Outrun 2 baby!

Er zijn al flink wat verschillende online console games. Op dit forum kan je kijken of er nog andere mensen zijn die jou game spelen en afspraken maken om online te spelen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Outrun 2 baby!

Postby BDT » 01 Oct 2004, 13:37:21

Wie is wanneer online? [:D]

Let\'s meet!
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby WithAttitude » 02 Oct 2004, 15:12:13

Ik, zodra ik live heb[:D], want deze game heeft me uiteindelijk overgehaald om ook live te gaan.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Evil_cloud » 02 Oct 2004, 16:44:23

Ik, Perkunas ;)

Ga nu net terug wat gamen. ^^
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby BDT » 05 Oct 2004, 14:13:33

BDT

online all the time!!!

hehe, kom maar op meisjes [:P]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby music_maniac1965 » 14 Oct 2004, 22:16:15

zou het niet duidelijk zijn voor iedereen als we de manier van online vermelden, samen met de nic ? hier mijn gegevens:

methode online: XLink Kai.

schermnaam: MUSICMAN

byzonderheden: ik dacht, laat ik eens aardig zijn, en laat ik mijn gamesave naar een online speler stuuren waarmee ik een paar keer gespeeld had. laat hij nu met mijn gamesave (mijn neef vertelde mij dit) mijn naam zwart maken [:(!][V] dus als je wilt checken of ik het ben, praat gewoon wat nederlands tegen mij. die gast (zijn eigen racenaam is neo_X) spreekt alleen maar engels en spaans, dus als je geen reactie krijg op nederlands, dan ben ik dit NIET.
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby Gouki » 15 Oct 2004, 12:45:25

Klote maar ook niet echt slim, mensen die je niet kent online moet je eerst echt vertrouwen. Kun je een hele discussie over beginnen hoe dat \'echt vertrouwen\' in zijn werk gaat. Maar toch krijg je altijd weer het verwijt: vertrouw nooit online iemand jou spullen opsturen!

Goede quote voor Xbox LIVE (gejat van MSN)
\"Geef nooit je Game files of andere persoonlijke gegevens aan anderen\" [:D]

Grapje, maar wel shit...
Beter opletten denk ik volgende keer!

Gouki
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby Guapo79 » 20 Oct 2004, 09:38:01

Methode online: XBConnect (heb Xlink Kai, maar nooit gebruikt)

Nickname: Runner (=in-game) Guapo79 (=xbconnect)

Nodig me gerust eens uit voor n game, als ik t lees en tijd heb zal ik zeker de uitdaging aangaan.
Guapo79
 
Posts: 48
Joined: 07 Apr 2004, 10:59:26
Location: Netherlands

Postby music_maniac1965 » 31 Oct 2004, 01:54:13

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Guapo79:

Methode online: XBConnect (heb Xlink Kai, maar nooit gebruikt)<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

zonde, want elke keer als ik op XBConnect kijk, is er of maar 1 speler, of zelfs helemaal niet. en ik heb meer last van lag op xbc. en sinds ze kai geupdate hebben, is het er voor mij weer wat meer stabieler op geworden.

ook doe ik het nu via mijn laptop ipv mijn pc. kai draait duidelijk beter op xp dan op win98.

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Gouki:

Klote maar ook niet echt slim, mensen die je niet kent online moet je eerst echt vertrouwen. Kun je een hele discussie over beginnen hoe dat \'echt vertrouwen\' in zijn werk gaat. Maar toch krijg je altijd weer het verwijt: vertrouw nooit online iemand jou spullen opsturen!

Goede quote voor Xbox LIVE (gejat van MSN)
\"Geef nooit je Game files of andere persoonlijke gegevens aan anderen\"

Grapje, maar wel shit...
Beter opletten denk ik volgende keer!

Gouki<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

hard, maar waar. dat heb je he, als je tijdens je opvoeding meekrijgt dat je altijd zo behulpzaam mogenlijk moet zijn. ik geloof dat ik dat iets te veel hebt opgevolgt. maar de gebruiker heeft ondertussen beloofd mijn savegame niet meer online te gebruiken. en mijn neef komt vaker op kai, en heeft dit bevestigd. en we racen regelmatig tegen elkaar, ook al gedraagt ie zich niet altijd even netjes.

maar in de toekomst zal ik je \"tip\" wel gaan gebruiken, want dit gebeurt mij niet nog een keer.
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: Outrun 2 baby!

Postby music_maniac1965 » 19 Jul 2008, 11:09:44

het is lang geleden dat hier in gepost is, maar ik vroeg mij af of er mensen zijn die OutRun 2 en/of OutRun 2006 coast to coast op de xbox 360 spelen.

ik speel beide spellen, zowel single player als op xbox live. outrun coast to coast wil nog wel eens een sample laten hangen (die hoor je dan constant door, totdat je het spel opnieuw opstart) en outrun 2 wil soms de stages wat laat in laden wat meestal geen probleem is. toch is het prima te spelen, en het lijkt mij leuk om eens met iemand anders te spelen. mijn 3 neven hebben beide games al, maar het zou leuk zijn meerdere sega fan's eens bij elkaar te krijgen.

iemand zin om ooit eens outrun 2 of outrun coast to coast te spelen ?

mijn xbox live naam is "musicmaniac1965". indien ik je nog niet in mijn lijst hebt, en je wilt vrienden worden, zeg dan in dat verzoek dat je van het segaforum komt, dan krijg je voorang als mijn lijst vol blijkt te zijn.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands


Return to 2. Online games

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group