Heb je een mooie collectie en wil je dat anderen l

Sega maakt meer dan alleen games voor hun consoles. Zo maken ze natuurlijk ook Arcade games, speelgoed en spelen ze mee in de mobiele telefonie markt. Dit forum kan gezien worden als algemeen SEGA forum dat niet consolegericht is.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby BDT » 05 Oct 2005, 08:20:40

3style wrote:Kom je trouwens ook naar het (mogelijke) Sega Event. Ik heb wel zin om een keer VT2 tegen je te spelen. Niet dat ik kans maak ofzo...


Welk Sega Event?Als er een Servicegames Sega Event komt(wil ik zeker doen, dan kom ik uiteraard.

VT2 ben ik niet zo'n ster in. Het is Virtua Striker 2, maar die heb ik de laatste tijd niet zoveel gespeeld. In Dec ga ik het nog druk krijgen met verhuizen en daarna een mooi plek maken voor de gamescollectie.
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Gameholic81 » 05 Oct 2005, 14:02:27

BDT wrote:
3style wrote:Kom je trouwens ook naar het (mogelijke) Sega Event. Ik heb wel zin om een keer VT2 tegen je te spelen. Niet dat ik kans maak ofzo...


Welk Sega Event?Als er een Servicegames Sega Event komt(wil ik zeker doen, dan kom ik uiteraard.

VT2 ben ik niet zo'n ster in. Het is Virtua Striker 2, maar die heb ik de laatste tijd niet zoveel gespeeld. In Dec ga ik het nog druk krijgen met verhuizen en daarna een mooi plek maken voor de gamescollectie.


Het Dreamcast Event natuurlijk :) check het Event topic
Image
User avatar
Gameholic81
 
Posts: 879
Joined: 25 May 2005, 07:41:22
Location: Antwerpen

Postby 3style » 06 Oct 2005, 06:25:47

BDT wrote:
3style wrote:Kom je trouwens ook naar het (mogelijke) Sega Event. Ik heb wel zin om een keer VT2 tegen je te spelen. Niet dat ik kans maak ofzo...


Welk Sega Event?Als er een Servicegames Sega Event komt(wil ik zeker doen, dan kom ik uiteraard.

VT2 ben ik niet zo'n ster in. Het is Virtua Striker 2, maar die heb ik de laatste tijd niet zoveel gespeeld. In Dec ga ik het nog druk krijgen met verhuizen en daarna een mooi plek maken voor de gamescollectie.


sorrie ik bedoelde natuurlijk VS2 :o
User avatar
3style
 
Posts: 572
Joined: 17 Jul 2002, 12:42:38
Location: Arnhem

Postby Frits » 24 Oct 2005, 13:22:02

Gave foto's van collecties zeg :D

Altijd leuk om te zien hoeveel meuk andere hebben :D
Gaaf hoor :)
Frits
 
Posts: 17
Joined: 20 Oct 2005, 11:46:25

Previous

Return to 3. SEGA

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group