tabula rasa

Er zijn al flink wat verschillende online console games. Op dit forum kan je kijken of er nog andere mensen zijn die jou game spelen en afspraken maken om online te spelen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

tabula rasa

Postby total crash » 09 Mar 2008, 10:20:48

Na een tijdje GOW,BF 2142 gespeeld te hebben naast wow(2 jaar), vond ik het effe genoeg.
Binnen wow was de fun er af imo door allerlei onodige zaken, zodoende werd het zoeken naar een nieuwe mmo.

Een jaartje geleden had ik al wat gezien van TR , maar was het een beetje vergeten.
In ieder geval alles is terecht.

TR(Tabula Rasa) speelt zich af op 2 planeten, het is een mmo met fps elementen.Kort gezegd een sci-fi mmo
Je hebt vershillende classes, grenadier,spy,exo,sniper enz.
Er zijn je quests je story,in feite alles wat je in een mmo vind.

(sommige mensen hadden het over gelijkenissen met planetside en neocron, srry maar voor geen meter dus.Laat je niks wijsmaken dit spel overtrefd wat mij betreft beiden :P )

De wereld bestaat uit mappen, echter om van de ene map naar de andere te gaan loop je via een teleporter.
Er zijn constante veldslagen tussen de buitenaardse rassen en waar je ook heen gaat er is altijd oorlog.

tevevens kunnen je waypoints(teleport basisen) overgenomen worden, dus mischien log je uit en de volgende dag sta je midden in een vijandelijke basis.

Nu echt goed in reviews enz ben ik niet, maar ik geloof dat dit spel wat meer aandacht verdiend.
Een feit is dat het spel in beta ruk was teveel bugs, nog niet alles is glad gestreken, maar er word constant aan gewerkt.

Wat heel opvallend is is dat de devs luisteren naar de users en er ook veel interactie op de forums is.
Mishien omdat de userbasis nog klein is(4 servers), maar toch mensen kunnen dingen aangeven die ook effectief in het spel worden opgenomen.
En das natuurlijk altijd leuk.

Anyways
http://eu.rgtr.com/en/
http://www.tentonhammer.com/taxonomy/term/32
http://www.planettr.com/

dit zijn een paar linkjes, mischien is het wat voor sommigen hier mischien ook niet
total
total crash
 
Posts: 556
Joined: 03 Jul 2003, 21:35:37
Location: Netherlands

Re: tabula rasa

Postby -ArNo- » 20 Mar 2008, 01:23:36

Ik zag hem laatst al voor 30 euries in de winkel liggen, de LE notabene :shock: Maar had mn twijfels. Lees er niet te veel goede dingen over maar opzich trekt het concept mij meer als WoW. Schieten met RPG-elementen, zal de trial eens downen
ImageImage
-ArNo-
 
Posts: 684
Joined: 31 Jan 2005, 22:45:02
Location: Drachten

Re: tabula rasa

Postby markdegeweldenaar » 20 Mar 2008, 11:29:55

Dit leest als reclame. :?
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Re: tabula rasa

Postby total crash » 20 Mar 2008, 16:12:13

reklame???

gewoon een spel onder de aandacht brengen.
is volges mij niks mis mee.
total
total crash
 
Posts: 556
Joined: 03 Jul 2003, 21:35:37
Location: Netherlands

Re: tabula rasa

Postby Donny K. » 06 Mar 2009, 16:44:41

Jammer dat ze d'r alweer mee gestopt zijn. Ik vond het een leuk spel. weer eens wat anders dan de zoveelste fantasy mmorpg. Oh well. Dan maar wachten op de volgende.
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48


Return to 2. Online games

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group