Heb je een mooie collectie en wil je dat anderen l

Sega maakt meer dan alleen games voor hun consoles. Zo maken ze natuurlijk ook Arcade games, speelgoed en spelen ze mee in de mobiele telefonie markt. Dit forum kan gezien worden als algemeen SEGA forum dat niet consolegericht is.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby 3style » 02 Oct 2005, 11:50:24

Gameholic81 wrote:
3style wrote:
Gameholic81 wrote:Haha dat is zeker wel relaxt ja. Toen ik in een studentenhuis woonde was dat ook wel lachen hoor, we hadden toen allemaal een Xbox dus dat was zeker wel cool met de system link.

Maar het fijnste is echt als je je eigen toko hebt met al je stuff erin. :D


Ziet er wel profi uit. Heeft je een vermogen gekost als ik dat zo zie. Maar ja voor een keertje stappen kun je al een halve psp kopen :D


Juist ;) ik ga de laatste tijd een stuk minder stappen... ik weet niet het echte zuipen is er een beetje vanaf bij mij. En als je minder gaat stappen heb je genoeg cash over voor andere dingen!


idd prioriteiten stellen. Alleen als je een vriending hebt en samenwoont komen er nog andere kosten bij kijken :(

Off topic: Jij bent van 81? Twee jaar jonger dan ik dus. Ga je werken na je studie of doorleren?
User avatar
3style
 
Posts: 572
Joined: 17 Jul 2002, 12:42:38
Location: Arnhem

Postby Gameholic81 » 02 Oct 2005, 12:32:15

Ik ben van 81. Over 2 weken heb ik mijn laatste colleges gevolgd ;) daarna werken ja
Image
User avatar
Gameholic81
 
Posts: 879
Joined: 25 May 2005, 07:41:22
Location: Antwerpen

Postby Markam » 04 Oct 2005, 17:14:03

mooie collectie Gameholic81

mijn bescheiden game collectie
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby BDT » 04 Oct 2005, 19:16:34

3style wrote:
BDT wrote:
Ik heb bovendien alle PAL DC games(dat is een leuke foto [:D])



Ik wil je niet gek maken ofzo, maar nu nog de alle gesealde PAL DC games :D

Heb je die collectie apart verzekerd, of gewoon standaard inboedel?


Nog niet haha, heb niet eens met de inboedel verzekerd. Ik ga dat wel doen zodra ik verhuis eind dit jaar.
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby 3style » 04 Oct 2005, 19:23:59

BDT wrote:
3style wrote:
BDT wrote:
Ik heb bovendien alle PAL DC games(dat is een leuke foto [:D])



Ik wil je niet gek maken ofzo, maar nu nog de alle gesealde PAL DC games :D

Heb je die collectie apart verzekerd, of gewoon standaard inboedel?


Nog niet haha, heb niet eens met de inboedel verzekerd. Ik ga dat wel doen zodra ik verhuis eind dit jaar.


Kom je trouwens ook naar het (mogelijke) Sega Event. Ik heb wel zin om een keer VT2 tegen je te spelen. Niet dat ik kans maak ofzo...
User avatar
3style
 
Posts: 572
Joined: 17 Jul 2002, 12:42:38
Location: Arnhem

Postby eYe-Ball » 04 Oct 2005, 19:26:21

Markam wrote:mooie collectie Gameholic81

mijn bescheiden game collectie


Vet toch :) Als ik mn Room gerenoveerd heb post ik ook picz
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby General Wong » 04 Oct 2005, 19:40:46

Bwerg, ben niet zo'n pimp die zijn collectie laat zien. Is precies hetzelfde als een wedstrijdje ''de langste lul'' (waarmee ik overigens nog nooit verloren heb). Doe het trouwens ook vaak goed met een wedstrijdje ''de grootste lul''.

PS: Markam, lekker stuurtje is die V3 he :D. Kheb er nu een aantal gehad (ook duurdere) en dat is nog steeds de lekkerste. Zouden ze een next-gen versie van moeten maken.
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby 3style » 04 Oct 2005, 20:16:46

General Wong wrote:Bwerg, ben niet zo'n pimp die zijn collectie laat zien. Is precies hetzelfde als een wedstrijdje ''de langste lul'' (waarmee ik overigens nog nooit verloren heb). Doe het trouwens ook vaak goed met een wedstrijdje ''de grootste lul''.

PS: Markam, lekker stuurtje is die V3 he :D. Kheb er nu een aantal gehad (ook duurdere) en dat is nog steeds de lekkerste. Zouden ze een next-gen versie van moeten maken.


Het is denk ik meer om eens een leuke collectie van iemand te zien en anders om een mooie/speciale collectie te laten zien.
Een collectie met een kamer vol met xboxen zegt mij bijv. niets. Om maar eens een metafoor te gebruiken :)
User avatar
3style
 
Posts: 572
Joined: 17 Jul 2002, 12:42:38
Location: Arnhem

Postby General Wong » 04 Oct 2005, 20:27:37

Nah, ik vind het toch vaak een beetje patserig (en misschien zelfs een beetje nurderig) overkomen moet ik zeggen. Moet daar overigens wel bij vermelden dat er hier een aantal mooie collecties tussen zitten, zoals we eigenlijk al van tevoren wisten.

Was net trouwens vergeten te vermelden: Akihabara, misschien is het een idee om ook een dergelijk topic te openen bij ons op DGS-online, ben er zeker van dat je daar ook echt juweeltjes tegen gaat komen.
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby 3style » 04 Oct 2005, 20:29:49

General Wong wrote:Nah, ik vind het toch vaak een beetje patserig (en misschien zelfs een beetje nurderig) overkomen moet ik zeggen. Moet daar overigens wel bij vermelden dat er hier een aantal mooie collecties tussen zitten, zoals we eigenlijk al van tevoren wisten.

Was net trouwens vergeten te vermelden: Akihabara, misschien is het een idee om ook een dergelijk topic te openen bij ons op DGS-online, ben er zeker van dat je daar ook echt juweeltjes tegen gaat komen.


een beetje gelijk heb je misschien wel...
User avatar
3style
 
Posts: 572
Joined: 17 Jul 2002, 12:42:38
Location: Arnhem

Postby eYe-Ball » 04 Oct 2005, 20:57:26

Ik vind het altijd wel tof om de spullen van een ander te zien, ookal heb ik of hij(zij ;) ) meer. Dat doet er echt niet toe vind ik. Je kan bv ook id'n opdoen nadat je iemands andere stuff gezien hebt. En laten we eerlijk zijn, als je trots bent op je spullen mag je het best laten zien. En hier op t forum valt er weinig te patsen onder elkaar. :)
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby Markam » 04 Oct 2005, 20:58:08

General Wong wrote:PS: Markam, lekker stuurtje is die V3 he :D. Kheb er nu een aantal gehad (ook duurdere) en dat is nog steeds de lekkerste. Zouden ze een next-gen versie van moeten maken.


is idd een lekker stuurtje, dwz hij rijd lekker, maar ik vindt dat ie niet goed blijft plakken als je de zuignappan gebruikt, en dat ie te dicht op je zit als je em tussen je benen klemt
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby General Wong » 04 Oct 2005, 21:12:55

eYe-Ball wrote:Ik vind het altijd wel tof om de spullen van een ander te zien, ookal heb ik of hij(zij ;) ) meer. Dat doet er echt niet toe vind ik. Je kan bv ook id'n opdoen nadat je iemands andere stuff gezien hebt. En laten we eerlijk zijn, als je trots bent op je spullen mag je het best laten zien. En hier op t forum valt er weinig te patsen onder elkaar. :)


Uiteraard kun je het laten zien, maar dit doe je natuurlijk alleen om te showen. Trots op spullen, tsjah, dat gevoel ken ik niet echt om heel eerlijk te zijn. Ben wel blij met bepaalde items in mijn 'verzameling' (zoals mijn gesealde Panzer Dragoon voor de Tiger R-Zone en mijn arcade kast), maar een trots gevoel krijg ik daar niet echt van. Veel meer dan mijn portomonnee trekken heb ik er namelijk niet voor hoeven doen.

Markam; nooit gebruikt die zuignappen eigenlijk. Ik had hem tussen mijn benen staan op mun bed (en dan het bed half omhoog geklapt) en dit ging erg goed. Misschien dat het op een stoel inderdaad wat minder zit.

Verder zal ik dit feestje niet verstoren overigens, daarvoor 'genieten' er te veel mensen van en dat wil ik niet voor ze verpesten.
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby 3style » 04 Oct 2005, 21:24:06

Markam wrote:
General Wong wrote:PS: Markam, lekker stuurtje is die V3 he :D. Kheb er nu een aantal gehad (ook duurdere) en dat is nog steeds de lekkerste. Zouden ze een next-gen versie van moeten maken.


is idd een lekker stuurtje, dwz hij rijd lekker, maar ik vindt dat ie niet goed blijft plakken als je de zuignappan gebruikt, en dat ie te dicht op je zit als je em tussen je benen klemt


Is dit het beste stuurtje die je kunt kopen voor de DC?
User avatar
3style
 
Posts: 572
Joined: 17 Jul 2002, 12:42:38
Location: Arnhem

Postby eYe-Ball » 04 Oct 2005, 21:42:59

General Wong wrote:
Trots op spullen, tsjah, dat gevoel ken ik niet echt om heel eerlijk te zijn. Ben wel blij met bepaalde items in mijn 'verzameling' (zoals mijn gesealde Panzer Dragoon voor de Tiger R-Zone en mijn arcade kast), maar een trots gevoel krijg ik daar niet echt van. Veel meer dan mijn portomonnee trekken heb ik er namelijk niet voor hoeven doen.



Daar kan ik je niets anders dan gelijk in geven, ik ben ook niet echt trots, ik ben nooit tevreden(nare afwijking ;) ). Maar als je jaren gezocht hebt om bepaalde titels, series of zelfs complete PAL-lijsten compleet te krijgen kan je er best trots op zijn. Met een hoop geld kan je veel bereiken ja, maar dan moet je t ook nog op het goede moment tegen komen.
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

PreviousNext

Return to 3. SEGA

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group