Guild Wars

Er zijn al flink wat verschillende online console games. Op dit forum kan je kijken of er nog andere mensen zijn die jou game spelen en afspraken maken om online te spelen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby kevin » 03 Aug 2005, 19:00:18

Loempiavreter wrote:
kevin wrote:
twisted wrote:was pas lvl 30, me nick was toxchick. ik was een hawker.

edit: @kevin, heb je fairyland gespeeld? die was ook cool

nee niet gespeeld, wel van gehoord...
speede voor ik rose speelde eerst ragnarok.


Alsjeblieft geen Ragnarok. M'n Broertje speelt dat 24 uur per dag word er helemaal aggresief van als ik even vraag of ik er achter mag...


hmmm laat um maar geen kennis maken met rose dan anders worden het 25 ur per dag :P
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby ricepuppet » 03 Aug 2005, 22:39:45

Ik heb een keer een demo van Ragnarok Online gedownload, met een key voor een maand. Nou geloof me, nadat hij was geinstalled, was hij binnen 20 min. ook ge-deunstalled. Wat een rukspel. Onduidelijk en lelijk. Snap ook niet waarom die game zo gehyped is. Echt een vette teleurstelling.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby ricepuppet » 04 Aug 2005, 01:21:12

rrcplus wrote:
ricepuppet wrote:Vanmiddag Guild Wars gekocht. Nu nog de tijd vinden om te installeren en te spelen..

vertel ons wat je er van vindt ok? :D


Dat gaat moeilijk worden. Morgen geen tijd, vrijdag geen tijd. Waarschijnlijk zaterdag laat in de middag tijd om te installeren :)
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby blackdragon » 04 Aug 2005, 22:22:21

Moet dit spel ook nog steeds kopen, zal volgende week hem maar is halen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby patrick » 06 Aug 2005, 07:25:47

speel dit spel al 80 uur en ben nog lang niet klaar.
dit is echt een super mmorpg spel.
kan ik echt iedereen aanraden.
patrick
 
Posts: 54
Joined: 18 Dec 2002, 23:33:45

Postby rrcplus » 11 Aug 2005, 21:51:24

patrick wrote:speel dit spel al 80 uur en ben nog lang niet klaar.
dit is echt een super mmorpg spel.
kan ik echt iedereen aanraden.

ok,dankjewel :D als ik weer geld heb kan ik 'm eens proberen :wink:
Image
User avatar
rrcplus
Segaforum-B.A.B.E.
 
Posts: 898
Joined: 01 Jul 2004, 14:56:27
Location: Het Walhalla

Postby Mhajonides » 14 Aug 2005, 16:25:29

Ik lees alleen maar gezeik over deze game op het net. O.a. dat je maar tot lv. 20 kan etc. is dit waar, of is deze game nog het aankopen waard? Want ik wilde 'em namelijk kopen om tijd en energie te verspillen...


Dat zijn echt een stelletje debielen die het spel niet zelf hebben gespeeld. Iedereen die langer dan 10 uur speelt in GW weet dat het doel van het spel niet het levelen is. Het gaat erom dat je de PvE uitspeeld (die erg vet is en je zeker wel 40 uur+ bezig houdt. Je daarna met je guild (die iedereen kan oprichten) een perfect uitgebalanceerd team samensteld. Met monks,mesmers,elementalisten,rangers enz en dan guild vs guild gaat spelen. Dit spelonderdeel geeft weer een hele nieuwe dimensie aan het spel omdat tactiek en samenspel daar enorm belangrijk zijn. Guildwars is het enige online spel sinds CS dat al mijn vrienden weer spelen en wij hebben nu allemaal de maximale lvl cap (20 dus) bereikt maar zijn nog druk bezig om runes te verzamelen om spells en wapens sterker te maken. Bovendien trainen we ons helemaal suf om de GvsG battles te beginnen. Mijn gamecount (qua uren) staat ergens rond de 400 uren dus ga er maar vanuit dat het je wel even bezig houdt. Bovendien is het qua gameplay,graphics en enviroments ook echt beeldschoon. Een absolute aanrader dus als je niet 15 euro per maand kan missen voor WoW.
Mhajonides
 
Posts: 1992
Joined: 19 Sep 2001, 15:50:00
Location: Netherlands

Postby fenix » 17 Aug 2005, 14:30:12

Mhajonides wrote:
Ik lees alleen maar gezeik over deze game op het net. O.a. dat je maar tot lv. 20 kan etc. is dit waar, of is deze game nog het aankopen waard? Want ik wilde 'em namelijk kopen om tijd en energie te verspillen...


Dat zijn echt een stelletje debielen die het spel niet zelf hebben gespeeld. Iedereen die langer dan 10 uur speelt in GW weet dat het doel van het spel niet het levelen is. Het gaat erom dat je de PvE uitspeeld (die erg vet is en je zeker wel 40 uur+ bezig houdt. Je daarna met je guild (die iedereen kan oprichten) een perfect uitgebalanceerd team samensteld. Met monks,mesmers,elementalisten,rangers enz en dan guild vs guild gaat spelen. Dit spelonderdeel geeft weer een hele nieuwe dimensie aan het spel omdat tactiek en samenspel daar enorm belangrijk zijn. Guildwars is het enige online spel sinds CS dat al mijn vrienden weer spelen en wij hebben nu allemaal de maximale lvl cap (20 dus) bereikt maar zijn nog druk bezig om runes te verzamelen om spells en wapens sterker te maken. Bovendien trainen we ons helemaal suf om de GvsG battles te beginnen. Mijn gamecount (qua uren) staat ergens rond de 400 uren dus ga er maar vanuit dat het je wel even bezig houdt. Bovendien is het qua gameplay,graphics en enviroments ook echt beeldschoon. Een absolute aanrader dus als je niet 15 euro per maand kan missen voor WoW.


*cough*

guild wars draait er alleen maar om om zo snel moggelijk de monks te dooden, daarna win je ....

en lvl 20 eindiged het lvlen inderdaad , en daar heeft iedereen die het een beetje kan 20 uur voor nodig :?

en tis niet eens een mmorpg...this meer pso...je verzamelt in een stadje een parrty en trekt er op uit... andere mensen zul je niet tegekomen

en persoonlijk mijn grootse reden : al ben je nog zo goed, als je team kut is kom je nergens
ik was fenix
fenix
 
Posts: 44
Joined: 03 Apr 2005, 08:04:38

Postby Mhajonides » 27 Aug 2005, 11:49:07

toch vind ik het altijd wel weer prachtig dat de mensen die het spel niet hebben of het nooit gespeeld hebben altijd het beste weten of het een goed spel of niet is en ook meteen weten dat je (uit welke review haal je dat dan??) de monk van een party killed je meteen gewonnen hebt. Ik moet mezelf echt van de grond oprapen omdat ik zo hard moet lachen. I

k heb nu een lvl20 ranger/mesmer toen ik 50 uur geleden lvl 20 werd was ik nog niet eens op een kwart van de totale speeltijd van de PvE gedeelte. Ik zit in een guild met al mijn vrienden (geef ik toe is een luxe) dus wij kunnen tactieken en strategieën goed plannen van te voren. Maar er zitten WoW en ascalons call spelers bij die niet per defenitie guildwars beter vinden maar wel objectief beoordelen dat het een orgineel spel is waar juist de charme van is dat team gedeelte zo belangrijk is. Je hebt elkaar echt nodig. Je bent maximaal geleveld en als je een missie niet haalt kun je niet paar daagjes lvl-en om vervolgens met je lvl60 char door de missies heen te raggen. Je moet nadenken, tactisch plannen elke speler heeft zn eigen verantwoordelijkheid en als die het niet goed uitvoert vaalt inderdaad het team. Maar dat is toch juist mooi?? Dat zorgt dat je scherp blijft.

Om terug te komen op het feit dat je bij het killen van de monk meteen de battle wint (ik kom nog steeds niet bij hier). Wil ik je vragen hoe je daar bij komt? Ten eerste laat een goed team (yours truly) een monk noooooit doodgaan. Dan kom ik weer terug op tactiek als monk zorg je ten eerste dat je uit de 'circle' blijft dus dat je niet geraakt kunt worden. Ik vind het een beetje te vergelijken met schaken, als je de koning slaat heb je gewonnen... net zo'n onzinnige conclusie. (en de meeste teams hebben 2 monks en nog wel wat mensen die in hun second profession ook monk zijn.) Ik heb er nu tussen de 40 en 50 pvp battles opzitten en ik kan je vertellen dat het niet zo koek en ei is dat je zomaar een moink van je tegenstanders kan wipen.

conclusie: Bemoei je niet met een topic als je alleen op basis van reviews of gossips een mening over een spel hebt gevormt. Speel het eerst minstends tot het einde en ga dan lopen bleren dat een spel simpel spelletje is met een lvlcap van maar 20 (wat je binnen 20 uur kan doen, maar dan mis je zoveel. bovendien is 50 procent van het spel alleen te doen met een lvl20 b.v. underworld waar nog zulke gruwelijke wapens/en runes te vinden zijn dat je nog wel even bezig bent.
Mhajonides
 
Posts: 1992
Joined: 19 Sep 2001, 15:50:00
Location: Netherlands

Postby fenix » 30 Aug 2005, 15:08:59

Mhajonides wrote:toch vind ik het altijd wel weer prachtig dat de mensen die het spel niet hebben of het nooit gespeeld hebben altijd het beste weten of het een goed spel of niet is en ook meteen weten dat je (uit welke review haal je dat dan??) de monk van een party killed je meteen gewonnen hebt. Ik moet mezelf echt van de grond oprapen omdat ik zo hard moet lachen. I

k heb nu een lvl20 ranger/mesmer toen ik 50 uur geleden lvl 20 werd was ik nog niet eens op een kwart van de totale speeltijd van de PvE gedeelte. Ik zit in een guild met al mijn vrienden (geef ik toe is een luxe) dus wij kunnen tactieken en strategieën goed plannen van te voren. Maar er zitten WoW en ascalons call spelers bij die niet per defenitie guildwars beter vinden maar wel objectief beoordelen dat het een orgineel spel is waar juist de charme van is dat team gedeelte zo belangrijk is. Je hebt elkaar echt nodig. Je bent maximaal geleveld en als je een missie niet haalt kun je niet paar daagjes lvl-en om vervolgens met je lvl60 char door de missies heen te raggen. Je moet nadenken, tactisch plannen elke speler heeft zn eigen verantwoordelijkheid en als die het niet goed uitvoert vaalt inderdaad het team. Maar dat is toch juist mooi?? Dat zorgt dat je scherp blijft.

Om terug te komen op het feit dat je bij het killen van de monk meteen de battle wint (ik kom nog steeds niet bij hier). Wil ik je vragen hoe je daar bij komt? Ten eerste laat een goed team (yours truly) een monk noooooit doodgaan. Dan kom ik weer terug op tactiek als monk zorg je ten eerste dat je uit de 'circle' blijft dus dat je niet geraakt kunt worden. Ik vind het een beetje te vergelijken met schaken, als je de koning slaat heb je gewonnen... net zo'n onzinnige conclusie. (en de meeste teams hebben 2 monks en nog wel wat mensen die in hun second profession ook monk zijn.) Ik heb er nu tussen de 40 en 50 pvp battles opzitten en ik kan je vertellen dat het niet zo koek en ei is dat je zomaar een moink van je tegenstanders kan wipen.

conclusie: Bemoei je niet met een topic als je alleen op basis van reviews of gossips een mening over een spel hebt gevormt. Speel het eerst minstends tot het einde en ga dan lopen bleren dat een spel simpel spelletje is met een lvlcap van maar 20 (wat je binnen 20 uur kan doen, maar dan mis je zoveel. bovendien is 50 procent van het spel alleen te doen met een lvl20 b.v. underworld waar nog zulke gruwelijke wapens/en runes te vinden zijn dat je nog wel even bezig bent.


ik heb guildwars tot lvl 20 gehaald ja?

jij world of warcraft tot 60?
ik was fenix
fenix
 
Posts: 44
Joined: 03 Apr 2005, 08:04:38

Postby arjen » 30 Aug 2005, 17:16:35

lol maar je kunt guildwars toch niet met wow vergelijken? dat zijn 2 andere genes. ja je speeld ze beiden online lol maar daar stoppen de overeenkomsten. tis als mario kart met gran turismo vergelijken.
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby Mhajonides » 30 Nov 2005, 17:26:31

ik heb guildwars tot lvl 20 gehaald ja?

jij world of warcraft tot 60?


hehe inmiddels wel lvl 43 :P

Ben gaan zo'n twee maanden geleden gaan wow-en en ik denk dat ik nu wel een redelijke vergelijking kan maken.

WoW is de shit maar idd zoals arjen zegt niet te vergelijken de overeenkomsten lijken voor buitenstaanders misschien talrijk aanwezig maar de games verschillen ontzettend van elkaar.

Ik wil er niet te diep op in gaan (want mijn pizza is ook bijna klaar)
Maar alleen het questen is al anders, is het bij guildwars zo dat je echt met een team op pad moet gaan omdat het anders vaak niet te doen is (of je moet enorm onder je lvl gaan questen) zo kun je het bij WoW vaak prima alleen af of met z'n tweeen.

Naja iig Het gaat erom dat het allebei superspellen zijn en dat ik blij ben dat MMORPG in een posotieve lift zit. Dit zijn echt high-class games waar je vroeger alleen maar van kon dromen.

Geniet van je eigen voorkeuren en vergeet niet dat het echte leven ook verplichtingen heeft :) (heb ik ook last van)
Mhajonides
 
Posts: 1992
Joined: 19 Sep 2001, 15:50:00
Location: Netherlands

Postby Ophyr » 08 May 2006, 13:50:51

Effe een oude koe uit de sloot trekken :P

Ik heb sinds afgelopen vrijdag Guild Wars Factions gehaald... Ging ervanuit dat 't een fantasy setting was (Orks, Goblins etc), dus ik was enigszins teleurgesteld. Ben er toch maar aan begonnen (als die-hard NWN speler/DM/ex-Hoster) en ik moet zeggen dat 't een zeer relaxt spel is om te spelen... Vrijwel alles kan met de muis enzo :D

Het ziet er ook prachtig uit, en ik ben momenteel meer aan 't rondkijken dan quests en/of levels te behalen. Als er nog iemand speelt dan houd ik me aanbevolen om samen wat rond te kijken enzo :P

Ik ben trouwens ranger omdat dit 't dichtst bij mijn favo D&D class in de buurt komt (Druid), maar ik vraag me af hoe ik animal companions kan krijgen etc. Moet er wel effe eerlijk bijzeggen dat ik de handleiding nog niet heb gelezen, dus waarschijnlijk wordt deze vraag beantwoord met een dikke RTFM :D
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Previous

Return to 2. Online games

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group