EA koopt ESPN rechten

Sega maakt meer dan alleen games voor hun consoles. Zo maken ze natuurlijk ook Arcade games, speelgoed en spelen ze mee in de mobiele telefonie markt. Dit forum kan gezien worden als algemeen SEGA forum dat niet consolegericht is.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Vixion » 18 Jan 2005, 12:37:57

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Xizor</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Daikath</i>
<br />Natuurlijk is EA geen liefdadigheids instelling en is het een slimme manier om van je geld zeker te zijn.. Maar kom op, de mensen kopen toch massaal het spel dat er het echtst uitziet, anders was PES wel populairder dan FIFA.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Nou, Fifa ziet er mooier uit dan PES (vind ik). de spelers zien er net wat echter uit dan bij PES...

Maar verder speelt PES heerlijk [:D]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">


Eigenlijk is het enige wat EA doet, is de game er goed uit laten zien, en dan kijken ze verder. EA is voor de massa, en de massa wil een game die er goed uit ziet, al is het tenkoste van bijvb. spelernamen die niet kloppen, of een probleem bij het koppen van de bal. Daar speelt EA heel erg handig op in, tenkoste van goede titels zoals de ESPN reeks van SEGA.
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby SeGaFrEaK » 18 Jan 2005, 12:45:23

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Xizor</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Daikath</i>
<br />Natuurlijk is EA geen liefdadigheids instelling en is het een slimme manier om van je geld zeker te zijn.. Maar kom op, de mensen kopen toch massaal het spel dat er het echtst uitziet, anders was PES wel populairder dan FIFA.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Nou, Fifa ziet er mooier uit dan PES (vind ik). de spelers zien er net wat echter uit dan bij PES...

Maar verder speelt PES heerlijk [:D]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Dat zegt ie toch ook?
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby Xizor » 18 Jan 2005, 12:50:40

ow ja, beetje verkeerd gelezen [:I]
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby WithAttitude » 18 Jan 2005, 13:01:18

Trouwens, betekent dit niet dat de Madden licentie dan overbodig is geworden bij EA? Dan zou SEGA deze mooi over kunnen nemen. Deze is namelijk bekender en verkocht altijd beter.
Aan de andere kant, EA weet dit natuurlijk ook, die zou deze licentie wel houden alleen al om hem vast te houden.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Sen » 18 Jan 2005, 13:21:03

Nee, volgens mij wordt het nu gewoon ESPN Madden 2006.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Psoman » 18 Jan 2005, 18:26:05

Ik ben benieuwd wat EA met de ESPN licentie gaat doen ik heb stille hoop omdat ze ook populair zijn in Europa de amerikaanse sporten hier gaan uitzenden die ESPN eigenlijk uitzend zoals MLB/NBA/NCAA/NFL als ze dat doen damm dan ben ik blij [8D].
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby BDT » 19 Jan 2005, 09:19:09

Sad... Toch blijven de Sega games beter, in zowel graphics als gameplay(de EA volgorde [;)])
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Previous

Return to 3. SEGA

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group