Lik Sang - Geld overmaken per bank

Sega maakt meer dan alleen games voor hun consoles. Zo maken ze natuurlijk ook Arcade games, speelgoed en spelen ze mee in de mobiele telefonie markt. Dit forum kan gezien worden als algemeen SEGA forum dat niet consolegericht is.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Lik Sang - Geld overmaken per bank

Postby woutervandenworm » 18 Apr 2004, 20:28:40

Weet iemand of het nu indedaad mogelijk is geld over te maken naar liksang per bankrekening. ( iban - bic ). Of geld dit alleen voor goederen die liksang europa verstuurd, heeft iemand hier al ervaring mee.
woutervandenworm
 
Posts: 9
Joined: 05 Apr 2004, 19:33:53

Postby Daikath » 18 Apr 2004, 20:45:17

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door hoofdletterp</i>
<br />Het geld moet je overmaken naar Amsterdam, daar zit The Bank of America ofzo (het staat in mijn girotel adresboek dus ik weet het niet uit mijn hoofd) en daar heeft PayPal een account. Je maakt het geld naar PAyPal onder vermelding van een speciale code, door die code weet paypal naar welke paypal rekening het moet. Via online bankieren staat het soms al de volgende (werk-)dag op je PayPAl rekening, in dollars of euro\'s (wat je ingesteld hebt).
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
http://www.segaforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=11679
Daikath
 
Posts: 532
Joined: 26 Aug 2001, 23:52:35

Postby Daikath » 18 Apr 2004, 20:48:54

Ik neem aan dat Lik-sang aan paypal doet.
Daikath
 
Posts: 532
Joined: 26 Aug 2001, 23:52:35


Return to 3. SEGA

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group