Segaworld

Sega maakt meer dan alleen games voor hun consoles. Zo maken ze natuurlijk ook Arcade games, speelgoed en spelen ze mee in de mobiele telefonie markt. Dit forum kan gezien worden als algemeen SEGA forum dat niet consolegericht is.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Segaworld

Postby Geese Howard » 02 Aug 2004, 11:23:31

Hey mannen!

Ene Kris (Insidegamer) vertelde mij dat alleen de meest hardcore Segafans hier rondhangen, en omdat ik een moeilijke vraag heb omtrent Segaworld (Londen) dacht ik: Laat ik het hier eens proberen.

Sega America gaf me geen antwoord, en op internet kon ik niet erg veel vinden, maar het gaat me hierom:

Ik werk bij een Nederlands Gamestijdschrift en wil in de nbabije toekomst een retro stuk gaan schrijven met als inslag Segaworld en hoe het hier verder mee vergaan is. Want wat is er precies met Segaworld gebeurd? Is iemand van jullie er weleens geweest? Ik heb zo veel mogelijk sterke info nodig zodat ik in deze donkere consoledagen de naam Sega weereens in het zonnetje kan zetten! Help me out dudes.

Sven
Geese Howard
 
Posts: 15
Joined: 02 Aug 2004, 11:18:14
Location: Netherlands

Postby Sen » 02 Aug 2004, 15:42:18

Segaworld in Londen bestaat niet meer, maar er staan nog altijd wel erg veel Sega kasten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Panzer » 02 Aug 2004, 16:09:31

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Geese Howard</i>
<br />Hey mannen!

Ene Kris (Insidegamer) vertelde mij dat alleen de meest hardcore Segafans hier rondhangen, en omdat ik een moeilijke vraag heb omtrent Segaworld (Londen) dacht ik: Laat ik het hier eens proberen.

Sega America gaf me geen antwoord, en op internet kon ik niet erg veel vinden, maar het gaat me hierom:

Ik werk bij een Nederlands Gamestijdschrift en wil in de nbabije toekomst een retro stuk gaan schrijven met als inslag Segaworld en hoe het hier verder mee vergaan is. Want wat is er precies met Segaworld gebeurd? Is iemand van jullie er weleens geweest? Ik heb zo veel mogelijk sterke info nodig zodat ik in deze donkere consoledagen de naam Sega weereens in het zonnetje kan zetten! Help me out dudes.

Sven
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Sven van het officiele PS2 magazine???
User avatar
Panzer
 
Posts: 2075
Joined: 30 Nov 2002, 00:20:50

Postby Evil_cloud » 02 Aug 2004, 16:12:13

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
Sven van het officiele PS2 magazine???
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">


Location: Rotterdam
Netherlands
Age: 27
Marital Status: Ongehuwd
Occupation: Redacteur

Sven woont in België, is ouder dan 27, is gehuwd en is ook hoofdredacteur. Hoe ik dat weet zal je waarschijnlijk willen weten, well, ik ben niet voor niets moderator geweest op hun forum voor 2 jaar. [:D]
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby Robert » 02 Aug 2004, 16:14:07

LOL MENSEN MENSEN.... zijn er 2 dezelfde topics (qua naam) krijgen \'jullie\' het nog voor elkaar ook om in de verkeerde te posten [:P]///

zie:
http://www.segaforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=13421
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland


Return to 3. SEGA

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group