nog nieuwe sega consoles ??

Sega maakt meer dan alleen games voor hun consoles. Zo maken ze natuurlijk ook Arcade games, speelgoed en spelen ze mee in de mobiele telefonie markt. Dit forum kan gezien worden als algemeen SEGA forum dat niet consolegericht is.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby rrcplus » 26 Nov 2004, 16:55:47

ik vind het qua orginaliteit wel bergafwaards gaan met Nintendo hoor Mario dit Mario dat...Super Marioball?! (maarja zolang het geen supermonkey ball kloon is is het allemaal goed [:P] ) maar ik hoop gewoon op een mooie console met lekkere titles en nee. Nintendo en Sega moeten geen games samen gaan maken [:P]
User avatar
rrcplus
Segaforum-B.A.B.E.
 
Posts: 898
Joined: 01 Jul 2004, 14:56:27
Location: Het Walhalla

Postby Evil_cloud » 26 Nov 2004, 17:23:07

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Fonzi</i>
<br />Ja maar MS heeft altijd gezegd dat ze de consolemarkt betraden met een lange termijn visie. Uiteindelijk willen ze pas de volgende generatie winstgevend worden.


<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Dat zal de toekomst uitwijzen. [:D]
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby Hellboy » 29 Nov 2004, 19:50:41

Persoonlijk hoop ik dat wel een Console komt van Sega. Kheb het altijd wel iets gehad met de sega. Het straalde iets uit van : ik ben een console en ik speel spellen af. Jah de rest doet dat ook wel maar Sega trok me dat meer. Ik was ook verliefd op het design van de DC en de controller. Geen id waarom maar die controllers trokke me altijd goed ook alweer ze soms wel een beetje gaar na een lange game nacht [;)]

Maar jah, de tijd zal het leren wat er zal komen. Ik denk wel ( als sega slim is en niet nog een keer op hun bek te gaan ) om de marketing een schop onder hun hol te geve omdat dat gewoon finaal verkeerd is gegaan bij de DC. 0,0 in BENELUX en aardig wat in Engeland. Hinge er overal dikke posters in de metreo stations toener tijd nog van DOA2... kasumi half naakt [:P] Tjah, ik was toen op zoek naar een Segahal. gevonde bij queens [;)] Wou ze eerst allemaal af maar dat lukte niet [;)]
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Previous

Return to 3. SEGA

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group