WoW-topic

Er zijn al flink wat verschillende online console games. Op dit forum kan je kijken of er nog andere mensen zijn die jou game spelen en afspraken maken om online te spelen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

WoW-topic

Postby LKC » 08 Apr 2006, 03:42:43

Post hier op welke servers je voornamelijk speelt;
Ik zelf speel op Stormrage (normal)
Mijn characters zijn;
Horde
Skullface level 60 shadow priest
Gambini level 60 hunter
Incarnation level 50 warlock

Alliance
Xanthera level 15 druid
Arcane level 6 mage

Overkill aan characters :shock:
Image
User avatar
LKC
 
Posts: 1559
Joined: 06 Dec 2001, 15:14:20
Location: Netherlands

Postby BOP » 08 Apr 2006, 08:10:22

Speel op Stormreaver (PVP).

Chars:
Lvl 53 Undead Warrior Lafbek
Lvl 5 Undead Warlock Trekpop
BOP
 
Posts: 618
Joined: 26 Aug 2003, 01:57:20
Location: Netherlands

Postby Mhajonides » 09 Apr 2006, 15:06:38

Ik speel op skullcrusher

lvl 60 trol warrior: lookleft
lvl 21 undead priest gooback

ben de laatste tijd wat minder actief omdat ik het heel druk heb met school maar het is de bedoeling om die priest ook snel lvl 60 te maken zodat ik twee gevarierde characters heb voor de burning crusade.
Mhajonides
 
Posts: 1992
Joined: 19 Sep 2001, 15:50:00
Location: Netherlands

Postby Lan Di » 09 Apr 2006, 16:10:52

hoeveel tijd besteden jullie aan WoW?
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Mhajonides » 09 Apr 2006, 19:28:38

heeel veel :P
ik heb geloof ik 19(x24 uur = ong 460 uur) speeldagen met mijn warrior en nog 4 ofzo met die priest. Ik weet dat de PSO bikkels die ruim hebben overtroffen maar ik vind het toch een behoorlijke hoeveelheid.
Mhajonides
 
Posts: 1992
Joined: 19 Sep 2001, 15:50:00
Location: Netherlands

Postby LKC » 10 Apr 2006, 16:49:50

Lan Di wrote:hoeveel tijd besteden jullie aan WoW?

Best veel, maar het schommelt ook wel behoorlijk moet ik zeggen, de ene week speel ik bijvoorbeeld zowat ieder moment als ik er de tijd voor heb, terwijl ik de andere week helemaal niet zoveel er mee bezig ben.
Image
User avatar
LKC
 
Posts: 1559
Joined: 06 Dec 2001, 15:14:20
Location: Netherlands

Postby Lan Di » 10 Apr 2006, 22:29:23

want ff serieus, niet om jullie te bashen ofzo, maar t slokt gewoon je hele sociale leven op, zo'n MMORPG.
Ik heb first hand experience op t geval, want 2 vrienden van me spelen het ook, de ene is een level 60 priest met full epic gear en de ander kan t niet en heeft 20 lvl 40 characters ofzo, maar t komt erop neer dat ze gewoon de hele dag achter de pc zitten te gamen. Dan bel ik ze om door de weeks wat te gaan doen, zijn ze bezig, stappen in t weekend? gaan ze liever een instance raiden en meer van dat.
En nu zegt die met die lvl60 priest dat hij niet zoveel tijd besteed aan gamen, maar meer aan de sociale contacten binnen WoW. Maarja, ondertussen zijn zn "echte" sociale contacten aan t verwateren, dan vraag ik me toch af waarom ze dr niet mee stoppen, maar t is gewoon dik verslavend en ze zijn dr niet vanachter vandaan te krijgen
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Mhajonides » 11 Apr 2006, 11:55:45

Je moet daar ook wel een duidelijk onderscheid in kunnen maken. Ik ben redelijk hooked maar speel bijna nooit 's avonds. Het eerste half jaar van dit jaar had ik het vrij rustig met studeren en kon ik wel 3 dagen in de week van 9 tot 5 spelen nu is het flink druk en speel ik alleen in het weekend en soms 's ochtends. Ik vind uitgaan/bierdrinken, potje darten en muziekmaken met "real-people" altijd belangrijker dan WoW.
Bovendien heeft onze guild nooit raids op zaterdag en zondag :P.
Mhajonides
 
Posts: 1992
Joined: 19 Sep 2001, 15:50:00
Location: Netherlands

Postby LKC » 12 Apr 2006, 21:14:45

Lan Di wrote:want ff serieus, niet om jullie te bashen ofzo, maar t slokt gewoon je hele sociale leven op, zo'n MMORPG.
Ik heb first hand experience op t geval, want 2 vrienden van me spelen het ook, de ene is een level 60 priest met full epic gear en de ander kan t niet en heeft 20 lvl 40 characters ofzo, maar t komt erop neer dat ze gewoon de hele dag achter de pc zitten te gamen. Dan bel ik ze om door de weeks wat te gaan doen, zijn ze bezig, stappen in t weekend? gaan ze liever een instance raiden en meer van dat.
En nu zegt die met die lvl60 priest dat hij niet zoveel tijd besteed aan gamen, maar meer aan de sociale contacten binnen WoW. Maarja, ondertussen zijn zn "echte" sociale contacten aan t verwateren, dan vraag ik me toch af waarom ze dr niet mee stoppen, maar t is gewoon dik verslavend en ze zijn dr niet vanachter vandaan te krijgen


Mwah, erg sociaal was ik toch al niet *grin*
Maar serieus, het valt wel mee, ik heb altijd tijd om nog wat anders te gaan doen.
Er zijn natuurlijk ook veel mensen die wat minder goed hun tijd kunnen indelen, of alleen maar wow spelen dag en nacht met wow vrienden.
opzich niet erg, sommige mensen leven prima zo,
als ze zo kunnen leven, en ze vinden het leuk? waarom ook niet.

Ik zelf speel al sinds wow uit kwam, en heb wel veel characters (power leveler!), maar geen epic gear; wel van plan ooit eens te krijgen, maar geen zin om uren in een instance te zitten op het moment, en hoewel ik niet stap in het weekend, komt dat niet door wow, ik doe overigens regelmatig stuff met vrienden, als iemand iets wil doen ben ik er meestal wel voor te vinden.

Dus ja, hoewel wat jij noemt veel voor komt, is dat uiteraard niet voor iedereen zo, probeer zoveel mogelijk aan die vrienden te vragen of ze iets willen doen, voor dat ze computer zombies worden, die geen frisse buiten lucht binnen krijgen, je komt ze genoeg tegen in WoW xD

WoW is voor sommige net zo gevaarlijk als een drug, ze zouden een warning sticker er op moeten plaatsen;
Image
User avatar
LKC
 
Posts: 1559
Joined: 06 Dec 2001, 15:14:20
Location: Netherlands

Postby rrcplus » 23 Apr 2006, 19:51:29

Lan Di wrote:want ff serieus, niet om jullie te bashen ofzo, maar t slokt gewoon je hele sociale leven op, zo'n MMORPG.

sociale leven? wat is dat nou weer? :?

gehehe,
Mikko level 60 Tauren druid, Eonar (Normal)
Ariëlla level 60 NE warrior, Nordrassil (Normal)

peace.
Image
User avatar
rrcplus
Segaforum-B.A.B.E.
 
Posts: 898
Joined: 01 Jul 2004, 14:56:27
Location: Het Walhalla


Return to 2. Online games

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group