childhoold memories

Ook nog heimwee naar die goede oude tijd? Waarin je nog met de Megadrive speelde of met de andere oudere Sega consoles. Discussieer erover in dit forum.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby arjen » 04 Oct 2005, 11:36:31

blackdragon wrote:Het is maar net wat je gewend bent, vind persoonlijk allebei de systemen de bediening goed. Maar vind de Snes controller voor Mortal Kombat net wat beter, behalve als je de 6 knoppen pad hebt van de Megadrive.


ja of beter nog de de md arcade stick ^_^
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby blackdragon » 04 Oct 2005, 14:09:47

Dat zal wel ja, die heb ik nooit gehad voor de MD :)
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Donny K. » 04 Oct 2005, 15:09:50

Nou, daar gaan we nog een keer (ik heb dit wel eens eerder gepost. Hier een verkorte versie)

Ik ben ongeveer op m'n vierde in aanraking gekomen met computers en computerspelletjes. Ik kreeg van m'n ouders een Heuse CBS colecovision. (met Donkey kong) Daar heb ik mij erg veel vermaakt. Veel vriendjes van mij speelden in die tijd op een Commodore 64 of een Atari 2600. Mijn eerste Sega spel was Zaxxon. Ik had een aardige collectie Colecovision games en daar heb ik veel plezier mee gehad. Op een gegeven moment kreeg m'n vader een PC van z'n werk. Een heuse 086 met 512 Kb geheugen, geen harde schijf en 2 360K floppy drives. Ook daar heb ik de nodige games op gespeeld (allemaal monochroom).

Daar kwam later nog een Nes Bij. Mijn vader was toendertijd ook een game freak dus dat scheelde weer. Hij kocht de games. Ook daar heb ik belachelijk veel op gespeeld. Ik was een ontzettende Mario freak. Ik had Mario 1 helemaal grijsgespeeld. En heb jaren gebedeld om mario 2 (en later 3) M'n vader vond mario niet leuk dus die kocht ie niet. Wel ontzettend veel lol gehad met andere games die hij kocht. oa Zelda, wat een avontuur. Die heb ik geloof ik ook tientallen keren uitgespeeld. Op een gegeven moment ging m'n vader overstag en liet de Nes ombouwen en kocht een Bootleg(wisten wij veel) Super mario Allstars (Mario 1, 2, 3, 4, lost levels, Baby Mario, Mario Bros, Doctor Mario, Micky Mouse en Bowling) Alle Mario's Helemaal grijsgespeeld! Bij vriendjes en in winkels kwam ik in aanraking met andere Nes games en een paar jaar later de Megadrive. Toen ik dat zag was ik om! Altered beast zag er zo mooi uit! En je hoorde de mannetjes echt schreeuwen als ze geraakt werden. Ondertussen was de gamersziekte ook overgeslagen op m'n broertje en zusje. M'n broertje kreeg een Gameboy met een 68 in 1. Ook heel veel plezier mee gehad. Veel Japanse releases. (Kunio is inderdaad de vetste Beat 'em up die ooit op de gameboy is uitgebracht) en m'n zusje kreeg een Lynx (DAMN WAT EEN STOERE SPELLEN EN NOG KLEUR OOK!)

Ook kwam ik in aanraking met arcade kasten op de Hoornse Kermis (De een na grootste kermis van Nederland) Elk jaar stond daar een grote hal genaamd videoland. Waar ik ook heel wat guldens in heb gegooid. De Arcade games zagen er inderdaad een stuk vetter uit dan de PC en console versies. WOW wat was dat stoer.

Op een koude kerstavond gaf mijn vader zichzelf een Megadrive voor z'n verjaardag met Altered beast! Dat betekende Altered BEAST thuis spelen zonder ervoor te hoeven betalen (Dat moest in de winkel altijd wel). We hadden al aardig wat Megadrive spellen toen Sonic uitkwam. Ik zag deze bij een vriend van mij. Die kreeg 'm van z'n moeder voor z'n verjaardag. Toen ik dat zag, was ik in 1 keer om... Move over Mario, Sonic is here! Die kleuren, die snelheid, die muziek! WOW Ik MOEST Sonic ook hebben. M'n vader kocht 'm ook, maar vond 'm niet leuk. Wij speelden 'm uiteraard helemaal grijs en toen sonic 2 uitkwam, moesten wij wederom heeeel hard bedelen. Met succes. Sonic 2 is de sonic die ik nog het meeste gespeeld heb. Het aantal Megadrive spellen groeide explosief. M'n vader begon een zwak te krijgen voor shmups en die kocht hij dus ook het meest. Daar hebben wij ons ook erg mee vermaakt. M'n vader stond zelfs op het punt om een Neo Geo te halen omdat hij de arcade graphics (die we elk jaar op de Kermis zagen, en steeds mooier werden) ook thuis wilde hebben. Jemmergenoeg heeft hij dat nooit gedaan (omdat ie te duur was) Toen sonic 3 uitkwam viel ik helemaal van m'n stoel. Die graphics!!! WOW! Vooral die intro "het leek wel alsof sonic bijna uit je tv kwam" M'n vader was Sonic zat en wilde 'm niet kopen. Gelukkig was er de Game-o theek. Daar heb ik toendertijd belachelijk veel spellen gehuurd en ik begon zelf ook spellen te kopen. Zo heb ik toch nog veel plezier gehad van sonic en andere games die m'n vader niet wilde kopen. Daarnaast speelde ik ook erg veel op de Amiga. Die versloeg de Pc met z'n suprieure Hi-res beeld en sublieme geluidskwaliteit.

Na een paar jaar verloor m'n vader het interesse voor het gamen (niet helemaal :wink: ) En kocht geen nieuwe consoles en games meer. Ik had inmiddels m'n eigen pc gekocht en begon daar nog meer op te gamen dan ik al deed. Zondoende heb ik het hele 32 bits tijdperk overgeslagen en dus nooit een playstation of Saturn gekocht. Ik speelde wel vaak genoeg bij vrienden, maar ik had geen behoefte om zelf zo'n console te halen. Bovendien vond ik de playstation maar niks... Geen Sonic of andere Sega spellen en de Saturn... tja niemand had zo'n ding, geen enkele winkel verkocht deze. De gamebladen vertelden er te weinig over en die 5 spellen die ze toendertijd bij stumpel hadden, liggen er volgens mij nu nog steeds. Daarnaast zagen De meeste spellen (oa C&C, Warcraft 2 en Z) er toch veel beter uit op de pc en speelde nog lekkerder ook dankzij de muis. Ook Duke Nukem 3d speelde veel lekkerder op de PC. En dat is toch DE FPS die ik nog het meest heb gespeeld.

Toen werd de Dreamcast Aangekondigd. Toen ik die screenshots en filmpjes zag, wist ik dat ik een Dreamcast moest hebben. Dat zag er zo vet uit! Veel vrienden van mij wachtten liever op de ps2. Daar moest ik niets van hebben. Arcade games + Sonic = Dreamcast! Ik MOEST een Dreamcast hebben. Uiteindelijk heb ik de Internet edition gekocht bij Fame met Sonic, Chu Chu rocket en Dreamkey 1.5 en ik was Hooked. Ik had inmiddeld lekker veel geld en kocht elke game die mij leuk leek! Ook begon ik Megadrive games te kopen die ik vroeger nooit kon spelen.

Toen de Ps2 uitkwam, lag ik in een stuip. Niet alleen was dat ding belachelijk duur, de spellen zagen er een stuk lelijker uit dan ze toendertijd lieten zien in hun filmpjes en screenshots. Ik heb toendertijd veel vrienden uitgelachen. Zo lang gewacht en dan zulke graphics terwijl ik al langere tijd kon genieten van 128 Bits SEGA POWER! Ondanks dat, kochten ze een ps2. Ik ging er vanuit dat dat ding zou floppen omdat het moeilijk was om ervoor te programmeren (Net als op de Saturn en iedereen weet wat daarmee gebeurd is) en omdat de graphics niet konden tippen aan de Dreamcast games. Helaas, het mocht niet zo zijn. Ondertussen was ik bezig het 32 bit gat op te vullen en kocht ik via Ebay een Saturn. D'r waren een paar games die ik gewoon gespeeld MOEST hebben (Capcom generations 2, Waku Waku 7, METAL SLUG, Guardian Heroes, Three Dirty Dwarves, Mr Bones etc) dus m'n Ebay Zoektocht begon. Het 32 bit gat is opgevuld en ik kan weer vrolijk verder gamen. Ik heb nog genoeg games om uit te spelen en ik ben van plan door te gamen tot ik niet meer kan.

Op dit moment ben ik weer wat meer aan het gamen op de PC. De ps2, xbox en gamecube zijn wel leuk, maar trekken mij niet echt. Er zijn wel een paar vette games waarvoor ik evt een Cube of (heel misschien zelfs) een ps2 zou halen, maar het zijn er te weinig om nog echt overstag te gaan. Vooral omdat ik thuis de laatste tijd toch iets minder game en meer onderweg aan het gamen ben. De N-Gage is wat dat betreft nog m'n beste keus geweest. M'n Neo Geo Pocket, mp3 speler, agenda en telefoon kan ik allemaal thuis laten. Niet alleen kan ik lekker online gamen in de trein, maar ook nog eens oldschool gamen dankzij al die vette emulatoren (Megadrive, Snes, Nes, Gameboy, Master system etc etc)

Bla bla bla Ik blijf maar door ouwehoeren. Toch weer een langer verhaal geworden dan ik had gehoopt. Dit gaat niemand dus lezen. Die goeie ouwe tijd, ik kan er wel uren over doorlullen. Yep. Kben een ouwe lul.



Ps: Wat was Mario vroeger slank:

Image
:lol: (Een scan van mijn eerste console game)

Bomberman kon er vroeger ook wat van

Image

Image

Image
:D
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby WithAttitude » 04 Oct 2005, 15:38:49

Whahah wat is die westerse box art toch lelijk. Vergelijk b.v. die van de Jap. Gunstar heroes met de VS.
ImageImage
Hier valt het nog wel mee maar de Jap. versie is toch gewoon een stuk cooler.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby eYe-Ball » 04 Oct 2005, 15:53:31

Donny K. wrote:
Bla bla bla Ik blijf maar door ouwehoeren. Toch weer een langer verhaal geworden dan ik had gehoopt. Dit gaat niemand dus lezen. Die goeie ouwe tijd, ik kan er wel uren over doorlullen. Yep. Kben een ouwe lul.


Wel! Ik heb t gelezen! :D I love those stories! Ik zou willen dat ik wat ouder was geweest, als ik zeg dat'kzelf pas een nes kreeg in '93-'94 begrijp je t wel. :( Ik heb me overigens prima vermaakt op de snes en de latere shit, daarniet van. Alleen mijn pa vond gamen toen alleen leuk als het niet te duur was. *zucht* ouders... En als 8-jarig mannetje heb je dan niet zo gek veel in te brengen, al hielp dat zeuren wel!
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby Donny K. » 04 Oct 2005, 16:21:07

WithAttitude wrote:Whahah wat is die westerse box art toch lelijk. Vergelijk b.v. die van de Jap. Gunstar heroes met de VS.
ImageImage
Hier valt het nog wel mee maar de Jap. versie is toch gewoon een stuk cooler.


Tja dat houd je altijd. Ik moet zeggen dat ik meestal de JAP of US covers ook mooier vind dan de europese. Behalve met Sonic 3:

Image
Japans

Image
Amerikaans

Image
Europees.

Dan vind ik de europese toch het mooist.

(Ik hoop dat jullie alle plaatjes kunnen zien, ik was te lui ze op m'n eigen server te zetten en ik heb ze gelinkt vanaf andere pagina's)
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby rrcplus » 04 Oct 2005, 16:29:39

vind de japanse versie van Sonic 3 toch mooier... :roll:
Image
User avatar
rrcplus
Segaforum-B.A.B.E.
 
Posts: 898
Joined: 01 Jul 2004, 14:56:27
Location: Het Walhalla

Postby japancollector » 04 Oct 2005, 18:38:41

qua megadrive manual vind ik de europese het lelijkst.Een genessis manual heb ik nog nooit gezien(mischien contra hardcorps maar vergeten hoe eruit ziet).Japanse megadrive manuals van de sonic games zijn superdik.Maar wel mooiste(heel veel art ,Alle vijanden uitgetekend,Alle stages in beschreven).Mooiste manual vind ik van rocket knight adventures.Maar de japanse intro daarvan is weer anders.Slechter dan europese en amerikaanse versie.Software matig is europese,amerikaanse versie beter ook later uitgekomen..Moet contra hardcorps manual nog bekijken.

ik heb sonic 1,2 japans dubbel .En rocket knight adventures ook japanse versie dubbel.Ik heb er 1 als nieuw met register card.En 1 die nog factory sealed is of nieuw(moet nog ontvangen)

hier zie verschilende intro's

1 eu,us versie op rots staat en zwaard trekt
2 jp versie kinderen spelen die door leger verjaagt worden

http://screenmania.retrogames.com/genes ... _0006.html

Image
Last edited by japancollector on 04 Oct 2005, 19:56:54, edited 1 time in total.
facebook winkel pagina SparksterGames
op marktplaats ben ik : click
op play.com : jceugamesale
op amazon.co.uk sparkstergames
op ebay ebay
User avatar
japancollector
 
Posts: 318
Joined: 05 Apr 2003, 14:29:49
Location: Netherlands

Postby 3style » 04 Oct 2005, 19:40:12

Doet mij denken aan de eerste JAP shmup die ik op de Megadrive speelde. Volgens mij was dat Daisenpu. Ik moest de hoekjes (met pijn) wegzagen in de cartridge opening van mijn MD om hem te kunnnen spelen.... :D

Image
User avatar
3style
 
Posts: 572
Joined: 17 Jul 2002, 12:42:38
Location: Arnhem

Postby blackdragon » 05 Oct 2005, 10:02:32

Ook maar even een klein verhaaltje vertellen over de 8 bit generatie.

Ik weet nog wel dat ik me eerste spelconsole kreeg van me ouder het was een Nintendo Entertainment System. Ik wou die graag hebben omdat een vriendje die tijd dat ook had. Ik kreeg hem met 3 spellen, Mario Bros, Megaman 1 en Duckhunt.

Natuurlijk begon ik met Mario 1 want dat was echt een spel wat al me vriendjes speelde, ik heb Mario 1 echt heel vaak gespeeld, denk dat ik nog nooit zovaak en zolang tot nu toe een spel heb gespeeld als Mario 1. Duckhunt deed ik vaak als afleiding en dat was natuurlijk erg grappig die eendjes dood schieten. Ondertussen speelde is soms ook Megaman 1 wat ik aan het begin niet zoveel aanvond, maar toen ik na een lange tijd uitgekeken was op Mario Bros ben ik vol aan de bak gegaan met Megaman 1. Eenmaal uitgespeeld begon ik het spel Megaman echt te waarderen. Natuurlijk kreeg ik daarna soms nog een spel, zo kreeg ik Mario 2 die me niet zo lang kon boeien als Mario 1, maar ook Megaman 2 die ik zelf had gekocht (ja me eerste spel die ik zelf kocht). Het spel heb ik helemaal uitgespeeld en vond het beter dan Megaman 1, maar toch na die tijd viel ik weer op ja hoor Mario 1. Ik was jarig en mocht 3 spellen uitzoeken voor de NES dat was Zelda 1, Mario Bros 3 en Megaman 3. Deze 3 spellen zijn tot nu toe nog steeds mijn mooiste verjaardags kado's geweest die ik ooit heb gehad. Alle 3 spellen heb ik met veel plezier meerdere malen uitgespeeld. Spellen die ook noemenswaardig zijn en veel plezier aan heb beleefd op de NES is natuurlijk Double Dragon 1,2 en 3, Megaman 3 t/m 7, Castlevania en het geweldige Battle of Olympics. Zelda 2 ben ik pas later gaan waarderen, het spel was erg moeilijk en niet zo leuk als het eerste deel. Verder in mijn verslaving vond ik Tetris ook heel leuk, maar ook zal ik Turricane, Bayou Billy, Star Tropics, Low G Man nooit vergeten.

Natuurlijk had ik naast de NES ook een Sega Master System (SMS). Deze kreeg ik een tijd na de NES. Ik kreeg dit spel in Combinatie met Double Dragon, die ik al vaak genoeg op de NES had uitgespeeld, maar goed. Toch weer spelen maar dan op de SMS en hopen dat er kleine verschillen in het spel zat. Na het uitgespeeld te hebben heb ik de SMS afgesloten en de NES weer aangesloten aangezien ik daar meer spellen op had. Toen ik genoeg had gespaard van me zakgeld kocht ik zelf het spel Golden AXE die ook op de PC is geweest. Dit spel heb ik meerdere malen uitgespeeld en is echt een geweldig spel, je kan het zien in de trent als Double Dragon. Toch had ik de verslaving niet zoals ik bijvoorbeeld bij Mario Bros had en dus werd de NES toch weer aangesloten.

Tijdje later dat weet ik nog goed kreeg ik twee spellen 1 van me ouders en 1 van een familie lid, het waren de spellen R-Type en Outrun.
R-Type is een Shump (noemen ze tegenwoordig dit genre) wat erg leuk was maar moeilijk. (Heb het spel geloof ik pas na een half jaar uitgespeeld). Outrun werd wel een verslaving voor me lekker met een Ferrari racen ver de weg en natuurlijk andere wagens en obstakels ontwijken. Een heerlijk spel wat tot nu toe nog steeds 1 van me favoriete Sega spellen is.

Later kwam ik een keer bij een vriendje die het Alex te Kidd en wow wat vond ik dat prachtig. Mooie grafische mogelijkheden en een nieuwe wereld ging voor me open. Heb ze ook alle 4 delen gehad: Alex Kidd in High Tech World, in Miracle World, in Shinobi World en The Lost Stars. Stuk voor stuk hele goede SMS spellen, die ik even boven Mario Bros plaatste en ook voor een korte tijd beter vond dan Mario, maar goed toch bleek de verslaving niet zo hoog te wezen als van Mario want later kwam Mario toch weer boven Alex Kidd te staan.

Ja en toen kwam het ik maakte kennis met de blauwe egel, Sonic the Hedgehog en je raad het al dat spel heb ik helemaal grijs gedraaid, maar niet zoveel gespeeld als Mario, maar toch na Mario in die tijd mijn grootste verslaving. Later kocht ik ook nog Sonic the Hedgehog 2 die ik heel veel speelde tegenover het slechte Mario Bros 2.

Verdere noemenswaardige titels in die tijd voor mij op de Sega Master System zijn toch wel Zool een ninja mier, waarbij je snoep moest verzamelen en vijanden verslaan (een leuk spel) en als laatste en zeker niet minder Mickey Mouse Castle of Illusion, die tijd was ik gek van Disney films en dus ook dit spel beviel me erg goed. Denk wel dat het kwam omdat het bekend was Mickey Mouse en daarom ook zo leuk vond.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Toejam » 05 Oct 2005, 15:29:26

Zal ook maar ff men game story vertellen aan gezien die ook wel een stuk terug gaat... :wink:

Het eerst kwam ik in aanraking met games op de kermis,gewoon in het dorp in de lunaparken, was een jaar of 5,6 en kon nog niet aan de knopjes maar er waren van die opstapjes om van die ventjes zoals ik te helpen om er toch bij te geraken :)
Men fav games toen waren Galaga,Phoenix,moon patrol en Adimar, later ook 1942,hang-on en outrun

Met consoles kwam ik vrij laat in aanraking, was een jaar of 11 toen ik bij een vriend thuis op de Philips videopac speelde, de games bestonden louter uit blokjes en vierkantjes maar waren toch leuk, later kocht ik hem over omdat hij hem een Sega Master System kocht.
Niet veel later (1987)kocht ik me er ook ene, want was diep onder de indruk van Outrun... eindelijk kon ik die thuis spelen.
Mijn fav games op SmS waren: outrun,wonderboy1,2,3, timesoldiers, california games en hang on...
De Megadrive kocht ik bij release, had er speciaal een vakantiejob (mijn eerste) voor gedaan :D
In die tijd gamede ik echt fanatiek met men vrienden, games als Road rash,dragons fury,Toejam & Earl (ben er nog nie over :wink: ) altered beast, het kon niet op, mega tijd.kocht me daarna ook een 32x maar dat is nogal tegengevallen...


Het 32bit tijdperk heb ik zoals nog hier ook overgeslagen, na de 32x beslot ik de consoles te laten en een pc te kopen, men eerste console die ik weer kocht was de Dreamcast(1999), pc gamen was leuk maar je moet constant upgraden had regelmatig eens probs en ik dacht ,vroeger was het toch makkelijk, game in console en spelen maar dus,...
Daarna heb ik zowat elke console gekocht die er uitkwam en ben ik ook oudere consoles beginnen verzamelen maar de meeste fun had ik toch met de 8-bit,16-bit console's
Word dan ook een dagje ouder :? :lol:
SEGA will come back...
Image
my games
User avatar
Toejam
 
Posts: 423
Joined: 08 Oct 2003, 23:27:24
Location: Belgium

Postby 3style » 05 Oct 2005, 22:19:03

blackdragon wrote:...Verder in mijn verslaving vond ik Tetris ook heel leuk, maar ook zal ik Turricane, Bayou Billy, Star Tropics, Low G Man nooit vergeten...


Die stem bij de intro: "The adventures of bayou Billy"

onvergetelijk :lol:

Heb je trouwens Bionic Commando welleens gespeeld. Best een toffe game toen.

Image
User avatar
3style
 
Posts: 572
Joined: 17 Jul 2002, 12:42:38
Location: Arnhem

Postby ricepuppet » 05 Oct 2005, 22:38:52

BIONIC COMMANDO FUCKING RULES!

Ik heb 'em vandaag nog gespeeld. Een van mijn favoriete games aller tijden op de NES. Hardcore militaire shit, vooral de eindbaas was ziek! Was gewoon een Hitler look-a-like in een helikopter. Moest je met je bazooka zo z'n voorruit kapotknallen, zag je heel z'n hoofd ontploffen hahahaha...
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby japancollector » 05 Oct 2005, 22:52:13

ricepuppet wrote:BIONIC COMMANDO FUCKING RULES!

Ik heb 'em vandaag nog gespeeld. Een van mijn favoriete games aller tijden op de NES. Hardcore militaire shit, vooral de eindbaas was ziek! Was gewoon een Hitler look-a-like in een helikopter. Moest je met je bazooka zo z'n voorruit kapotknallen, zag je heel z'n hoofd ontploffen hahahaha...


de eindbaas was hitler ^^;;.I japan heet het spel ook top secret: fuhrer no fukatasa of zoiets .In us hebben ze alle hakenkruizen verwijderd .De leger hebben ze de baddies genoemt je tegen vecht .In japanse versie heten ze gewoon de nazi's

hitler heet mr d ?lol lijk wel action man XD

famicom box=
Image


http://www.elitecoder.com/bionic/famiver.html

betere website:

http://www.thealmightyguru.com/Reviews/ ... ecret.html

contra force is ook een must have alleen in us uitgekomen !! japanse versie in maak onder naam fox hound .zelfde long ranger coolste rpg achtige game voor nes.

snake revenge en nog iets met monster alleen in eu,us uitgekomen
Last edited by japancollector on 05 Oct 2005, 23:09:24, edited 1 time in total.
facebook winkel pagina SparksterGames
op marktplaats ben ik : click
op play.com : jceugamesale
op amazon.co.uk sparkstergames
op ebay ebay
User avatar
japancollector
 
Posts: 318
Joined: 05 Apr 2003, 14:29:49
Location: Netherlands

Postby ricepuppet » 05 Oct 2005, 23:05:35

In mijn versie van Bionic Commando zaten gewoon de hakenkruizen. Die waren duidelijk te zien in het laatste level middels die grote paarse vlaggen die overal waren geplaatst.

Tevens heb ik Snake's Revenge ook gehad op de NES. EU versie.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

PreviousNext

Return to 2. Sega Retro

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group