PSX Aanradertjes...

Ook nog heimwee naar die goede oude tijd? Waarin je nog met de Megadrive speelde of met de andere oudere Sega consoles. Discussieer erover in dit forum.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Mier » 23 Jun 2006, 23:57:27

ik weet de perfecte donnyk game,ik kan alleen niet op de naam komen.
mirg weet wel wat ik bedoel.
het gaat over een japanner die naar zijn werk gaat en vanaf dat moment gaat alles mis.
alle gebeurtenissen spelen zich af in minigames oa een neerstortende lift en een ambulance rit.
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby LemmiWinks » 24 Jun 2006, 03:12:22

lol nu pas een psx :lol: kheb de mijne al sinds de launch van 1995 damn jij hebt veel gemist :p

anyway aanraders zijn chrono cross,lunar silver star story en eternal blue,castlevania symphony of darkness,silhouette mirage,einhander,raystorm en raycrisis ...
Image
User avatar
LemmiWinks
 
Posts: 600
Joined: 14 Feb 2004, 12:49:48
Location: Belgium

Postby ricepuppet » 24 Jun 2006, 06:51:37

Mier wrote:ik weet de perfecte donnyk game,ik kan alleen niet op de naam komen.
mirg weet wel wat ik bedoel.
het gaat over een japanner die naar zijn werk gaat en vanaf dat moment gaat alles mis.
alle gebeurtenissen spelen zich af in minigames oa een neerstortende lift en een ambulance rit.


Panic nog wat.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Mier » 24 Jun 2006, 20:42:43

ik weet het al,incredible crisis was het:

Image
Image
Image
Image
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Donny K. » 24 Jun 2006, 21:15:01

LemmiWinks wrote:lol nu pas een psx :lol: kheb de mijne al sinds de launch van 1995 damn jij hebt veel gemist :p

anyway aanraders zijn chrono cross,lunar silver star story en eternal blue,castlevania symphony of darkness,silhouette mirage,einhander,raystorm en raycrisis ...


Tja, ach, Ik had het 32 bit tijdperk overgeslagen. Ik speelde toen heel erg veel op de PC. (en ik heb m'n Megadrive langer omhelst dan Sega zou willen ;P ) Gelukkig waren de meeste playstation en Saturngames ook op de PC uitgebracht en werden toendertijd de arcadegames ook nog gepoort naar de pc dus zoveel heb ik gelukkig ook weer niet gemist behalve de playstation exclusives. Die probeer ik nu dus alsnog te spelen. Ik heb overginds geen psx gekocht. Maar een PS2. Aangezien die 100% backward compatible is dacht ik meteen 2 vliegen in 1 klap te slaan. En dat lukt goed, ik speel meer psx dan ps2 games op dit moment :P Vib Ribbon is echt the shizzle!

Is Bomberman ooit anders geweest? Gewoon je standaard Bomberman, maar wel tof, zelfde voor Bust-a-Move, altijd hetzelfde maar het blijft leuk.

True, maar Elke versie heeft wel een soort van Gimmick. Ik vraag mij af welke gimmick de playstation versie heeft en of die gimmick de moeite waard is als je 'm al op de PC (x3), DC, Saturn, Megadrive, Amiga en N-Gage hebt.

Thanks voor de aanraders tot nu toe. Ziet er leuk uit. Incredible crisis maar ff halen dan. En stop vooral niet met het posten van Exclusive psx games.
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Previous

Return to 2. Sega Retro

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group