Een arcade hal in ALMERE met outrun 2 en meer

Sega maakt meer dan alleen games voor hun consoles. Zo maken ze natuurlijk ook Arcade games, speelgoed en spelen ze mee in de mobiele telefonie markt. Dit forum kan gezien worden als algemeen SEGA forum dat niet consolegericht is.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Smoed » 12 Jun 2004, 13:41:59

Cyberbeast, ik vind dat je Music Maniac niet gelijk zo moet beledigen. Waar valt hij jou aan?

Natuurlijk lijkt de OutRun 2 gameplay veel op die van deel 1.
Het is niet voor niets een vervolg.

Gelukkig is de gameplay toch wat bijgeschaaft.

- Volledig 3D
- Meer muziek (naja, geen invloed op de gameplay :))
- Meer Ferrari\'s (met verschillende eigenschappen!)
- Driften
- Echt schakelen (ipv hi/low)
- Multiplayer mode (!)
- Extra Heart-Attack mode (naja, geen invloed op de gameplay vd race-mode :))

Dat de verschillen zo klein lijken is een pluim waard voor Sega.
Dit spel geeft iedereen hopelijk weer het oude OutRun/SEGA gevoel :).
User avatar
Smoed
 
Posts: 92
Joined: 09 May 2001, 10:39:52
Location: The Netherlands

Postby Cyberbeast » 12 Jun 2004, 15:02:56

Ik viel hem niet aan. Ik ben soms gewoon zo kort. ;)
No offense tegenover music natuurlijk.
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Postby BDT » 15 Jun 2004, 07:23:22

Geweldige topic! [:D]

I Love OutRun & OutRun2

[:)]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby music_maniac1965 » 17 Jun 2004, 14:53:05

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Cyberbeast</i>
-->Als je al zolang speelt als je beweert, heb je dan nog nooit de rookwolkjes aan de achterkant van je wagen gezien wanneer je volle snelheid door een bocht rijd?<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

dat geeft in outrun 1 dus alleen maar aan dat je met de maximale snelheid door de bocht vliegt. je hoeft niet tegen te stuuren wat je WEL moet doen in outrun 2 als je ECHT aan het driften bent. wie snapt er nou niks van, leg ik het dan ZO moeilijk uit ? of heb je soms geen rijbewijs (ik rijd al dik 20 jaar auto, en weet ondertussen wel hoe dat moet)

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Cyberbeast</i>-->Ik zei toch dat OutRun2 3D is?<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

ja, en IK ook dus. en ik zei ook dat outrun 1 dus GEEN 3d is. lezen kan iedereen, maar het ziet er naar uit dat \"begrijpend lezen\" voor sommige mensen nogal moeilijk is.

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Cyberbeast</i>-->Verschil? Je kiest ook muziek. 4 nieuwe muziekjes is geen verschil voor mij.<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

dan kan je niet tellen. en die 4 oude deuntjes zitten er JUIST in om ook de nieuwe outrun 2 dat ouderwetse outrun gevoel te geven.

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Cyberbeast</i>> OutRun heeft manual transmission, en kon je niet kiezen. er zijn 2 versnellingen (HI gear en LO gear)<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

let op, ik zal dit zo simpel mogelijk uitleggen:

OUTRUN: hi en lo versnellingen. je kan NIET kiezen uit automaties schakelen. je MOET HET ZELF DOEN !!!

OUTRUN 2: je hebt 6 \"tip tronic\" versnellingen (rally rijders snappen wat dat voor versnellings bak is) als je voor MANUAL TRANSMISSION (zelf schakelen) kiest. MAAR, JE KAN <b>OOK</b> VOOR AUTOMATIC TRANSMISSION (automaties schakelen) kiezen. (voor de duidelijkheid: dat kan bij outrun 1 niet, je MOET zelf schakelen in autrun 1. ook al zijn dit maar 2 versnellingen)

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Cyberbeast</i>--> Je kunt kiezen tussen versnellingen en geen versnellingen. Verschil met deel 1? Wat meer versnellingen is geen verschil.<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

en een keuze tussen zelf schakelen en automaties schakelen / (bij outrun 2) en ALLEEN zelf moeten schakelen ? (outrun) is dat dan geen verschil ? ik hoop niet dat jij ooit van plan bent om in het echt auto te gaan rijden. dan bijf ik wel van de straat af !!!!

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Cyberbeast</i>-->Zucht, we hebben het hier over gameplay.<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

<zucht> we hebben het volgens mij over de verschillen in outrun en outrun 2, maar daar kan ik mij in vergissen natuurlijk..........

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Cyberbeast</i>-->Zoek het verschil.

De \"verschillen\" die jij opnoemt zijn niet wezenlijk maar slechts kleine toevoegingen aan het origineel.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

als je echt kan lezen, dan weet je dan NU eindelijk de echte verschillen. en als je dat niet snapt, dan kap ik nu de discussie over outrun, want dan zal jij het wel nooit begrijpen.

begrijp mij niet verkeerd, maar die nogal oninteligente antwoorden van jou lieten mij blijken dat jij de discussie nog steeds niet snapt. hoe dan ook, ik ben blij met de veranderingen die sega heeft aangebracht, en net zoals outrun, is ook outrun 2 een heerlijke \"feel good\" spel geworden. en DAT is WEL hetzelfde gebleven [:p]

oh, en als je hier ook op gaat reageeren, leer dan eens fatsoenlijk quoten, want ik moest gewoon zoeken naar de verschillen, en daar heb ik niet altijd tijd voor, of zin in.
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby BDT » 17 Jun 2004, 14:57:13

Rustig mensen, we houden allemaal van OutRun2.

En dat is een \'beautiful thing\'

[:)]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby music_maniac1965 » 17 Jun 2004, 16:32:56

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door BDT</i>
<br />Rustig mensen, we houden allemaal van OutRun2.

En dat is een \'beautiful thing\'

[:)]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

tuurlijk houden we allemaal van outrun 2, maar Cyberbeast beledigt mij door zonder een goed onderbouwde kritiek, en dat neem ik nog geeneens van een famillie lid, laat staan een volkomen vreemdeling.

ik heb niks tegen discuseeren, want daar ga ik juist voor op meerdere forums, maar zoals Cyberbeast discuseert valt er geen eer mee te behalen. hopelijk is zijn antwoord op mijn laatste posting beter, want er is niks mis met het niet eens zijn met elkaar, maar nou moet hij niet doen alsof ik de bijde outrun\'s niet ken, want ik heb de volgende versies:

outrun: commodore 64, amiga 500, megadrive, saturn, dreamcast, pc (op de arcade system 16 emulator).

uiteraard heb ik het spel dik 3 jaar achtrereen gespeeld toen hij nog in de hoofdhal stond van schreveningen. ik was toen een van de eerste, en een van de weinige mensen die hem toen uitspeelde. ik weet dus waar ik over praat. sterker nog, al zouden ze mij vragen om de weg uit te tekenen dan zou ik dat uit mijn hoofd kunnen doen van alle stages. ik ben zo\'n mieren*uk*r dat ik de dreamcast en saturn versie verschillen uit mijn hoofd weet te dreunen (hoezo geobsedeert hahahahaha)

outrun 2: uiteraard heb ik die nog niet, maar zodra de xboxversie uit is, ben ik de eerste die voor de deur van mijn software winkel gaa liggen om er zeker van te zijn dat ik mijn game krijg. ik heb hem uiteraard (kan je op het forum lezen) wel al uitgespeeld. sterker nog: als ik nu zou gaan, zou ik hem altijd halen. iedere stage, iedere route. ik kan de route\'s nog niet allemaal uit mijn hoofd, maar dat komt omdat ik niet te veel euro\'s in dat spel wil gooien omdat ik het geld nodig heb voor de xbox versie. maar ik het de bestuuring al helemaal onder de knie. dat blijkt wel, want tot nu toe (al 4x in schreveningen geweest) heb ik maar 3 potjes in de multiplayer mode verloren, maar de rest was ik numer 1 (ongeveer bijna 30x nu). dus ik kan van mezelf zeggen dat ik het spel beheers. dan hoeft niemand mij uit te leggen dat ik niet weet wat driften is (Cyberbeast had het in zijn laaste reactie tegenover mij over het volgende: <begin quote> Als je al zolang speelt als je beweert, heb je dan nog nooit de rookwolkjes aan de achterkant van je wagen gezien wanneer je volle snelheid door een bocht rijd?<einde quote> alsof wolkjes onder je wielen meteen betekent dat je aan het driften ben)

hoe dan ook, als ik geen tegenquote krijg van hem, dan benoem ik mijzelf winnaar in ons debat, en kap ik met het discuseeren over hoe verschillend (en toch zo gelijk) outrun en outrun 2 zijn. want ik heb in mijn hele leven nog never nooit iemand ontmoet die NOG meer geobseseerd is met dat spel.
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby Cyberbeast » 17 Jun 2004, 16:38:07

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door music_maniac1965</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door BDT</i>
<br />Rustig mensen, we houden allemaal van OutRun2.

En dat is een \'beautiful thing\'

[:)]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

tuurlijk houden we allemaal van outrun 2, maar Cyberbeast beledigt mij door zonder een goed onderbouwde kritiek, en dat neem ik nog geeneens van een famillie lid, laat staan een volkomen vreemdeling.

ik heb niks tegen discuseeren, want daar ga ik juist voor op meerdere forums, maar zoals Cyberbeast discuseert valt er geen eer mee te behalen. hopelijk is zijn antwoord op mijn laatste posting beter, want er is niks mis met het niet eens zijn met elkaar, maar nou moet hij niet doen alsof ik de bijde outrun\'s niet ken, want ik heb de volgende versies:

outrun: commodore 53, amiga 500, megadrive, saturn, dreamcast, pc (op de arcade system 16 emulator).

uiteraard heb ik het spel dik 3 jaar achtrereen gespeeld toen hij nog in de hoofdhal stond van schreveningen. ik was toen een van de eerste, en een van de weinige mensen die hem toen uitspeelde. ik weet dus waar ik over praat. sterker nog, al zouden ze mij vragen om de weg uit te tekenen dan zou ik dat uit mijn hoofd kunnen doen van alle stages. ik ben zo\'n mieren*uk*r dat ik de dreamcast en saturn versie verschillen uit mijn hoofd weet te dreunen (hoezo geobsedeert hahahahaha)

outrun 2: uiteraard heb ik die nog niet, maar zodra de xboxversie uit is, ben ik de eerste die voor de deur van mijn software winkel gaa liggen om er zeker van te zijn dat ik mijn game krijg. ik heb hem uiteraard (kan je op het forum lezen) wel al uitgespeeld. sterker nog: als ik nu zou gaan, zou ik hem altijd halen. iedere stage, iedere route. ik kan de route\'s nog niet allemaal uit mijn hoofd, maar dat komt omdat ik niet te veel euro\'s in dat spel wil gooien omdat ik het geld nodig heb voor de xbox versie. maar ik het de bestuuring al helemaal onder de knie. dat blijkt wel, want tot nu toe (al 4x in schreveningen geweest) heb ik maar 3 potjes in de multiplayer mode verloren, maar de rest was ik numer 1 (ongeveer bijna 30x nu). dus ik kan van mezelf zeggen dat ik het spel beheers. dan hoeft niemand mij uit te leggen dat ik niet weet wat driften is (Cyberbeast had het in zijn laaste reactie tegenover mij over het volgende: <begin quote> Als je al zolang speelt als je beweert, heb je dan nog nooit de rookwolkjes aan de achterkant van je wagen gezien wanneer je volle snelheid door een bocht rijd?<einde quote> alsof wolkjes onder je wielen meteen betekent dat je aan het driften ben)

hoe dan ook, als ik geen tegenquote krijg van hem, dan benoem ik mijzelf winnaar in ons debat, en kap ik met het discuseeren over hoe verschillend (en toch zo gelijk) outrun en outrun 2 zijn. want ik heb in mijn hele leven nog never nooit iemand ontmoet die NOG meer geobseseerd is met dat spel.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Stop met lullen onnozelaar!
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Postby Cyberbeast » 17 Jun 2004, 16:46:01

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Cyberbeast</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door music_maniac1965</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door BDT</i>
<br />Rustig mensen, we houden allemaal van OutRun2.

En dat is een \'beautiful thing\'

[:)]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

tuurlijk houden we allemaal van outrun 2, maar Cyberbeast beledigt mij door zonder een goed onderbouwde kritiek, en dat neem ik nog geeneens van een famillie lid, laat staan een volkomen vreemdeling.

ik heb niks tegen discuseeren, want daar ga ik juist voor op meerdere forums, maar zoals Cyberbeast discuseert valt er geen eer mee te behalen. hopelijk is zijn antwoord op mijn laatste posting beter, want er is niks mis met het niet eens zijn met elkaar, maar nou moet hij niet doen alsof ik de bijde outrun\'s niet ken, want ik heb de volgende versies:

outrun: commodore 53, amiga 500, megadrive, saturn, dreamcast, pc (op de arcade system 16 emulator).

uiteraard heb ik het spel dik 3 jaar achtrereen gespeeld toen hij nog in de hoofdhal stond van schreveningen. ik was toen een van de eerste, en een van de weinige mensen die hem toen uitspeelde. ik weet dus waar ik over praat. sterker nog, al zouden ze mij vragen om de weg uit te tekenen dan zou ik dat uit mijn hoofd kunnen doen van alle stages. ik ben zo\'n mieren*uk*r dat ik de dreamcast en saturn versie verschillen uit mijn hoofd weet te dreunen (hoezo geobsedeert hahahahaha)

outrun 2: uiteraard heb ik die nog niet, maar zodra de xboxversie uit is, ben ik de eerste die voor de deur van mijn software winkel gaa liggen om er zeker van te zijn dat ik mijn game krijg. ik heb hem uiteraard (kan je op het forum lezen) wel al uitgespeeld. sterker nog: als ik nu zou gaan, zou ik hem altijd halen. iedere stage, iedere route. ik kan de route\'s nog niet allemaal uit mijn hoofd, maar dat komt omdat ik niet te veel euro\'s in dat spel wil gooien omdat ik het geld nodig heb voor de xbox versie. maar ik het de bestuuring al helemaal onder de knie. dat blijkt wel, want tot nu toe (al 4x in schreveningen geweest) heb ik maar 3 potjes in de multiplayer mode verloren, maar de rest was ik numer 1 (ongeveer bijna 30x nu). dus ik kan van mezelf zeggen dat ik het spel beheers. dan hoeft niemand mij uit te leggen dat ik niet weet wat driften is (Cyberbeast had het in zijn laaste reactie tegenover mij over het volgende: <begin quote> Als je al zolang speelt als je beweert, heb je dan nog nooit de rookwolkjes aan de achterkant van je wagen gezien wanneer je volle snelheid door een bocht rijd?<einde quote> alsof wolkjes onder je wielen meteen betekent dat je aan het driften ben)

hoe dan ook, als ik geen tegenquote krijg van hem, dan benoem ik mijzelf winnaar in ons debat, en kap ik met het discuseeren over hoe verschillend (en toch zo gelijk) outrun en outrun 2 zijn. want ik heb in mijn hele leven nog never nooit iemand ontmoet die NOG meer geobseseerd is met dat spel.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Stop met lullen onnozelaar!
Buiten het 2d/3d feit is er geen enkel WEZENLIJK verschil tussen OutRun 1 en deel 2.
Versnellingen zijn versnellingen, liedjes zijn liedjes. Goed, je moet niet tegensturen, maar daar houdt het op en hierin heb je gelijk.
Voila, nu ben ik hier winnaar van het debat.
Oja, en hier een zakdoek voor je traantjes.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Postby Cyberbeast » 17 Jun 2004, 16:50:51

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Cyberbeast</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Cyberbeast</i>
<br />[quote]<i>Als eerste geplaatst door music_maniac1965</i>
<br />[quote]<i>Als eerste geplaatst door BDT</i>
<br />Rustig mensen, we houden allemaal van OutRun2.

En dat is een \'beautiful thing\'

[:)]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

tuurlijk houden we allemaal van outrun 2, maar Cyberbeast beledigt mij door zonder een goed onderbouwde kritiek, en dat neem ik nog geeneens van een famillie lid, laat staan een volkomen vreemdeling.

ik heb niks tegen discuseeren, want daar ga ik juist voor op meerdere forums, maar zoals Cyberbeast discuseert valt er geen eer mee te behalen. hopelijk is zijn antwoord op mijn laatste posting beter, want er is niks mis met het niet eens zijn met elkaar, maar nou moet hij niet doen alsof ik de bijde outrun\'s niet ken, want ik heb de volgende versies:

outrun: commodore 53, amiga 500, megadrive, saturn, dreamcast, pc (op de arcade system 16 emulator).

uiteraard heb ik het spel dik 3 jaar achtrereen gespeeld toen hij nog in de hoofdhal stond van schreveningen. ik was toen een van de eerste, en een van de weinige mensen die hem toen uitspeelde. ik weet dus waar ik over praat. sterker nog, al zouden ze mij vragen om de weg uit te tekenen dan zou ik dat uit mijn hoofd kunnen doen van alle stages. ik ben zo\'n mieren*uk*r dat ik de dreamcast en saturn versie verschillen uit mijn hoofd weet te dreunen (hoezo geobsedeert hahahahaha)

outrun 2: uiteraard heb ik die nog niet, maar zodra de xboxversie uit is, ben ik de eerste die voor de deur van mijn software winkel gaa liggen om er zeker van te zijn dat ik mijn game krijg. ik heb hem uiteraard (kan je op het forum lezen) wel al uitgespeeld. sterker nog: als ik nu zou gaan, zou ik hem altijd halen. iedere stage, iedere route. ik kan de route\'s nog niet allemaal uit mijn hoofd, maar dat komt omdat ik niet te veel euro\'s in dat spel wil gooien omdat ik het geld nodig heb voor de xbox versie. maar ik het de bestuuring al helemaal onder de knie. dat blijkt wel, want tot nu toe (al 4x in schreveningen geweest) heb ik maar 3 potjes in de multiplayer mode verloren, maar de rest was ik numer 1 (ongeveer bijna 30x nu). dus ik kan van mezelf zeggen dat ik het spel beheers. dan hoeft niemand mij uit te leggen dat ik niet weet wat driften is (Cyberbeast had het in zijn laaste reactie tegenover mij over het volgende: <begin quote> Als je al zolang speelt als je beweert, heb je dan nog nooit de rookwolkjes aan de achterkant van je wagen gezien wanneer je volle snelheid door een bocht rijd?<einde quote> alsof wolkjes onder je wielen meteen betekent dat je aan het driften ben)

hoe dan ook, als ik geen tegenquote krijg van hem, dan benoem ik mijzelf winnaar in ons debat, en kap ik met het discuseeren over hoe verschillend (en toch zo gelijk) outrun en outrun 2 zijn. want ik heb in mijn hele leven nog never nooit iemand ontmoet die NOG meer geobseseerd is met dat spel.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Stop met lullen onnozelaar!
Buiten het 2d/3d feit is er geen enkel WEZENLIJK verschil tussen OutRun 1 en deel 2.
Versnellingen zijn versnellingen, liedjes zijn liedjes. Goed, je moet niet tegensturen, maar daar houdt het op en hierin heb je gelijk.
Voila, nu ben ik hier winnaar van het debat. ween, ween...

Ik zit er niks mee in mijn ongelijk toe te geven maar jij lult er gewoon op los om toch maar iets van gelijk te krijgen. Wel, deze keer niet.
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Postby music_maniac1965 » 17 Jun 2004, 19:16:25

ik vermoede al dat je niet tegen je verlies kon. ik zal dan ook niet meer met tegen argumenten komen. ik ben 38 jaar en weet waneer ik tegen een onvolwassen puber aan het argumeren bent. daar wint niemand het van.

maar aan de vorige postings te lezen zijn er toch nog mensen eens met mijn stelling. dus zo \"belachelijk\" lul ik niet.

ik wens je veel sucsess op school, en hopelijk leer je meer dan alleen maar hoog van de toren blazen en beroerd discuseeren. mzzl.
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby BDT » 17 Jun 2004, 23:07:52

Heren....

We houden alledrie van OutRun en OutRun2. We weten er alles van, het is een obsessie. Laten we gewoon genieten van de game [:)]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby music_maniac1965 » 18 Jun 2004, 16:41:11

als eerst wil ik mijn excuses aanbieden aan de moderators hier. ik was (samen met nog meer) nogal offtopic aan het posten.

als tweede een verzoek aan de moderators: zouden jullie om het forum nog duidelijk te houden de offtopic berichten in een apart onderwerp (zoiets als \"zoek de verscillen<outrun-outrun2> of zoiets) dan blijft het hier overzichtelijk.

ff ontopic: wie is er nou al eens in die hal in almere geweest ? staan er leuke games ? want niemand heeft nog een lijst gepost ofzow.
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby Peet1979 » 27 Jun 2004, 17:27:36

Ik ben vandaag naar de arcadehal in Renesse (Funhouse) geweest en tot mijn grote verbazing stond daar: OUTRUN 2 (4x) !!! Kosten: 1 euro per spel.
Natuurlijk heb ik direct meerdere keren gespeeld en de game is idd echt fantastisch! Prachtige graphics; omgevingen, level design, auto\'s etc.. echt TOP !

Er stonden nog meer kasten die zeker de moeite waard zijn: Time Crisis 3, Virtua Cop 3, King of Route 66 etc..
User avatar
Peet1979
 
Posts: 947
Joined: 19 Jun 2003, 09:25:41
Location: Netherlands

Postby Cyberbeast » 27 Jun 2004, 18:43:27

Bon, we zijn weer vriendjes. Gelukkig ben ik een onvolwassen puber van 21 ma kom.

@Peet: Hoe is Virtua Cop 3? Ik heb die echt nog nergens gezien.
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Postby Peet1979 » 27 Jun 2004, 20:36:08

Virtua Cop 3 is een hele coole game! Lijkt een beetje op Time Crisis, i.v.m. het pedaal wat gebruikt kan worden. Het pedaal is echter niet om weg te duiken maar om de tijd te vertragen (matrix style) waardoor je sneller kan reageren, wanneer er veel mannetjes tegelijk in beeld verschijnen. De graphics zagen er zeer goed uit en er is sprake van interactie met de omgeving, denk aan; het kapot schieten van plantenbakken, dozen etc. Tevens is het mogelijk om andere wapens in de game te vinden. Reloaden doe je door buiten het scherm te schieten. Kortom: zeker de moeite waard om eens een keer uit te proberen!!
User avatar
Peet1979
 
Posts: 947
Joined: 19 Jun 2003, 09:25:41
Location: Netherlands

PreviousNext

Return to 3. SEGA

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group