MSH, Xmen vs SF, Vampire Saviour (saturn)

Ook nog heimwee naar die goede oude tijd? Waarin je nog met de Megadrive speelde of met de andere oudere Sega consoles. Discussieer erover in dit forum.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

MSH, Xmen vs SF, Vampire Saviour (saturn)

Postby killik » 29 Sep 2006, 00:14:15

Ik ben dus op zoek naar

marvel super heroes
Xmen vs Street Fighter
vampire saviour

wat zijn goeie plekken om deze games voor een redelijke prijs te krijgen?
En is het verstandig om de Japanse versies aan te schaffen ivm minder slow down en zwarte balken? Ik heb een PAL Saturn maar ben van plan om zo'n 4 in 1 Cart te halen, dan zou het afspelen van Japanse games geen problemen moeten opleveren, iemand hier ervaring mee? Ik ga maar eens een ebay accountje aanmaken..

Tnx!
.....
killik
 
Posts: 1693
Joined: 03 May 2001, 12:20:52

Postby ManoRevolver » 29 Sep 2006, 10:34:19

Let dan wel op dat je een goede officiele 4 in 1 cartridge van Action Replay koopt.
Ik had er ook 1 op Ebay gekocht, maar dit bleek een neppert te zijn, import games op je PAL Saturn afspelen geeft dan geen probleem, maar de spellen die jij noemt zijn dan niet te spelen omdat ze ook die extra 4MB Ram Cartridges nodig hebben.

Beste prijzen vind je op ebay.co.uk denk ik, daar heb ik ze ook vandaan.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby F-zero » 29 Sep 2006, 16:35:00

hit-japan van ebay.com heeft ze denk ik het goedkoopst. of rmdx.

http://video-games.search.ebay.com/vamp ... sacatZ1249

Die sellers van die buy it nows hebben ze vast allemaal wel.

Op een 50hz PAL saturn zuigen ze wel, X-men vs SF doet het volgens mij niet eens goed op 50hz.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby Stepz » 30 Sep 2006, 19:06:10

Het zijn wel echt vette 2d fighters! Heb zelf ook X-Men: Children of the Atom op m'n Sat! Topgame, onwijs mooi en erg aan het verhaal houdend qua achtergronden etc.

Zelf heb ik zo'n Sat die omgebouwd is, waarop ik nu een 50-/60 Hz schakelaar en een PAL/USA/JAP knop op heb zitten. Gelukkig heb ik daar dus weinig last van.

Maar speelt X-Men vs SF echt zo lafjes op een PAL Sat?
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby killik » 30 Sep 2006, 20:35:17

Maar speelt X-Men vs SF echt zo lafjes op een PAL Sat?


Kan iemand dit comfirmen? Anders zal ik opzoek moeten naar een JAP Saturn
.....
killik
 
Posts: 1693
Joined: 03 May 2001, 12:20:52

Postby F-zero » 01 Oct 2006, 07:15:33

Ja volgens mij wel, het zijn vooral sync problemen door de speed loss. Het schijnt dat vooral Xmen vs SF en Savior verschrikkelijk verneukt geluid hebben op 50hz. Neem maar aan dat het zo is.

Met de 4 in 1 moet je dan ook nog het geluk hebben dat je een latere revisie hebt die alles ondersteund. Daarom raad ik altijd een Japanse saturn aan, daar kun je gewoon de officiele ramcarts inflikkeren en die zijn hoe dan ook beter en veiliger.

Switched Saturn is ook goed (is dan in principe hetzelfde als een import machine) daar kun je indien je hem op JAP en 60hz zet, ook gewoon een offi ramcart indrukken.

Heb trouwens best wel weer zin in het spelen van al die fighters (heb alles van capcom op de Sat, en alles van SNK verkocht.. die zijn toch niet zo arcade perfect..), maar iedere keer ben ik te lui om al die shit uit de kast te halen en up te hooken :P
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands


Return to 2. Sega Retro

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 34 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group