barslechte TV ontvangst

Ook nog heimwee naar die goede oude tijd? Waarin je nog met de Megadrive speelde of met de andere oudere Sega consoles. Discussieer erover in dit forum.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

barslechte TV ontvangst

Postby eldec » 30 Mar 2006, 15:23:03

ik heb een SMD II en SMS II aangesloten maar als ik gewoon naar TV wil KIken en ik de RF switch op TV zet dan heb ik last van ruis en strepen op het scherm de consoles werken perfect het is enkel als ik naar TV programma's wil kijken...

nu is mijn vraag mag ik die RF switches eruit halen als ik ze niet gebruik of help ik daarmee mijn TV naar de zak?

wat doen jullie daarmee???

EDIT is al opgelost toch bedankt
Last edited by eldec on 30 Mar 2006, 15:41:17, edited 1 time in total.
eldec
 
Posts: 18
Joined: 13 Jun 2005, 11:37:31

Re: barslechte TV ontvangst

Postby ricepuppet » 30 Mar 2006, 15:24:07

eldec wrote:wat doen jullie daarmee???


Vastbinden aan een touwtje en keihard mee op de snelweg racen.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Re: barslechte TV ontvangst

Postby Stepz » 30 Mar 2006, 16:36:39

eldec wrote:ik heb een SMD II en SMS II aangesloten maar als ik gewoon naar TV wil KIken en ik de RF switch op TV zet dan heb ik last van ruis en strepen op het scherm de consoles werken perfect het is enkel als ik naar TV programma's wil kijken...

nu is mijn vraag mag ik die RF switches eruit halen als ik ze niet gebruik of help ik daarmee mijn TV naar de zak?

wat doen jullie daarmee???

EDIT is al opgelost toch bedankt


En hoe heb je het opgelost?
Want ik denk ook niet dat het goed is als je 'm steeds eruit haalt...
En ik heb ook 's lopen klooien en nu zie je altijd een hele vage witte streep door m'n beelt (valt bijna niet op maarja...)... volgens mij heb ik de coax kabel er niet helemaal goed ingedaan... liep er toen mee te kloten toen ik m'n SNES niet meer kon gebruiken op m'n tv...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby eldec » 30 Mar 2006, 18:31:06

gewoon een een coax verlengkabeltje gebruikt als ik dan naar de tv wil kijken steek ik de distributie aan het uitainde vcan dat verlengkabltje en wanneer ik wil gamen de RF switch als dat kabeltje breekt heb ik voor een paar euro een nieuwe maar als de RF poort op mijn TV breekt moet er een compleet nieuwe RF poort in en kost dat wel wat meer dan een paar euro's
eldec
 
Posts: 18
Joined: 13 Jun 2005, 11:37:31


Return to 2. Sega Retro

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group