unreleasde saturn games in verzameling!NU sonicdownloadlink!

Ook nog heimwee naar die goede oude tijd? Waarin je nog met de Megadrive speelde of met de andere oudere Sega consoles. Discussieer erover in dit forum.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Roykosopp » 16 Sep 2006, 17:44:43

Volgens mij is ie er even niet, want hij antwoord ook niet op mijn mail. Geef hem ff tijd :) .
Roykosopp
 
Posts: 12
Joined: 05 Sep 2006, 19:09:06

Postby Biohazard » 20 Sep 2006, 21:18:32

Hij post inmiddels alweer op het forum, dus... 8)
User avatar
Biohazard
 
Posts: 1998
Joined: 25 May 2001, 13:05:08

Postby F-zero » 20 Sep 2006, 21:51:24

never mind..

Hij maakt zelf een topic om erover te braggen en reageert vervolgens furieus op iedereen die alleen om wat foto's vraagt. Ergo: hij begint het te vergelijken met dat je er toch ook niet over hoeft te liegen als je een naomi board hebt (die is dan ook even schaars als een beta ;D). Vergelijking van niets natuurlijk.

Dan gaat mijn 6th sense toch werken :)

Bovendien heb ik met de grootste saturn collectors gepraat, en zij geloven gewoon niet dat Shenmue er is (dit zijn gasten die echt alles hebben, ook derisoba etc) en zeker niet op 6 discs. Biohazard 2 is er ook niet, capcom heeft hem heel vroeg al gecanned (of zelfs nooit gedeveloped, volgens SSM). Sonic Extreme beta was een 1 april grap en die torrent postte hij notabene als pleister op de wonde, alles wat hiervan is laten zien is een speelbare E3 demo van 1996. Het gerucht ging dat Tec Toy hem had en wilde completen, maar volgens mij was dit vaporware.

Fighting Force klopt wel, er is speelbaar eerste leveltje en een rolling demo op een Saturn Flash (die ik heb).

Het kan opzich wel bestaan, aangezien niemand behalve Sega zelf hier de wijsheid over in pacht heeft. Heb je niet toevallig 6 lege CD's gekocht, of een homebrew gamepje (met misschien die trailer erin gehacked)? Het zou natuurlijk allemaal kunnen..
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby SeGaFrEaK » 20 Sep 2006, 22:24:26

Er is geen speelbare Fighting Force demo uit (ja op de PC).
Ik had eigenlijk zelfs wel het idee dat ie daadwerkelijk iets van die spellen had, maar nu..
<SeGaFrEaK>

"Like I told you, Im the REGULAR''
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby LemmiWinks » 21 Sep 2006, 14:18:47

als je zoiets beweert,dat je de games hebt en dan zelf geen foto's ervan post en je eigen topic verwaarloosd tsjah dan geloof ik er ook zkr geen bal meer van

was dit een misplaatste aprilgrap fzo :roll:
Image
User avatar
LemmiWinks
 
Posts: 600
Joined: 14 Feb 2004, 12:49:48
Location: Belgium

Postby Fumasu » 25 Sep 2006, 12:34:54

lijkt dus toch niet waar te zijn... as expected van iemand die nog nooit van leestekens heeft gehoord :P
Dream is sweet, But, the real is sour and bitter.
Our life is very like grapefruit. Don't you think so?
-Maaya Sakamoto
User avatar
Fumasu
 
Posts: 93
Joined: 03 Apr 2005, 18:23:28
Location: Nijmegen

Postby SeGaFrEaK » 11 Oct 2006, 22:44:45

Fumasu wrote:lijkt dus toch niet waar te zijn... as expected van iemand die nog nooit van leestekens heeft gehoord :P


Inderdaad. :roll:

De zoektocht naar proto's gaat door..
<SeGaFrEaK>

"Like I told you, Im the REGULAR''
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby LemmiWinks » 12 Oct 2006, 20:52:17

Segafans bedriegen :roll:
leugens over zulke prototypes zijn gewoon not done !

ik begrijp echt niet wat iemand aanzet om zo'n nutteloos topic te maken
Last edited by LemmiWinks on 12 Oct 2006, 20:53:58, edited 1 time in total.
Image
User avatar
LemmiWinks
 
Posts: 600
Joined: 14 Feb 2004, 12:49:48
Location: Belgium

Postby ricepuppet » 12 Oct 2006, 20:53:37

De verschrikking, bel jij 0900-8844, dan ga ik op de uitkijk staan.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby SeGaFrEaK » 13 Oct 2006, 05:32:24

ricepuppet wrote:De verschrikking, bel jij 0900-8844, dan ga ik op de uitkijk staan.


:?:
<SeGaFrEaK>

"Like I told you, Im the REGULAR''
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby ManoRevolver » 13 Oct 2006, 08:41:07

SeGaFrEaK wrote:
ricepuppet wrote:De verschrikking, bel jij 0900-8844, dan ga ik op de uitkijk staan.


:?:


Alweer een insiderjoke van Rice die we niet begrijpen, tjonge jonge... :lol:
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby ricepuppet » 13 Oct 2006, 21:58:04

LemmiWinks wrote:Segafans bedriegen :roll:
leugens over zulke prototypes zijn gewoon not done !

ik begrijp echt niet wat iemand aanzet om zo'n nutteloos topic te maken


ricepuppet wrote:De verschrikking, bel jij 0900-8844, dan ga ik op de uitkijk staan.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby SeGaFrEaK » 14 Oct 2006, 10:08:59

Segaworld maakt hier een topic om te pimpen met zn prototypes, terwijl ie weet dat er hier mensen zitten die daar erg in geinteresseerd zijn.
Vervolgens als het puntje bij paaltje komt is het stil.

Net als iemand een pak bankbiljetten overhandigen en ze dan net terugtrekken als diegene ze wil pakken. (Waar achteraf van blijkt dat het namaakgeld was).

Ik kan ook posten dat ik de prototypes van Castlevania resurrection, Geist force, Super monkey ball en Virtua Fighter 4 op de Dreamcast heb, en dan als iedereen ooht en aaht lekker in de ether verdwijnen.
Verschil is alleen als ik iets post ik ook met daadwerkelijk bewijs in de vorm van media op de proppen kom.

Het is erg jammer want ik ben (zoals ik al zei) al jaren op zoek naar Fighting Force en andere Saturn proto's.

Tot op heden heb ik;
-Destruction Derby 2 (Alpha)
-Tomb Raider (erg vroege versie)
-House of the Dead (Tussen Alpha en Beta)
-Die hard trilogy (+source)
-MK2 (32X + tools source)
-X-band prototype modem + proto discs webbrowser
-Shellshock FMV source
-Clockwork Knight Pengin Wars (Met dank aan Saiko, zou graag het origineel van hem overkopen)
-Earthworm Jim 2 BETA
-Dreamknight (Engelse versie van Jaleco game, ben de naam even kwijt)
-Winter heat BETA
-Riven BETA
-Worldwide soccer '98 BETA
-Scorcher BETA
-Truemotion dev kit
-Saturn system disc
en nog wat andere ditjes en datjes (wat pressdiscs enzo). Ik richt als ik tijd heb wel een keer een site in voor een overview.

Iedereen die iets wil zien; op mn site staat footage van Clockwork Knight en Destruction Derby 2. (athans die stond er, die moet ik even heruploaden). De rest op aanvraag.

Iedereen die me in de richting van meer (alleen originele discs geen downloads, alleen Saturn) kan pointen kan rekenen op een prettige beloning. Silvers (pressdiscs) hecht ik niet zoveel waarde aan, die hebben in 99,9% van de gevallen dezelfde files als de originelen.
<SeGaFrEaK>

"Like I told you, Im the REGULAR''
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby Loempiavreter » 14 Oct 2006, 10:12:05

SeGaFrEaK wrote:Segaworld maakt hier een topic om te pimpen met zn prototypes, terwijl ie weet dat er hier mensen zitten die daar erg in geinteresseerd zijn.
Vervolgens als het puntje bij paaltje komt is het stil.

Net als iemand een pak bankbiljetten overhandigen en ze dan net terugtrekken als diegene ze wil pakken. (Waar achteraf van blijkt dat het namaakgeld was).

Ik kan ook posten dat ik de prototypes van Castlevania resurrection, Geist force, Super monkey ball en Virtua Fighter 4 op de Dreamcast heb, en dan als iedereen ooht en aaht lekker in de ether verdwijnen.
Verschil is alleen als ik iets post ik ook met daadwerkelijk bewijs in de vorm van media op de proppen kom.

Het is erg jammer want ik ben (zoals ik al zei) al jaren op zoek naar Fighting Force en andere Saturn proto's.

Tot op heden heb ik;
-Destruction Derby 2 (Alpha)
-Tomb Raider (erg vroege versie)
-House of the Dead (Tussen Alpha en Beta)
-Die hard trilogy (+source)
-MK2 (32X + tools source)
-X-band prototype modem + proto discs webbrowser
-Shellshock FMV source
-Clockwork Knight Pengin Wars (Met dank aan Saiko, zou graag het origineel van hem overkopen)
-Earthworm Jim 2 BETA
-Dreamknight (Engelse versie van Jaleco game, ben de naam even kwijt)
-Winter heat BETA
-Riven BETA
-Worldwide soccer '98 BETA
-Scorcher BETA
-Truemotion dev kit
-Saturn system disc
en nog wat andere ditjes en datjes (wat pressdiscs enzo). Ik richt als ik tijd heb wel een keer een site in voor een overview.

Iedereen die iets wil zien; op mn site staat footage van Clockwork Knight en Destruction Derby 2. (athans die stond er, die moet ik even heruploaden). De rest op aanvraag.

Iedereen die me in de richting van meer (alleen originele discs geen downloads, alleen Saturn) kan pointen kan rekenen op een prettige beloning. Silvers (pressdiscs) hecht ik niet zoveel waarde aan, die hebben in 99,9% van de gevallen dezelfde files als de originelen.


Ik weet iig dat er een Beta Disc van Castlevania Resurrection voor DC ergens rondzwerft. Een franse shop die ook Propeller Arena Beta had, verkocht hem voor 2000!
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby sega world » 22 Jan 2007, 02:46:35

:lol:
.....:::::SEGA:::::.....
User avatar
sega world
 
Posts: 310
Joined: 11 Oct 2005, 22:02:44

PreviousNext

Return to 2. Sega Retro

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group