Panzer Dragoon Saga probleem

Ook nog heimwee naar die goede oude tijd? Waarin je nog met de Megadrive speelde of met de andere oudere Sega consoles. Discussieer erover in dit forum.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Panzer Dragoon Saga probleem

Postby Flashback » 09 Aug 2009, 09:54:21

Ik heb 11 juli jl. op ebay.com een Panzer Dragoon Saga veiling gewonnen voor 175 dollar/130 euro.
Op 12 juli heb ik via paypal betaald en op 15 juli is de betaling bij de seller uit de USA aangekomen.
Het probleem is dat ik het spel nog steeds niet binnen heb ondanks mailcontact met de seller die 2 weken geleden aangaf dat het spel opgestuurd was toen de betaling ontvangen was.

Ben ik nu ongeduldig en duurt het gewoon lang voordat een spel de atlantische oceaan over is of moet ik de alarmbel laten rinkelen? Stel dat het spel nooit meer aankomt is er dan een bepaalde regeling van ebay/paypal dat ik geld kan terugkrijgen? Er stat me vaag iets bij dat dit mogelijk is. Iemand advies?
Flashback
 
Posts: 610
Joined: 12 Aug 2004, 15:35:10

Re: Panzer Dragoon Saga probleem

Postby zendar » 09 Aug 2009, 11:32:46

Het hangt van de manier van versturen af.
Met bepaalde methodes heb je het binnen een paar dagen in huis,
maar er zijn ook methodes, en dan gaan er weken overheen.
De verstuurder zou je moeten kunnen zeggen hoe lang zijn verzendmethode duurt.
Is het verzekerd verstuurd?
Omdat je het met Paypal hebt betaald, moet je een geschil openen (dit moet binnen 45 dagen na betaling zijn),
en dan kan Paypal aangeven wat te doen.
C64, Pong, 2600 junior, Jaguar, Lynx II, Nes, Snes, PSX
Supervision, MegaDrive II, Saturn, Dreamcast, DS Lite, Wii
Image
User avatar
zendar
Super Segaforum user
 
Posts: 1114
Joined: 21 Aug 2006, 17:44:40

Re: Panzer Dragoon Saga probleem

Postby rdk123 » 10 Aug 2009, 20:48:19

Zoiets had ik laatst ook met wario land voor de virtual boy.
Ik heb een maand gewacht en ondertussen allerlei manieren geprobeerd om te achterhalen wat er met het spel is gebeurd.
Nu is het dus voorgekomen dat het spel ergens tijdens het verzenden gewoon is kwijtgeraakt door 1 van de postorder bedrijven,zij het usps(de amerikaanse tnt)ofwel bij TNT zelf.
Nu 2 en halve maand later nog steeds niet binnen.
Nu was de verkoper erg behulpzaam en heb zelfs geld terug gekregen zonder dat ik via paypal een geschil hoefde te openen.
Ik hoop voor je dat de verkoper ook zo behulpzaam en tegemoed komend is.
Maar probeer in ieder geval op zo vriendelijk mogelijke manier te handelen(tenzij hij/zij niet meer reageert)
Heeft mij in ieder geval goed geholpen.

En ik heb in het verleden ook eens iets gekocht waar ik ook meer dan 4 weken op heb moeten wachten,maar uiteindelijk toch binnen kreeg.
En het rare is soms ook,dat als ik soms iets uit Amerika koop er soms heel lang op moet wachten en de andere keer binnen 3 dagen heb,terwijl het toch vaak via de zelfde weg gaat.
Ik heb zelfs hier in nederland een keer 3 weken moeten wachten totdat ik een spel binnen kreeg.
In ieder gaval inderdaad binnen 45 dagen dat geschil openen als de verkoper niets doet.

succes. :wink:
C64,nes,snes,n64,gamecube,wii,gameboy,gameboy pocket, color,advance,sp,micro,DS,DSlite,MS,MD,Nomad,MCD,32X,saturn,dreamcast,gamegear, PcengineduoR,Atari jaguar,lynxII,neogeo pocket color,3DO,Sony PSX,psone,ps2 pal,ps2ntsc,PSP,2x ngage,2xPC,xbox,xbox360.
User avatar
rdk123
 
Posts: 210
Joined: 05 Aug 2006, 19:26:15
Location: Alkmaar

Re: Panzer Dragoon Saga probleem

Postby Flashback » 11 Aug 2009, 19:29:35

Ok, maar ik wil een geschil openen. Ik lees via paypal alleen iets over aankopen via marktplaats.
Wat is de link als ik een geschil over een ebay aankoop wil doen? Kan hem niet vinden...
Flashback
 
Posts: 610
Joined: 12 Aug 2004, 15:35:10

Re: Panzer Dragoon Saga probleem

Postby zendar » 11 Aug 2009, 19:56:49

Inloggen bij Paypal, naar tabblad Klachtencentrum gaan en daar "Een probleem melden" aanklikken.
C64, Pong, 2600 junior, Jaguar, Lynx II, Nes, Snes, PSX
Supervision, MegaDrive II, Saturn, Dreamcast, DS Lite, Wii
Image
User avatar
zendar
Super Segaforum user
 
Posts: 1114
Joined: 21 Aug 2006, 17:44:40


Return to 2. Sega Retro

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group