sonic tekenfilms en stripboeken

Sega maakt meer dan alleen games voor hun consoles. Zo maken ze natuurlijk ook Arcade games, speelgoed en spelen ze mee in de mobiele telefonie markt. Dit forum kan gezien worden als algemeen SEGA forum dat niet consolegericht is.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

sonic tekenfilms en stripboeken

Postby sonicteam » 04 Jun 2005, 12:39:29

sonic tekenfilms en stripboeken

op deze site kun je 185 tekenfilms downloaden
en meer dan 200 stripboeken

en dat alleen maar van sonic the hedgehog


http://www.sonic-torrent.sytes.net/
http://www.soniconthe.net/
User avatar
sonicteam
 
Posts: 1
Joined: 04 Jun 2005, 12:29:19

Postby Markam » 04 Jun 2005, 15:47:17

denk niet dat dit er lang zal staan,want dit mag niet echt....
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Knuckles » 06 Jun 2005, 08:41:50

Markam wrote:denk niet dat dit er lang zal staan,want dit mag niet echt....


Je hebt gelijk. Hier komt hoogst waarchijnlijk een slotje op of het wordt verwijderd

3, 2, 1, SLOTJUH!!!
Image

Last edited by Knuckles while you were asleep, edited so many times in total, all servers crashed
User avatar
Knuckles
Suckles
 
Posts: 460
Joined: 12 Jan 2004, 10:50:03
Location: Angel Island

Postby ManoRevolver » 06 Jun 2005, 09:12:38

Anders toch al 2 dagen slotje vrij.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby eYe-Ball » 06 Jun 2005, 10:47:04

Sonic SatAM season 1 en 2 heb ik al met veel moeite en lang geduld kunnen dowloaden ooit. Is de moeite dat wel... Ook maar ff op deze site staan maar die zal dus ook wel rap uit de lucht gaan. : :(

edit: zoland niet alles netjes op dvd te wordt uitgegeven, vind ik het volkomen terecht dat iedereen het download. Wat moet je anders?
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby bobracing » 06 Jun 2005, 10:58:48

en als het opgenomen is mog je het dan wel downloaden ofniet ? dacht zoiets hier ooit gelezen te hebben :)
bobracing
 
Posts: 1497
Joined: 19 Feb 2004, 17:44:18
Location: @home

Postby eYe-Ball » 06 Jun 2005, 15:10:31

bobracing wrote:en als het opgenomen is mog je het dan wel downloaden ofniet ? dacht zoiets hier ooit gelezen te hebben :)


Nee, je mag het alleen opnemen voor eigen gebruik. Dus het op internet gezette spul downloaden is net zo illigaal als een dvd downen (ivm copyright dan)

Ik vind het echt maar BS, ok dvd's en tv-series die nog uitgezonden mag niet, begrijpelijk. Maar die oude cartoons die alleen maar op de stoffige filmplanken liggen te wachten op een (nooit komende) dvd-release? Trek maar van internet!
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby bobracing » 06 Jun 2005, 15:40:11

umh als je het zelf mag open en zelf kijken he mag je het op tv kijken dus, maar je kon het helaas niet opnemen mag je hem wel downloaden van iemand die hem opgenomen heeft ;)
bobracing
 
Posts: 1497
Joined: 19 Feb 2004, 17:44:18
Location: @home

Postby eYe-Ball » 06 Jun 2005, 16:06:08

bobracing wrote:umh als je het zelf mag open en zelf kijken he mag je het op tv kijken dus, maar je kon het helaas niet opnemen mag je hem wel downloaden van iemand die hem opgenomen heeft ;)


haha ja, stiekem via msn dan! ;) Officieel mag dat zelfs ook niet! Bij http://www.kindertv.org/ zijn niet voor niets allerlei introfilmpjes eraf gehaald. Komt omdat er van die kneuzen de hele dag het internet afspeuren en screenen naar sites die series, episodes ed aanbieden tegen de copy right shit in. Daarom denk ik dat deze site ook niet gek lang meer online zal zijn. (miss een mirror wel). Alle goede torrentsites worden gelijk aangepakt, wat wel te begrijpen is. :P
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby Loempiavreter » 06 Jun 2005, 16:53:55

De regel bij anime Fansubs is dat wanneer een serie gelicenced word je nie tmeer mag fansubben. Dus waarom zou dat nie tbij gewone tekefilms zijn?
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Donny K. » 06 Jun 2005, 19:07:15

eYe-Ball wrote:Sonic SatAM season 1 en 2 heb ik al met veel moeite en lang geduld kunnen dowloaden ooit. Is de moeite dat wel... Ook maar ff op deze site staan maar die zal dus ook wel rap uit de lucht gaan. : :(

edit: zoland niet alles netjes op dvd te wordt uitgegeven, vind ik het volkomen terecht dat iedereen het download. Wat moet je anders?


100% mee eens. Hoe moeilijk kan het zijn om zoiets uit het archief te plukken en op dvd te releasen. En dan bedoel ik ook ECHT releasen. Niet van die gare neppe wannabee low quality dvd's met 3 afleveringen per schijf voor 14,99 per stuk. D'r past makkelijk een heel seizoen op een dvd maar nee hoor. Melken melken en nog eens melken. Mondjesmaat worden de series meestal uitgegeven, soms duurt het jaren voor je alle afleveringen hebt en als je ze allemaal hebt, heb je een kast vol met dvd's staan omdat ze zo nodig maar 3 afleveringen per dvd dumpen. Waar ik helemaal een hekel aan heb is dat ze (tekenfilm) series uitbregen op dvd, Maar dan ALLEEN nederlands nagesynchroniseerd. Image Hoe moeilijk kan het zijn om de originele engelse verstaling er ook bij te doen? we worden genaaid waar we bijstaan. Ik doe d'r niet aan mee Ik download al m'n favo series. En degene die echt goeie dvd releases uitbregen voor een normaal bedrag. Die koop ik maar al te graag. (Invader zim*, Greg the bunny)

* uiteraard heb ik invader zim moeten importeren uit canada aangezien nickelodeon nederland d'r nika van moet weten... nog zoiets. Ik denk dat de kans extreem klein is dat er ooit in een nederlandse winkel de volledige dvd serie van bijv. Teddy ruxpin of Jayce and the wheeled warriors te vinden zal zijn (voor een normale prijs)

Zo, dat lucht op.

btw: bij http://www.kindertv.org/ zijn daar ook afleveringen/complete series te downloaden?
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby eYe-Ball » 06 Jun 2005, 19:47:50

nee jammer genoeg niet. Bij http://www.kindertv.org/ staan voornamelijk de Nederlands talige series van de jaren 80/90 opgesomd. Met allerlei info en links erover. Veel intro themes stonden er ook, maar die moesten dus verwijderd worden. Een hele hoop staan er nu :

HIER

Teddy ruxpin wordt al eeeeeuuuwen op gewacht! Overal! Ook in Amerika. Ik snap echt niet waarom dit nou niet uitkomt.. Al vragen ze 200 euro voor de hele serie (65episodes), ik zou het in een keer gelijk kopen. En zo velen met mij. Dat is toch beter dan om het half jaar 3 willekeurige afleveringen op dvd voor die te hoge prijs?

In Amerika zijn geloof ik wel een paar afleveringen op dvd uitgebracht van Sonic SatAM (1 of 2). En als deze verkopen goed zouden lopen, dan zouden ze overwegen om nog een aantal afleveringen te releasen... Dan hebben ze het nog niet eens over Europa. Ik vind dit echt treurig. Dit duurt zooo lang dan, straks is het begrip "dvd" al achterhaald, en heb je de serie nog niet compleet. Dit geld voor bijna alles ja. Ik heb nu ook 6 willekeurige afleveringen van "Niels Holgersson" op dvd (deel 1+2). De hele serie betreft 52 afleveringen! Duurt eeuwen.

De enige oplossing hiervoor is als dit soort (retro-super) series (Dommel, Ovide, Alfred J Kwak, enz) opnieuw worden uitgezonden, alles rippen van de tv. Alleen daar heb je het al, als... :cry:

De enigste zender die nog mooie series (opnieuw) uitzendt is Ketnet. Of je moet om half 6 je nest uit voor barbapappa op Yorin. Ik weet dat er verder nog de eerste 3 nederlandstalige afleveringen van Teddy Ruxpin op Shareaza staan, maar die heb ik nog steeds niet klaar.


ff voor de record, ik ben tegen alles downloaden, maar hiervoor zie ik geen andere oplossingen en hebben de "makers/uitgevers" het zo aan zich zelf te danken. :roll:
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby Loempiavreter » 07 Jun 2005, 07:43:39

Alfred J. Kwak is een Anime dacht ik... Zijn wel Hong Kong Bootlegs van te vinden van de hele serie met ondertiteling en van redelijke kwaliteit.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby trebbor666 » 08 Jun 2005, 04:43:37

teddy rukspin... en alfred... waar hebben we het over? :P of je hebt kinderen dat ken natuurlijk ;)

weet ook niet welke sonic tekenfilms jullie bedoelen maar die regelmatig op de NL televisie komt zijn echt zwaar triest :(
http://users.ign.com/collection/trebborselur

*Yellow~Drag00n~Trebbor~Tre~Selur~Indonesia*

Image
trebbor666
 
Posts: 606
Joined: 30 Sep 2004, 04:46:07
Location: Groningen

Postby Donny K. » 08 Jun 2005, 19:11:50

Dat heet nostalgie, Ik weet zeker dat jij ook een traantje wegpinkt als je opeens een tekenfilm ziet die je jaaren al niet meer hebt gezien en waar je voor opbleef/opstond als klein kindje. Vooral als je je altijd afvroeg hoe zo'n serie afliep maar nooit de laatste aflevering hebt kunnen zien omdat je op kamp moest of de nederlandse tv programmering niet toereikend was (meestal het laatste) :D

D'r is vast wel iets: (tekenfilm)serie of muziek dat je al jaaaaren niet meer hebt gehoord/gezien en dat je graag weer zou willen zien/horen.

Maar goed aan de andere kant... Ik heb ook meegemaakt dat je een serie met veel plezier download, kijkt en dan denkt: "Keek ik dit vroeger? vond ik dit leuk?!" Maar ach... dat risico ben ik wel bereid te nemen. :roll:
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Next

Return to 3. SEGA

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group