Backgames

Ook nog heimwee naar die goede oude tijd? Waarin je nog met de Megadrive speelde of met de andere oudere Sega consoles. Discussieer erover in dit forum.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby eYe-Ball » 24 Sep 2005, 17:11:29

kevin wrote:idd, en ik heb ook sinds vandaag het probleem dat ik niet meer ingelogd blijf als ik van de site ga... is dit alleen bij mij of... ?


ik heb dát probleem niet gelukkig, alleen bij mij markeert ie soms uit zich zelf alle "topics als gelezen". Beetje irri als je net thuis komt ern ff naar de nieuwe posts wilt kijken. Kan k een beetje alle data en tijd afzoeken :lol:. Al moet ik zeggen dat ik er de laatste tijd geen last meer van heb.

tijdje terug poste ik in iemands topic waarna om een of ander duistere rede mijn post boven de starterspost verscheen..:?
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby kevin » 24 Sep 2005, 17:41:39

eYe-Ball wrote:
kevin wrote:idd, en ik heb ook sinds vandaag het probleem dat ik niet meer ingelogd blijf als ik van de site ga... is dit alleen bij mij of... ?


ik heb dát probleem niet gelukkig, alleen bij mij markeert ie soms uit zich zelf alle "topics als gelezen". Beetje irri als je net thuis komt ern ff naar de nieuwe posts wilt kijken. Kan k een beetje alle data en tijd afzoeken :lol:. Al moet ik zeggen dat ik er de laatste tijd geen last meer van heb.

dat heb ik inderdaad ook ja
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby shin_remy » 25 Sep 2005, 16:24:59

Nee ik heb het af en toe ook wel eens da ligt nie aan jou kev
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby BackGamer » 06 Jul 2006, 00:26:59

Toevallig tegen deze topic aangelopen. Ik ben 1 van de 2 mensen achter BackGames en wil graag wat toevoegen aan deze topic.
We hebben inderdaad een beter overzicht van prijzen voor hard- en software gekregen de anderhalf jaar dat we nu open zijn. Als liefhebbers van wat Sega ons allemaal geboden heeft (en nog steeds biedt) vonden we het in het begin misschien te moeilijk om te goedkoop afstand te doen van spullen met een Sega-logo erop.

Dit is ondertussen beter uitgekristaliseerd en we hebben de hele winkel onderverdeeld in 3 categorien. Low-budget, mid-price en collector's items.
Voor Sega houdt dit in dat we bijvoorbeeld aanbiedingsplanken hebben waar tienttallen spellen liggen voor 7,95 per stuk (3 voor 19,95).

Goede spellen voor 14,95 en collector's items dragen hun prijs natuurlijk, maar waar vind je titels als Panzer Dragoon 1,2 en Saga (Saturn, PAL-versies), Phantasy Star 1 t/m 4 (Master System en Mega Drive), Snatcher (Mega-CD, PAL-versie), Sonic Adventure 2 10th Anniversary Box Set (voor de Dreamcast, met die gouden munt en audio-cd met Sonic-tunes), Streets of Rage 1 t/m 3, Shining Force 3 (Saturn), Seaman (Dreamcast), Gunstar Heroes (Mega Drive) en ga zo maar door, in mint-condition en bijna standaard op voorraad. En hardware als de Multimega, de Nomad, de Mega-CD, de Saturn en de Dreamcast (Eur / Jap/ USA), de Mega Drive, de Master System, de Gamegear en nog meer boxed of los (schoongemaakt en getest).

Natuurlijk is het leuk om op internet en rommelmarkten (wat overigens steeds moeilijker wordt) te zoeken naar koopjes, maar ik denk dat het ook fijn is om een adres te hebben waar allerlei gangbare en bijzondere hard- en software ligt van zo'n beetje alle systemen die ooit zijn uitgekomen.
De kennis en ervaring die gedeeld kan worden en natuurlijk de service. Games uitproberen, eventueel aan te schaffen hardware uitproberen, 24-uurs ruil-service, reparatie (hard- en software), arcadekasten (ook van Sega) waarop naar hartelust (en gratis) gegamed kan worden en altijd een aanspreekpunt om op terug te vallen.
En inderdaad, voor alle systemen die er ooit zijn geweest valt wel iets zinnigs te zeggen, Sega heeft bij BackGames een speciale plek, er is gewoon veel speelgenot te vinden op de systemen van Sega.

Bij deze een ode aan Sega en een uitnodiging aan alle Sega liefhebbers om onze winkel te bezoeken.
Natuurlijk moeten we omzet draaien om de winkel draaiende te houden, maar onderschat niet onze liefde voor gaming en het doel om gamers met de juiste games naar huis te laten gaan.

Kom eens een kijkje nemen in de winkel of bezoek onze (binnenkort vernieuwde) website.
We kunnen u garanderen dat u hier gaan spijt van krijgt.

Bedankt aan de mensen die ons tot nu toe gevonden hebben en waarderen.

Tot ziens,
BackGames
BackGamer
 
Posts: 1
Joined: 05 Jul 2006, 23:31:24

Postby aliensoldier » 06 Sep 2006, 14:08:56

Ik ben pas nog bij backgames geweest. Leuke zaak je kan er alleen niet pinnen. Ik zag er Snatcher staan voor 149 euro in absolute nieuwstaat maar je moet wel voldoende geld op zak hebben anders moet je een flink stuk lopen naar de dichtsbijzijnde pinautomaat.

Jammer dat ze niet aan postorderen doen.
aliensoldier
 
Posts: 3
Joined: 06 Sep 2006, 14:03:28

Postby Panzer » 06 Sep 2006, 15:23:11

Er zit een pinautomaat op 300 meter......
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both"
Benjamin Franklin
User avatar
Panzer
 
Posts: 2075
Joined: 30 Nov 2002, 00:20:50

Postby Neverstop » 06 Sep 2006, 16:00:19

Ben er ook een tijdje terug geweest.

Leuke zaak, niet altijd goedkoop. Wel gezellig en erg prettig dat je alles wat je ziet liggen kan uittesten.
Behalve een lightgun voor de DC, omdat ie z'n laatste boot-cd verkocht had en alleen nog een NTSC versie van House of the Dead.

Later een ander lightgun voor 5 euro en een 2mb memcard voor 6,95 meegenomen. Ze doen niet moeilijk over de prijzen.

Opzich niet erg groot spel aanbod. Bij gameshop.nl staan ze 3 rijen dik tegen de muur. Hier 1 gedeelte van een vitrinekast met PAL games eronder JAP/USA en dat bij ongeveer elke console. Spellen zien er beter uit dan bij gameshop.nl, het is duidelijk dat er aan de materialen die binnen komen gewerkt wordt om ze in een zo goed mogelijke staat te verkopen.

Verder staan er ontzettend veel verschillende machines, allemaal te koop en nog leuker, allemaal uit te proberen. Van de PC Engine tot Neo Geo Pocket.

Goede zaak, ben er speciaal voor heengereden. Als ik echt games "oude" games wil kopen ga ik denk ik liever naar gameshop.nl door het grotere aanbod en de lagere prijzen.

Nog een berichtje aan BackGamer:
De site is erg netjes gemaakt, alleen mis ik de dynamische content een beetje. Een redelijke recente lijst met spellen, accessoires etc. zou mij sneller terug naar de winkel trekken.
Neverstop
 
Posts: 66
Joined: 11 Aug 2006, 22:40:50

Postby ManoRevolver » 06 Sep 2006, 21:26:10

Ik wil er nog wel een keertje heen, maar is niet even naast de deur als je met de trein erheen moet.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Markam » 06 Sep 2006, 23:33:01

al weer een tijdje niet geweest, maar de laatste keer dat ik er was, hadden we het heel even over het segaforum gehad. Ik had nog niets van de prijzen gezien en we bleven even door ouwe hoeren over andere gameshops, oa. ook "game over" in adam. We hadden het erover dat die soms toch wel veel vroeg voor zijn spullen. "maar gelukkig zijn wij bij "back games" wel goedkoper!", aj toen schrok ik toch wel heel erg van de prijzen die ze daar hanteren. Zo veel goedkoper dan game over zijn ze niet.....

toen maar alleen een dc memcard mee genomen, want ik had geen zin om met lege handen naar huis te gaan.
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Da Fixer » 02 Dec 2006, 16:58:51

ik ben er wel eens geweest bij die winkel :o

en ik vindt wel aan duren kant vooral een mega drive los voor 30 euro
dan ga ik liever naar een rommel markt daar kom je hem voor +/- 10 euro
of zo tegen. en als er wat mee is kan je meteen lekker knustelen

Een tijdje terug had een vriend van mij een Magic Drive 24mbit (copy box) voor de mega gekocht voor 5 euro op de romelmarkt :shock: :shock:

ik heb zelf ooit Ultima 5 gekocht voor de c64 voor 3 euro zat ook doek bij met de kaart er op echt vet cool :wink:
MegaDrive full moded
Sega CD model 1
RGB kabel
CDX pro 1.7
Sega 6 buttem controler
NeoMD 32mbit flashcard
Da Fixer
 
Posts: 49
Joined: 26 Nov 2006, 18:27:03

Previous

Return to 2. Sega Retro

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group