Sega vs Nintendo op http://www.kannibaal.be

Ook nog heimwee naar die goede oude tijd? Waarin je nog met de Megadrive speelde of met de andere oudere Sega consoles. Discussieer erover in dit forum.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Sega vs Nintendo op http://www.kannibaal.be

Postby bashiro » 04 Jun 2005, 13:19:00

op http://www.kannibaal.be begint er een oorlog tussen olskool master system gebruikers en de nintendo 8-bit gebruikers, die duidelijk minderwaardig is aan een superdeluxe Master System
bashiro
 
Posts: 2
Joined: 04 Jun 2005, 13:16:59

Re: Sega vs Nintendo op http://www.kannibaal.be

Postby Drazic » 04 Jun 2005, 13:32:43

bashiro wrote:op http://www.kannibaal.be begint er een oorlog tussen olskool master system gebruikers en de nintendo 8-bit gebruikers, die duidelijk minderwaardig is aan een superdeluxe Master System

De master system zelf is mischien wel beter maar nes heeft dus echt wel meer ne betere spellen ;)
Image
User avatar
Drazic
 
Posts: 898
Joined: 16 Aug 2003, 19:55:53

Postby bashiro » 04 Jun 2005, 14:19:40

ik was gewoon zwaar fan van wonder boy in monster land. en bomberraid natuurlijk.
bashiro
 
Posts: 2
Joined: 04 Jun 2005, 13:16:59

Postby Donny K. » 04 Jun 2005, 14:43:54

*zucht* de zoveelste fanboy war. Laat ze maar lekker vechten. Ik bemoei mij d'r niet mee. Ik heb zowel nintendo's als Sega's thuisstaan. Allebei vet op hun eigen manier.
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Drazic » 04 Jun 2005, 15:54:42

Donny K. wrote:*zucht* de zoveelste fanboy war. Laat ze maar lekker vechten. Ik bemoei mij d'r niet mee. Ik heb zowel nintendo's als Sega's thuisstaan. Allebei vet op hun eigen manier.

jep. master ystem heb sonic, alex kid, phantasy star en nes zelda. mario, mega man. en die laatste 3 vind ik vetter maar andere mischien niet. boeiend :P
Image
User avatar
Drazic
 
Posts: 898
Joined: 16 Aug 2003, 19:55:53

Postby eYe-Ball » 05 Jun 2005, 17:00:26

En wat is nou de boodschap van dit N vs. S verhaal?? De link met het Rode Leger?? :roll: Dat fanbooooy gedoe ook, NES en SMS hebben beiden hun toppers en zijn allebij even amuserend. 8)
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby Loempiavreter » 05 Jun 2005, 17:21:31

Ik kan me met beide console's vermaken...

"De master system zelf is mischien wel beter maar nes heeft dus echt wel meer ne betere spellen"

Ben ik het niet mee eens, beide heeft hun fair share of superb games.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby eYe-Ball » 05 Jun 2005, 17:42:23

Loempiavreter wrote:Ik kan me met beide console's vermaken...

"De master system zelf is mischien wel beter maar nes heeft dus echt wel meer ne betere spellen"

Ben ik het niet mee eens, beide heeft hun fair share of superb games.


't is ook maar net waar je mee opgegroeid bent. Toen ik als klein "menneke" op m'n NES speelde, wist ik amper van het bestaan van een SMS af. Daarom is het wel gemakkelijk om te zeggen dat er voor de NES betere games zijn omdat je daar de beste (enige) herrineringen aan hebt. Maar dat is dan dus niet echt objectief.

Maar zoals ik al zei, hebben beide goede games en zijn/waren het geduchte concurrenten.
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby ManoRevolver » 05 Jun 2005, 20:26:36

:lol: Sega Vs. Nintendo, zo 15 jaar geleden.
Only in Belgium.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Hellboy » 05 Jun 2005, 20:57:31

hijs denk ik vroeger verkracht door een fan van sega dat hij zo'n afkeur er tege heeft ;)

Design is ook niet gejat ofzo van geenstijl :S

Zie hoe het in elkaar steekt dat zeg, die style kwa lettertype enzo
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby nightmare » 21 Jun 2005, 21:53:10

nu probeert bashiro ook al langs deze weg om kinderen naar zijn ellendige site te lokken, beste lezers kannibaal.be is een ellendige site waarin mensen worden uitgescholden,en als je het bij bashiro zelf doet dan blokt hij u dus laat jullie niet vangen en ga alleen naar kannibaal om hen te boycotten

met gemeende dank

groeten vanwege nightmare
nightmare
 
Posts: 1
Joined: 21 Jun 2005, 21:48:57

Postby General Wong » 21 Jun 2005, 22:00:03

nightmare wrote:nu probeert bashiro ook al langs deze weg om kinderen naar zijn ellendige site te lokken, beste lezers kannibaal.be is een ellendige site waarin mensen worden uitgescholden,en als je het bij bashiro zelf doet dan blokt hij u dus laat jullie niet vangen en ga alleen naar kannibaal om hen te boycotten

met gemeende dank

groeten vanwege nightmare


Best triestig om alleen om dit te zeggen hier je te registreren als je het mij vraagt... Get a life ofzo...
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby trebbor666 » 22 Jun 2005, 04:44:37

eYe-Ball wrote:
Loempiavreter wrote:Ik kan me met beide console's vermaken...

"De master system zelf is mischien wel beter maar nes heeft dus echt wel meer ne betere spellen"

Ben ik het niet mee eens, beide heeft hun fair share of superb games.


't is ook maar net waar je mee opgegroeid bent. Toen ik als klein "menneke" op m'n NES speelde, wist ik amper van het bestaan van een SMS af. Daarom is het wel gemakkelijk om te zeggen dat er voor de NES betere games zijn omdat je daar de beste (enige) herrineringen aan hebt. Maar dat is dan dus niet echt objectief.

Maar zoals ik al zei, hebben beide goede games en zijn/waren het geduchte concurrenten.




mweh.... heb zelf nooit een nes gehad of master system vroeger :P

paar maand geleden had ik nog een nes...

maar in iedergevakl kameraadje had toen een master system en we speelde dagelijks alex kid ofzo?
was toen die tijd super spel en nes kende ik dus ook niet echt hoe oud was ik hmm... 7-9 jaar ofzo? als niet jonger was ;)

later kreeg ik een snes en op die leeftijd heb je geen flauw idee wtf een sega 16 bit is, waarom niet? omdat meestal je moeder dat niet wilt weten!! hahaha kost alleen maar geld dus, grapje hoor ;)

maar neej als ik een console beter vond geen idee toen ik had gewoon een snes iemand anders een megadrive, leuk toch konden we gewoon van console wisselen met spelen dan bij mij dan bij hem, maar we speelde vaker snes omdat ik de meeste games erop had en vaak wat leukere dan hij had op de megadrive, speelde zowiezo liever vechtgames dan ecco de dolphin :P al was altered beast wel super!!

ach jah ieder console heeft zijn eigen charme.

maar veel goeie games (wat ik vind) die ik had op me snes waren ook wel verkrijgbaar op de megadrive, dus veel verschil tussen die consoles vond ik die tijd niet groot.
http://users.ign.com/collection/trebborselur

*Yellow~Drag00n~Trebbor~Tre~Selur~Indonesia*

Image
trebbor666
 
Posts: 606
Joined: 30 Sep 2004, 04:46:07
Location: Groningen

Postby AntiPasta » 22 Jun 2005, 11:51:53

General Wong wrote:
nightmare wrote:nu probeert bashiro ook al langs deze weg om kinderen naar zijn ellendige site te lokken, beste lezers kannibaal.be is een ellendige site waarin mensen worden uitgescholden,en als je het bij bashiro zelf doet dan blokt hij u dus laat jullie niet vangen en ga alleen naar kannibaal om hen te boycotten

met gemeende dank

groeten vanwege nightmare


Best triestig om alleen om dit te zeggen hier je te registreren als je het mij vraagt... Get a life ofzo...


En dat Bashiro zelf ook maar 2 posts heeft is geen probleem?
...the only cure is to load up on heinous chemicals and then drive like a bastard from Hollywood to Las Vegas...
AntiPasta
 
Posts: 277
Joined: 14 Jun 2003, 22:11:22
Location: Netherlands

Postby WithAttitude » 22 Jun 2005, 12:29:14

AntiPasta wrote:
General Wong wrote:
nightmare wrote:nu probeert bashiro ook al langs deze weg om kinderen naar zijn ellendige site te lokken, beste lezers kannibaal.be is een ellendige site waarin mensen worden uitgescholden,en als je het bij bashiro zelf doet dan blokt hij u dus laat jullie niet vangen en ga alleen naar kannibaal om hen te boycotten

met gemeende dank

groeten vanwege nightmare


Best triestig om alleen om dit te zeggen hier je te registreren als je het mij vraagt... Get a life ofzo...


En dat Bashiro zelf ook maar 2 posts heeft is geen probleem?

Ja volgens mij waarschuwt ie ons alleen en dat moegen we best op prijs stellen.
Was het niet zo dat iedereen toch wel doorhad dat die site niet het bezoeken waard was, zeker niet om een flame war.

Wel cool dat die mod iedereen uitscheld maar als je dat bij hem doet dat ie je dan banned :lol:
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31


Return to 2. Sega Retro

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 39 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group