Guild Wars

Er zijn al flink wat verschillende online console games. Op dit forum kan je kijken of er nog andere mensen zijn die jou game spelen en afspraken maken om online te spelen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Guild Wars

Postby Markam » 31 May 2005, 05:26:29

spelen hier mensen guild wars? klopt6 het dat je maar 1x je aankoop bedrag betaald en daarna geen server kosten meer? het ziet er wel intressant uit en het spel is ook niet overmatig duur.
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby eYe-Ball » 31 May 2005, 11:34:19

ja dat klopt. in tegenstelling tot WoW waar je voor blijft lappen. (niet die gehackte shit dan)

ik zelf heb 'm niet maar een maat van me is er helemaal gek van! Ik begin er niet aan! Ik heb met mn SoF2 verslaving al 'ns opleiding verklooid :lol: dus houd ik dit soort verslavingen een beetje af ;)

Ik vind Guild Wars iig zeker wel een vette game ja!
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby Markam » 31 May 2005, 14:48:06

hoorde dat er nu ook al free WoW servers zijn klopt dat, want dat lijkt me nou net effe intressanter, of zijn dat de illegale praktijken waaraan jij revereerde...
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby eYe-Ball » 31 May 2005, 15:55:52

Ik weet er het fijne niet van, maar volgens mij zijn dat gewoon servers van gamers zelf. Of van een paar Dudes met meer verstand van zaken. Die hebben dat dan op een of andere manier in elkaar geflanst maar dergelijke servers kunnen nooit de hoeveelhied mensen aan die de servers van Blizzard zelf kunnen verwerken. Er is vast wel iemand hier op 't forum die het beter kan verklaren dan ik, aangezien ikzelf WoW niet heb.

Maar ga dr maar vanuit dat omdat je niet betaald ervoor, je er ook niet veel van kan verwachten ivm lag ed. Het kan dat er wel goede free servers zijn maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. :)

Als ze nou een bescheiden bedrag van 2 a 3 euro per maand vroegen cashen ze ook al flink! Met al die duizenden/miljoenen gamers lopen ze dan nog aardig binnen. Maar waarom nou weer gelijk 12 euro? Ik vind het een beetje aan de hoge kant, want WoW zelf is ook niet gratis. :lol: :lol:
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby blackdragon » 05 Jul 2005, 00:57:31

ik zat erover te denken om guild wars te kopen, maar ik las ergens dat je maar met 8 tegelijk op 1 map online kon?
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Drazic » 05 Jul 2005, 10:07:54

blackdragon wrote:ik zat erover te denken om guild wars te kopen, maar ik las ergens dat je maar met 8 tegelijk op 1 map online kon?

Jep, werkt ongeveer hetzelfde als met pso.
Image
User avatar
Drazic
 
Posts: 898
Joined: 16 Aug 2003, 19:55:53

Postby blackdragon » 05 Jul 2005, 10:09:44

Oke :)

Heb nog nooit een MMORPG gespeeld en tot hoever je Guild Wars tot deze genre kan benoemen, ga ik het denk ik maar een kans geven, want maandelijkse betaling voor WoW vind ik iets te veel.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Skyghene » 05 Jul 2005, 16:17:20

M'n zus is er verslaafd aan geraakt, in de stadjes is het superdruk. Maar daarbuiten zit je met een groepje anderen (je party). Dit kunnen echte mensen zijn, of als je niet al te sociaal bent kunnen dit ook bots zijn die je helpen. Je hoeft dus niet per se uren te wachten op mensen die met jou willen spelen (zoals in FF11)
User avatar
Skyghene
 
Posts: 517
Joined: 26 Mar 2003, 21:35:22
Location: Haarlem

Postby eYe-Ball » 05 Jul 2005, 22:00:56

Skyghene wrote:M'n zus is er verslaafd aan geraakt,


Dit klinkt al goed! De meeste meisjes/vrouwen die ik ken komen niet verder dan Mario als je ze naar games vraagt.. :roll: :lol:
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby Paul » 09 Jul 2005, 08:50:12

Je betaalt bij Guild Wars geen maandelijkse kosten omdat het simpelweg geen MMORPG is.

Het verschil:

Bij World of Warcraft draait heel de wereld op de server. Als je een actie uitvoert, wordt je opdracht naar de server gestuurd, en die voert die actie uit. Op je eigen computer zie je alleen maar wat de server doorgeeft, je manipuleert niets op je eigen systeem.

Bij Guildwars draait heel het spel gewoon op je eigen bak, en geef je je mutaties via internet door aan de andere spelers. Net als bij een shooter zeg maar. Daar komt wel een server bij kijken, maar van een iets ander kaliber dan bij World of Warcraft.

Ik snap niet wat iedereen tegen die maandelijkse kosten heeft eigenlijk, maargoed. "Ze lopen vet binnen". Enig idee hoeveel kosten Blizzard heeft voor alleen maar de techniek en bandbreedte? En dan hebben ze ook nog eens aardig wat personeel in dienst voor alleen maar WoW. Hou de vacatures op wow-europe.com maar eens in de gaten, elke maand zoeken ze meerdere nieuwe mensen.
User avatar
Paul
 
Posts: 138
Joined: 27 Feb 2005, 22:45:25
Location: Rotterdam

Postby rrcplus » 30 Jul 2005, 20:57:54

eYe-Ball wrote:
Skyghene wrote:M'n zus is er verslaafd aan geraakt,


Dit klinkt al goed! De meeste meisjes/vrouwen die ik ken komen niet verder dan Mario als je ze naar games vraagt.. :roll: :lol:

hoi, ik ben Ariëlla en wil de gamesindustrie in later, ik ga games designen :D (wat dacht je van die? :wink: )

voor hoever ik heb gelezen, is Guild Wars toch een erg populaire keuze,
en zal het ook wel een goed spel zijn, ik weet niet hoe verslavend die MMORPG's kunnen zijn,
want het lijkt mij zonde om 28 euro te betalen voor 60 dagen als je er maar 10 van speelt..
(ik heb nog andere dingen te doen namelijk :oops: )
*ik moet 'm ook nog kopen, lijkt me een leuk spel*
Image
User avatar
rrcplus
Segaforum-B.A.B.E.
 
Posts: 898
Joined: 01 Jul 2004, 14:56:27
Location: Het Walhalla

Postby Loempiavreter » 30 Jul 2005, 21:35:10

rrcplus wrote:
eYe-Ball wrote:
Skyghene wrote:M'n zus is er verslaafd aan geraakt,


Dit klinkt al goed! De meeste meisjes/vrouwen die ik ken komen niet verder dan Mario als je ze naar games vraagt.. :roll: :lol:

hoi, ik ben Ariëlla en wil de gamesindustrie in later, ik ga games designen :D (wat dacht je van die? :wink: )

voor hoever ik heb gelezen, is Guild Wars toch een erg populaire keuze,
en zal het ook wel een goed spel zijn, ik weet niet hoe verslavend die MMORPG's kunnen zijn,
want het lijkt mij zonde om 28 euro te betalen voor 60 dagen als je er maar 10 van speelt..
(ik heb nog andere dingen te doen namelijk :oops: )
*ik moet 'm ook nog kopen, lijkt me een leuk spel*


Kan je en beetje overweg met C en C++? Want ik en een paar lui zoeken nog coders voor een Homebrew game...
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby rrcplus » 30 Jul 2005, 22:28:52

Loempiavreter wrote:Kan je en beetje overweg met C en C++? Want ik en een paar lui zoeken nog coders voor een Homebrew game...

Nope sorry, ik doe puur de grafische kant, character design enzo :)
Image
User avatar
rrcplus
Segaforum-B.A.B.E.
 
Posts: 898
Joined: 01 Jul 2004, 14:56:27
Location: Het Walhalla

Postby ricepuppet » 30 Jul 2005, 22:29:33

rrcplus wrote:
Loempiavreter wrote:Kan je en beetje overweg met C en C++? Want ik en een paar lui zoeken nog coders voor een Homebrew game...

Nope sorry, ik doe puur de grafische kant, character design enzo :)


Voorbeelden?
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby twisted » 30 Jul 2005, 22:50:33

(ik heb nog andere dingen te doen namelijk )


als je mmorpgs speelt niet meer :D heb een heel jaar op school over moeten doen door die onzin, omdat ik andere dingen had te doen ipv school. Een paar maten van me spelen nu lineage 2 en zijn ook fokking verslaafd, ik ken ook mensen die WoW spelen, voor hun idem dito.
Tis Wat
User avatar
twisted
 
Posts: 1456
Joined: 14 Aug 2003, 01:20:58
Location: zevenbergen

Next

Return to 2. Online games

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group