sega saturn, waar ?

Ook nog heimwee naar die goede oude tijd? Waarin je nog met de Megadrive speelde of met de andere oudere Sega consoles. Discussieer erover in dit forum.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby neo_piko » 05 May 2005, 20:11:15

het was gewoon in het algemeen electronica.
neo_piko
 
Posts: 63
Joined: 16 Jun 2004, 10:58:24

Postby dafran » 06 May 2005, 17:41:39

OK heb er vandaag 3 gedaan, twee in het centrum en eentje richting Wijnegem (soort van auto/tv en andere elektro) en niemand wist nergens van iets. Eentje was echt zo'n oudere winkeltje en ik was volgens mij zijn eerste klant dit jaar :-)
Ben zelfs wat verder gereden in Wijnegem en een speelgoedwinkel Het Bazaarke binnengeweest en daar was het ook noppes.
Volgende poging beter hoop ik. Heb je misschien nog enig idee welke richting het uit was (Wijnegem, Lier, Antwerpen, ...) en was het op een grotere baan of eerder ergens in het centrum of een woonbuurt ?
Vind het wel leuk zo overal binnenstappen en vragen of ze ooit Sega verkocht hebben. Meestal trekken ze dan zo'n gezicht van Sega ??? en horen ze het in Keulen donderen :D
Mijn Videogame Collectie :
http://www.segacollection.be
dafran
 
Posts: 54
Joined: 30 Dec 2003, 11:39:57
Location: Belgium

Postby Evil_cloud » 06 May 2005, 18:23:32

dafran wrote:OK heb er vandaag 3 gedaan, twee in het centrum en eentje richting Wijnegem (soort van auto/tv en andere elektro) en niemand wist nergens van iets. Eentje was echt zo'n oudere winkeltje en ik was volgens mij zijn eerste klant dit jaar :-)
Ben zelfs wat verder gereden in Wijnegem en een speelgoedwinkel Het Bazaarke binnengeweest en daar was het ook noppes.
Volgende poging beter hoop ik. Heb je misschien nog enig idee welke richting het uit was (Wijnegem, Lier, Antwerpen, ...) en was het op een grotere baan of eerder ergens in het centrum of een woonbuurt ?
Vind het wel leuk zo overal binnenstappen en vragen of ze ooit Sega verkocht hebben. Meestal trekken ze dan zo'n gezicht van Sega ??? en horen ze het in Keulen donderen :D


Voor Sega stuff moet je meer in Parijs zijn. :)

Ooit eens een junkload aan rare spullen gezien daar.
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby trebbor666 » 06 May 2005, 20:46:02

Hmm hoe zit het met london met die piccadily palace ofzo? niet zeker of het zo heet maar was keer long long time ago a galaxy far away at londen op school reisje 3de klas ofzo dus uhm 6-8 jaar geleden als het niet meer is :P daar dus geweest (lekker duidelijk) en zag toen die shit daar allemaal kasten SEGA en games games games en cd's(lekker belangrijk) en veel video's manga! jah jah DVD bestond nog niet :P

maar echt was groot als een dikke v&d ofzo of beijenkorf ;)

of het was een droom... :roll:
http://users.ign.com/collection/trebborselur

*Yellow~Drag00n~Trebbor~Tre~Selur~Indonesia*

Image
trebbor666
 
Posts: 606
Joined: 30 Sep 2004, 04:46:07
Location: Groningen

Postby Frankhulscher » 06 May 2005, 21:18:16

Evil_cloud wrote:Voor Sega stuff moet je meer in Parijs zijn. :)

Ooit eens een junkload aan rare spullen gezien daar.


Waar dan? Ben begin dit jaar in Parijs geweest maar kon niks vinden behalve een gebruikte grote xbox controller
Mijn verzameling (excel bestand)
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Postby Evil_cloud » 06 May 2005, 21:23:40

Frankhulscher wrote:
Evil_cloud wrote:Voor Sega stuff moet je meer in Parijs zijn. :)

Ooit eens een junkload aan rare spullen gezien daar.


Waar dan? Ben begin dit jaar in Parijs geweest maar kon niks vinden behalve een gebruikte grote xbox controller


Winkels zoals Tokyo Eyes zijn alleen al de moeite waard om naar Parijs te gaan. :)
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby Frankhulscher » 06 May 2005, 21:24:31

En waar liggen die dan? (weet ik dat voor als ik de volgende keer ga)
Mijn verzameling (excel bestand)
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Postby Evil_cloud » 06 May 2005, 23:02:16

De buurt rond Rue Keller is goed, zo'n drie shops daar ofzo.
Had ooit eens een thread gemaakt bij Sega Cafe daaromtrend (met adressen en beschrijving), zoek het misschien eens op. ;)
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby Fonzi » 07 May 2005, 07:17:10

Heeft A Shop Less Ordinary in Antwerpen geen Saturns meer ?
*Art is the future of games, not realism.*
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby dafran » 07 May 2005, 07:41:59

In Parijs ben ik nog niet geweest maar heb al wel gehoord dat daar enkele interessante importwinkels zijn. In London heb je ook wel enkele maar ik dacht dat degene in het centrum (naam even kwijt) minder in die retrospullen is beginnen doen. Toen ik daar een jaar of 3 was stond het daar nog vol van Sega en Nintendo retro. Misschien dit jaar toch nog eens een keertje gaan voor een dag of twee.
Het probleem in Londen en Parijs is dat de interessante winkels meestal niet in het centrum en in het zicht liggen dus je hebt al iemand nodig die deze weet te vinden of je kan daar lang rondlopen.

Shop Less Ordinary heeft nog wel wat liggen ja maar in elk geval niets meer dat ik wil de laatste keer dat ik daar was. Prijzen vallen daar in elk geval wel mee. Een beetje verder heb je ook nog een andere, Dragon en nog iets (man ik ben echt wel slecht in namen) (zijstraat van de Meir) en daar hebben ze ook nog retrostuff maar die vraagt meestal wel door voor de zeldzamere spullen.
Mijn Videogame Collectie :
http://www.segacollection.be
dafran
 
Posts: 54
Joined: 30 Dec 2003, 11:39:57
Location: Belgium

Postby Evil_cloud » 07 May 2005, 09:09:08

Fonzi wrote:Heeft A Shop Less Ordinary in Antwerpen geen Saturns meer ?


A Shop Less Ordinary heeft meestal geen Saturns en Super Dragon Toys heeft soms wat bootlegs (OST's!). Al bij al vallen deze winkels wel mee, maar voor het betere werk kan je beter naar Parijs gaan. De locaties van de belangrijkere winkels kan je meestal wel gewoon via enkele Franse fora bemachtigen hoor. :)
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby neo_piko » 07 May 2005, 17:56:58

ik heb gistere een saturn bij a shop les ordinary gekocht, er liggen er nog 3, niet nieuw... en ze hebben een kast vol saturn spelle en nog een nieuw geweer.
maar ik heb daar wel alles zelf moete nemen want die mevrouw wist niet eens wat een scart kabel was :(
neo_piko
 
Posts: 63
Joined: 16 Jun 2004, 10:58:24

Postby Steven » 07 May 2005, 18:43:07

neo_piko wrote:ik heb gistere een saturn bij a shop les ordinary gekocht, er liggen er nog 3, niet nieuw... en ze hebben een kast vol saturn spelle en nog een nieuw geweer.
maar ik heb daar wel alles zelf moete nemen want die mevrouw wist niet eens wat een scart kabel was :(

Hoe duur?
Steven
 
Posts: 551
Joined: 28 Sep 2004, 13:21:38
Location: Netherlands

Postby AntiPasta » 08 May 2005, 21:57:32

En sinds wanneer werkt er een vrouw bij SLO? :p

/me heeft zelf in december 2002 zijn eerste Saturn gehaald bij SLO, boxed compleet voor 65e, en +- 100 games later heb ik daar geen spijt van :-)
...the only cure is to load up on heinous chemicals and then drive like a bastard from Hollywood to Las Vegas...
AntiPasta
 
Posts: 277
Joined: 14 Jun 2003, 22:11:22
Location: Netherlands

Postby blackdragon » 08 May 2005, 21:58:27

Ga denk ik in de komende maanden ook ff sparen en kijken of ik ergens een saturn vandaag kan halen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

PreviousNext

Return to 2. Sega Retro

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group