elkaar. Ik geloof dat deze serie een jaar of 9/10 terug werd uitgezonden in NL, het introfilmpje was helemaal masterlijk!

Weet iemand welke serie/seizoen dit was? Of is dit die goede oude SX? :?
Last edited by eYe-Ball on 09 Jun 2005, 15:25:01, edited 1 time in total.
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby Loempiavreter » 09 Jun 2005, 15:57:52

LOL het is geen remake, van het oude sonic hoor. Sonic uit amerika (die vroeger werd uitgezonden) werd niet door SEGA gehandhaafd. Sonic X wel. Die 2 robotjes waar je het over had komen uit DR. Robotnik's Mean Bean Machine samen met die aap. En veel had helemaal niks te maken met de sonic wereld. In tegenstelling tot Sonic X die te maken had met de games van de Sonic vanaf the Adventure reeks.

Als je de ongeknipte versie van Sonic X zie (dus niet de verneukte fox kids versie), dan vind je die echt beter dan die nep sonic troep (including de comic's).
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby eYe-Ball » 09 Jun 2005, 16:49:48

Loempiavreter wrote:LOL het is geen remake, van het oude sonic hoor. Sonic uit amerika (die vroeger werd uitgezonden) werd niet door SEGA gehandhaafd. Sonic X wel. Die 2 robotjes waar je het over had komen uit DR. Robotnik's Mean Bean Machine samen met die aap. En veel had helemaal niks te maken met de sonic wereld. In tegenstelling tot Sonic X die te maken had met de games van de Sonic vanaf the Adventure reeks.

Als je de ongeknipte versie van Sonic X zie (dus niet de verneukte fox kids versie), dan vind je die echt beter dan die nep sonic troep (including de comic's).



Ja ik denk dat ik 't verkeerd zei. :lol: Met remake bedoel ik dat er nieuwe series in een nieuwe stijl zijn. Die computerachtige tekenfilmstijl vind ik niets. Ik prefereer de oldschool stijl. Vooral Turtles erger ik me aan, de oude jaren 80/90 series waren toch gewoon veel toffer!!??

Deze was ik als klein keltie helemaal gek van:
Image

Dees, nu op tv, dus niet. Noem ik de "remake":
Image


edit: de sonic X die bv bij de blokker ligt, zou dat de Fox Kuts versie zijn? Of kan je beter importeren voor de coole versie :)
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby kevin » 09 Jun 2005, 17:17:31

Die oude turtles zijn ZO FUCKING VEEL STOERDER dan die nieuwe :shock:
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby Loempiavreter » 09 Jun 2005, 17:56:39

Dat is de fox kids versie...

IDD oude turtels was waren vetter. Die nieuwe zijn allemaal gaylords.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby eYe-Ball » 09 Jun 2005, 18:27:07

Loempiavreter wrote:Dat is de fox kids versie...
.


Is die goede versie nog ergens te krijgen dan? Amazon.com oid? :)
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby Loempiavreter » 09 Jun 2005, 19:55:56

Euhm Internet fansubs :P. Hong Kong Bootlegs. of de Amerikaanse boxset ben je wel veel kwijt. 52 episodes dat is euhm 14 DVD's? 14 x 20 oi = reken het maar uit. Niet echt goedkoop. Daarom Hong Kong Bootlegs are your friend. Op ebay zwengelen die dingen wel rond denk ik..


Hier heb je zo'n kreng alle 52 episode's uncut:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... eName=WDVW

Het kan wel zijn dat er fouten zijn in een bootleg (halve episode, heb het zelf nog nooit gehad).
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Knuckles » 11 Jun 2005, 18:04:40

eYe-Ball wrote:
General Wong wrote:
eYe-Ball wrote:
kevin wrote:Teenage Mutant Ninja Turtles, dat was pas vet :!:


Pas stonden er 10 nederlandse VHS banden van Teenage Mutant Ninja/Hero Turtles op ebay. Ik bod gedaan maar een minuut of 2 voor 't einde moest er een ander over heen gaan... :cry: :cry: :cry: :evil:


Wat brachten ze op? Heb er hier nog een aantal staan die ik er misschien ook wel op gooi als de prijs aantrekkelijk is :).


ik stond een week op 10, met max 15. Uiteindelijk zijn ze voor 15,75 verkocht. Ik had graag die oude series op DVD gezet! :P

Loempiavreter wrote:Maar ja als je alleen de Fox Kids versie te zien krijgt van Sonic X kan ik het wel begrijpen.


juist. En dat zijn waarss ook de versies die bij blokker staan, die hoef ik niet.
Dat nieuwe remake gedoe hou ik niet van.

Doe mij maar die Sonic serie waarbij Dr. Robotnik(Niet die Eggman) 2 handlangers had, een of andere robot kip/struisvogel en een raar klein groen kereltje met rubsbanden. Deze gasten deden altijd vanalles verkeerd en donderden regelmatig uit elkaar. Ik geloof dat deze serie een jaar of 9/10 terug werd uitgezonden in NL, het introfilmpje was helemaal masterlijk!

Weet iemand welke serie/seizoen dit was? Of is dit die goede oude SX? :?


Ik weet dat. Dat was de AOSTH Serie (Adventures Of Sonic The Hedgehog). Die was wel leuk. En de twee robot handlangers waren Scratch (De kip/struisvogel) en Grounder (De groene molachtige met rupsbanden). Er was ook een derde handlanger, een robot monkey (Volgens mij heete die Bananas :?: ). Die serie zul je wel bedoelen.

kevin wrote:Die oude turtles zijn ZO FUCKING VEEL STOERDER dan die nieuwe :shock:


Ik vind de nieuwe toch wel leuker :)
Image

Last edited by Knuckles while you were asleep, edited so many times in total, all servers crashed
User avatar
Knuckles
Suckles
 
Posts: 460
Joined: 12 Jan 2004, 10:50:03
Location: Angel Island

Previous

Return to 3. SEGA

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group