Dood aan Bubsy

Ook nog heimwee naar die goede oude tijd? Waarin je nog met de Megadrive speelde of met de andere oudere Sega consoles. Discussieer erover in dit forum.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Dood aan Bubsy

Postby ricepuppet » 25 Dec 2006, 14:38:08

Image

http://hg101.classicgaming.gamespy.com/bubsy/bubsy.htm

Deze gozer legt precies uit wat ik haat aan Bubsy, en helemaal aan Bubsy 3D voor de PSX. Jammer dat ik mijn oude 'flame to death' review niet meer kan vinden van Gamers.com, dat was echt een van de meest strakke reviews die ik heb geschreven.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby markdegeweldenaar » 25 Dec 2006, 14:41:41

Het laatste Bubsyspel is alweer meer dan 10 jaar oud. Je kunt dus wel stellen dat hij al lang dood is.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby blackdragon » 25 Dec 2006, 16:03:22

Ik vond de eerste 2 games hiervan eigenlijk heel erg leuk, in 3d heb ik nooit gespeeld.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby F-zero » 25 Dec 2006, 16:08:43

De eerste bubsy was best leuk, echt zo'n B-game zoals zo velen uit die tijd: Aero, Zero, Mr Nutz.. etc..

Maar Bubsy 3D.. dat is echt een draak van een game, die graphics alleen al..

Jaguar Bubsy suckte ook hard.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby Ophyr » 25 Dec 2006, 16:14:54

De 2D games vond ik ook erg leuk eigenlijk :P

Die 3D versie ziet er dan weer vreselijk uit...
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby ricepuppet » 25 Dec 2006, 20:01:57

De 3D versie was echt, echt totale bullshit van een programmeerwerk. Dat die gasten daar uberhaupt minuten van hun leven in hebben gestoken. Die zullen na afloop wel een depressief leven hebben gehad. Ergste wat ik me kan herrineren van die game was dat er 'zomaar' objecten waren geplaatst in de wereld, die totaal nergens op sloegen. Driehoeken, vierkanten. Zonder reden, totaal geen functie. Het bewoog traag, de platformen waren onduidelijk, de besturing was gewoon een en al kut en het had totaal geen doel.

Jammer dat ik mijn oude review niet meer kan vinden :)
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby ManoRevolver » 25 Dec 2006, 22:36:09

Dat die gasten daar uberhaupt minuten van hun leven in hebben gestoken.


Zoals jij nu in het afkraken van een kansloze 3d game die toch niemand hier heeft? :wink:
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby ricepuppet » 26 Dec 2006, 03:58:14

ManoRevolver wrote:
Dat die gasten daar uberhaupt minuten van hun leven in hebben gestoken.


Zoals jij nu in het afkraken van een kansloze 3d game die toch niemand hier heeft? :wink:


Zoals jij die altijd met een gare halfbakken opmerking komt en probeert mijn topics te verpesten? :wink:
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby ManoRevolver » 26 Dec 2006, 12:22:33

ricepuppet wrote:
ManoRevolver wrote:
Dat die gasten daar uberhaupt minuten van hun leven in hebben gestoken.


Zoals jij nu in het afkraken van een kansloze 3d game die toch niemand hier heeft? :wink:


Zoals jij die altijd met een gare halfbakken opmerking komt en probeert mijn topics te verpesten? :wink:


Is anders dan een topic openen over een kut game die 10 jaar geleden al kut was om tot de conclusie te komen dat 'ie nog steeds kut is, hoewel je 'em al 10 jaar niet meer heb gespeeld. Dat je daar uberhaupt minuten van je leven in heb gestoken.
Wel jammer dat je die vernietigende recensie van je op gamers.com niet meer kan vinden... NOT.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby ricepuppet » 26 Dec 2006, 13:13:45

BLA.

Dan kunnen we net zo goed dit hele forum naar de tyfus helpen, want praten over hoe goed of slecht een game wel niet is, is dan ook fucking stom.

'Ooo Streets of Rage, echt een leuke game'

'Ja dat vind ik ook'

'Wat is Streetfighter toch een dope game'

'Ja dat klopt, vooral de muziek is vet'

Ow, wacht even, Unox worst en mosterdsoep, nee, dat is zeer belangrijk om over te praten. Aangezien jij de enigste bent die er zo over denkt, terwijl de rest - ik tel, wat, 4 nog zinnige reacties - er wel normaal over kan praten zegt weer genoeg.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby ManoRevolver » 26 Dec 2006, 13:22:36

ricepuppet wrote:BLA.

Dan kunnen we net zo goed dit hele forum naar de tyfus helpen, want praten over hoe goed of slecht een game wel niet is, is dan ook fucking stom.

'Ooo Streets of Rage, echt een leuke game'

'Ja dat vind ik ook'

'Wat is Streetfighter toch een dope game'

'Ja dat klopt, vooral de muziek is vet'

Ow, wacht even, Unox worst en mosterdsoep, nee, dat is zeer belangrijk om over te praten. Aangezien jij de enigste bent die er zo over denkt, terwijl de rest - ik tel, wat, 4 nog zinnige reacties - er wel normaal over kan praten zegt weer genoeg.


Ik tel maar 2 zinnige reacties vriend, aangezien de andere 2 niet over de 3d variant gaan.
Maar je 10 jaar lange frustratie over een spel dat je al 10 jaar niet meer heb gespeeld, laat staan in je bezit heb (misschien ook wel nooit gehad), hier moet uiten, zegt wel genoeg over het feit dat je weer aan de vrouw moet.

En ik ben wsl niet de enige die het denkt, wel de enige die het zegt.
Maar iemand moet tegengas geven voordat het hele forum de gay heeft., toch?
Kusje.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby ricepuppet » 26 Dec 2006, 13:27:20

ManoRevolver wrote:Ik tel maar 2 zinnige reacties vriend, aangezien de andere 2 niet over de 3d variant gaan.
Maar je 10 jaar lange frustratie over een spel dat je al 10 jaar niet meer heb gespeeld, laat staan in je bezit heb (misschien ook wel nooit gehad), hier moet uiten, zegt wel genoeg over het feit dat je weer aan de vrouw moet.

En ik ben wsl niet de enige die het denkt, wel de enige die het zegt.
Maar iemand moet tegengas geven voordat het hele forum de gay heeft., toch?
Kusje.


Je kan ook gewoon niet reageren in een topic waar je niks zinnigs te melden hebt, anders dan het feit dat je mensen moet beledigen. Beledigen kan, geintjes maken kan; ik heb alleen geen honing aan m'n reet, en je zit telkens als een zeurende bij aan m'n reet te plakken in elk topic. Ga er graag vanaf, wil je.

Panzer zei in een ander topic al dat het nogal ass is dat twee mods elkaar gaan flamen. Geef hem groot gelijk, dus maak maar lekker je eigen topics aan over soep, brood en andere etenswaar die je de hemel in wilt prijzen en laat topics gewoon in z'n waarde. Of ga Kerst vieren, jeez.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby ManoRevolver » 26 Dec 2006, 13:29:56

ricepuppet wrote:Je kan ook gewoon niet reageren in een topic waar je niks zinnigs te melden hebt, anders dan het feit dat je mensen moet beledigen.


Oh heb ik nu beledigd? Doe normaal.
Open geen topic als je niks zinnigs te melden heb.

En Panzer is mijn brother from another mother.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby blackdragon » 26 Dec 2006, 20:16:31

He lieverds jullie hebben een voorbeeld functie dus willen jullie even dimmen :P
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ManoRevolver » 26 Dec 2006, 21:59:40

Yeah, you're right.
Het is Kerstmis, vrede op aarde.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Next

Return to 2. Sega Retro

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 38 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group