Arcadehal met Outrun 2

Sega maakt meer dan alleen games voor hun consoles. Zo maken ze natuurlijk ook Arcade games, speelgoed en spelen ze mee in de mobiele telefonie markt. Dit forum kan gezien worden als algemeen SEGA forum dat niet consolegericht is.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby BDT » 06 May 2004, 06:30:49

Staat die kast nou echt in Scheveningen???
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby NiGHTS » 06 May 2004, 10:04:00

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door BDT</i>
<br />Staat die kast nou echt in Scheveningen???
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

ja!!
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Drax » 07 May 2004, 17:02:35

Nee had geen zin om in me eentje heen te gaan:(
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby konijn1984 » 07 May 2004, 21:09:38

staat in almere
konijn1984
 
Posts: 441
Joined: 28 Jul 2003, 18:42:19
Location: Netherlands

Postby BDT » 07 May 2004, 21:20:57

Ik heb hem vandaag op alle mogelijke manieren uitgespeeld [:)]

Echt supersweet! [:D]

Waar in Almere staat ie?
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby konijn1984 » 08 May 2004, 06:56:56

hij staat naast de media markt
konijn1984
 
Posts: 441
Joined: 28 Jul 2003, 18:42:19
Location: Netherlands

Postby BDT » 08 May 2004, 08:05:39

ah.

Nice dan. Maar in scheveningen dus ook [:)]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby music_maniac1965 » 13 May 2004, 22:26:32

zo te zien moet ik maar eens een tripje naar scheveningen maken dan. want als echte SEGA en OUTRUN fan kan ik deze kans niet laten liggen. ik moet hem spelen voor ie op de xbox komt. en ik wil hem ook horen, want ik vernam dat de 3 outrun deuntjes ook geremixed in dit spel aanwezig zijn. bring it on !
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby LemmiWinks » 14 May 2004, 10:36:54

en wat een remixes,aaahhh zalig om \'splash Wave\' nog eens te horen

info over deze game: SEGA-AM2/Sumo Digital Ltd. is bezig aan een opvolger van Outrun, een arcadehit van alweer zeventien jaar geleden. Ze gaan deze versie maken voor Bill\'s console en hebben een licentie van Ferrari gekregen. Hierdoor zal je arcadegewijs met een Enzo Ferrari, Dino 246 GTS, 365 GTS/4 Daytona, Testarossa, 360 Spider, 288 GTO, F40 of F50 langs de zonnige baantjes kunnen scheuren.

- Enhanced arcade conversion exclusively on Xbox
- Race a choice of 8 Ferrari cars through a grid of 15 beautiful tracks
- Arcade mode with \"Time Attack\" and \"Heart Attack\" mode\"
- Race online with Xbox Live (minimum 4 players)
- OutRun Mission Mode - with over 100 missions to complete
- Race all the missions and unlock all the special features

outrun 2 op xboxlive zal wel rulen,maar hoe ze dat juist gaan doen,als je allemaal andere wegen kan nemen ?? dan kom je elkaar nooit of weinig tegen toch?
User avatar
LemmiWinks
 
Posts: 600
Joined: 14 Feb 2004, 12:49:48
Location: Belgium

Postby music_maniac1965 » 14 May 2004, 13:56:14

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door LemmiWinks</i>
<br />btw er is net nieuwe info bekent over de game: SEGA-AM2/Sumo Digital Ltd. is bezig aan een opvolger van Outrun, een arcadehit van alweer zeventien jaar geleden. Ze gaan deze versie maken voor Bill\'s console en hebben een licentie van Ferrari gekregen. Hierdoor zal je arcadegewijs met een Enzo Ferrari, Dino 246 GTS, 365 GTS/4 Daytona, Testarossa, 360 Spider, 288 GTO, F40 of F50 langs de zonnige baantjes kunnen scheuren.

- Enhanced arcade conversion exclusively on Xbox
- Race a choice of 8 Ferrari cars through a grid of 15 beautiful tracks
- Arcade mode with \"Time Attack\" and \"Heart Attack\" mode\"
- Race online with Xbox Live (minimum 4 players)
- OutRun Mission Mode - with over 100 missions to complete
- Race all the missions and unlock all the special features

<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

die info was al bekend hoor, lees http://www.servicegames.nl er maar eens op na. ook op de andere bekende games sites zal je dit nieuws tegen komen. ik kan niet wachten tot hij op de xbox uitkomt. maar eerst ga ik hem op de kast in schreveningen uitproberen. dan kan ik (na lekker veel speelbeurten) ook zien of de xbox versie werkelijk arcade perfect is. maar als je al die verhalen op verschillende sites mag geloven, dan staat ons nog een leuke verassing te wachten.
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby BDT » 15 May 2004, 09:09:33

Het is exact overgezet van arcade naar xbox [:)]

En Scheveningen.... Ik wil weer!!! Euro\'s inwerpen [:D]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Lone Akira » 15 May 2004, 15:10:37

Heb een tijdje terug ook Outrun 2 onder m\'n derrière gehad en ik moet zeggen dat het goed was. geen gelinkte cabines maar het spel is zalig genoeg om zo ook overeind te blijven
Lone Akira
 
Posts: 17
Joined: 07 Apr 2004, 14:21:18

Postby music_maniac1965 » 15 May 2004, 23:27:42

ik ben vandaag eindelijk naar schreveningen geweest. mijn oog viel onmiddelijk op een reclamefolder bij waar je je euro\'s moet wisselen: \"just arived: OUTRUN 2\". nou, ik kan er meteen met stift bijpennen: \"just finished all 5 stages: FTL\" (mijn nickname als ik race spelletjes speel, Faster Then Light).

maar ff over outrun 2 zelf:

GRAPHICS: supersweet ! enorm mooi detail, reflecties op de wagens, mooie weerseffecten zoals laaghangende bewolking, mist, zonnestralen, en ga zo maar door. en vergeet daarbij niet dat de wegen soms echt bezaait zijn met weggebruikers. en dit alles gaat aan je voorbij in supersnel tempo in erg hooge FPS zonder slowdown ! WAY TO GO SEGA !

SOUND: slash wave, magical sound shower, passing breeze, en nog meer lekkere deuntjes. maar de echte outrun fan zal eerst de eerste 3 tunes kiezen voor die authentieke outrun sfeer. de samples zijn grappig, maar helaas zegt je vriendin naast je alleen maar \"what are you doing ?\" als je chrashed. wat meer samples hadden dus wel welkom geweest. maar alles bij elkaar genomen ook hier een dikke voldoende voor SEGA.

PLAYABILLITY: en hier staat alle outrun kenners een verrassing te wachaten. ook al is de bestuuring geheel vernieuwd, het blijft toch echt het outrun gevoel. dat driften en dan weer uit de drift komen heb je echt binnen 5 minuuten (ofwel je eerste speelbeurt) best wel door. na in totaal 10x gespeeld te hebben had ik al de vijf endings al gezien. de drift is zo onder controlle te houden, dat je zelfs tijdens de drift van baan kan verwisselen (zowel naar de binnenkant van de bocht als naar de buitenkant van de bocht) zodat je dus heel relaxed die medeweg gebruikers voorbij kan sjeezen. wat een zalig arcade gevoel heeft dit spel. SEGA heeft echt een winnaar gecreeerd. dit is voor mij het ultieme arcade gevoel.

LASTABILLITY: tsja, dat ligt aan wie het spel speelt. ikzelf speel zelfs outrun nog (op mijn pc met een emulator, op de dreamcast, en op de sega saturn), dus ik twijfel er niet aan dat OUTRUN 2 hetzelfde lot zal krijgen. ik vermoed dat alle outrun fan\'s dit spel net zo zullen waarderen, en alle nieuwkomers kan ik niet voorspellen, omdat het lang heeft geduurd voordat er eindelijk weer eens een arcade racer werd uitgebracht van dit kaliber. een ding weet ik zeker: de xbox only versie zal microsoft geen windeieren leggen, want een iedere outrun fan zal (en mag eigenlijk) deze vernieuwde versie waarscheinlijk niet aan zijn neus voorbij laten gaan.

LAST COMMENT: voor mij is dit een blijverdje. ook al koste het vroeger een gulden op de game te spelen, en nu (omgerekend) 2 gulden 20 cent om outrun 2 te spelen, toch geeft de game mij als long time arcade player (ben al 38 jaar oud) ook dat fijne gevoel als je de game beheerst, en de mensen rond je kast met open monden kijken hoe je de ene stage na de andere stage uitspeelt. ik voorspel voor de thuisversie voor mij dat al mijn andere race spelletjes (ja, zelfs de \"allmighty\" project gotham racing 2) voorlopig stof zullen gaan verzamelen na aanschaf van deze zalige game. dat er maar 15 stages in zitten die ik zonder al te veel oefenen kan uitspelen dat boeit mij niet. qualiteit boven quantiteit zeg ik maar altijd.

iedereen die deze game dus nog niet heeft kunnen spelen: ik kan je eerlijk bevestigen dat deze kast (4 stuks, aan elkaar gekoppeld) in schreveningen staat. ik zou zeggen go have fun, en laat hier even weten wat je van de game vond.

<diepe buiging voor SEGA, die deze game mogelijk heeft gemaakt, en deze game ook nog eens op xbox uitbrengt>
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby RMW » 16 May 2004, 08:52:36

-
Last edited by RMW on 28 Sep 2014, 21:41:46, edited 1 time in total.
RMW
 
Posts: 2008
Joined: 02 May 2001, 20:38:36

Postby music_maniac1965 » 18 May 2004, 17:41:05

wie heeft de kast versie van outrun 2 gespeeld ?

wat vond je er van ? schrijf ook eens een gave mini review :D
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

PreviousNext

Return to 3. SEGA

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 46 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group