Indicatie verkoopprijs Saturn

Ook nog heimwee naar die goede oude tijd? Waarin je nog met de Megadrive speelde of met de andere oudere Sega consoles. Discussieer erover in dit forum.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Indicatie verkoopprijs Saturn

Postby meesje » 15 Aug 2004, 12:45:31

Als ik besluit om te verkopen, wat zou onderstaande in totaliteit nog moeten opleveren?

1. Sega Saturn (PAL, in onbeschadigde originele verpakking, incl. handleiding, scart-kabel en game controller)
2. Sege Virtua Stick (in onbeschadigde originele verpakking)
3. Spel Virtua Fighter
4. Spel Virtua Fighter 2
5. Spel Daytona USA
6. Spel Sega Rally
7. Spel Euro 96
8. Spel Panzer Dragoon
9. Spel NBA Jam T.E.
10. Spel EA Fifa 96
11. Spel EA NHL 97
De cd\'s van de hierboven genoemde spellen zijn alle krasvrij. Alle
spellen zitten in de originele onbeschadigde verpakking. Tevens zit er bij elk de bijbehorende handleiding.
meesje
 
Posts: 14
Joined: 04 Aug 2004, 20:35:48

Postby SeGaFrEaK » 15 Aug 2004, 13:28:03

100 euro moet haalbaar zijn.
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby meesje » 15 Aug 2004, 13:32:25

Segafreak, bedankt voor je reactie. Is de door jou aangegeven verkoopprijs gebaseerd op particuliere verkoop of verkoop aan/inruil bij een gamestore.

Indien particuliere verkoopprijs, wat zou dan de prijs zijn bij verkoop aan/inruil bij een gamestore?

Alvast bedankt.
meesje
 
Posts: 14
Joined: 04 Aug 2004, 20:35:48

Postby Ghost » 15 Aug 2004, 13:40:13

Bij Gamestores willen logisch derwijs voor de winst gaan, dus zullen ze minder geld te bieden hebben. Want is voor de verkoop, en niet even voor de heb.
Partuculiere willen het voor de heb of voor hun verzameling dus zijn ze bereidt meer te betalen. Even tussendoor dit is algemeen bekend, toch?
Ghost
 
Posts: 505
Joined: 17 Mar 2004, 16:46:41

Postby meesje » 18 Aug 2004, 06:20:48

Heb een bod ontvangen van 115 euro. Daar ga ik mee accoord. Geen verkeerde prijs, toch?
meesje
 
Posts: 14
Joined: 04 Aug 2004, 20:35:48

Postby Daikath » 18 Aug 2004, 10:10:18

Jawel, maar ik zou nooit ietsjes verkopen bij een winkel want dat is altijd pure naaierij zelfs als ze voor de winst gaan. Prijzen die ik dan al redelijk vind en waar ze wel genoeg winst uit moeten kunnen halen blijken veels te hoog te zijn voor hun.
Daikath
 
Posts: 532
Joined: 26 Aug 2001, 23:52:35

Postby music_maniac1965 » 19 Aug 2004, 17:31:36

zelf zou ik nooit mijn saturn verkopen, maar 115 is niet verkeerd.

wat ik mij dan afvraag is: waarom worden er wel hoge bedragen voor bijvoorbeeld streets of rage 3 betaald (game voor megadrive) ? ik weet dat hij niet al te veel is gemaakt doordat ie zo\'n beetje aan het einde van het leven van de megadrive is uitgekomen, maar toch, 130 euro voor eem MD game gaat mij te ver. dus zou jouw saturn (die zoals jij hem beschrijft in mint conditie is, is in mijn ogen toch wel gou 200 euro waard. die games die je beschrijft zijn ook niet verkeerd, zeker sega rally niet, en de 2 virtua fighters. panzer dragoon is ook een toppertje, en daytona (welke versie ? die eerste ?) als het de eerste versie is, is het gewoon een redelijk spel, en als het de 2e versie is (die sce editie geloof ik) dan vind ik hem top.

maar ja, ik heb al een saturn (tsja, outrun he.... lol)
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby SilverBolt » 19 Aug 2004, 18:45:29

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door music_maniac1965</i>
<br />zelf zou ik nooit mijn saturn verkopen, maar 115 is niet verkeerd.

wat ik mij dan afvraag is: waarom worden er wel hoge bedragen voor bijvoorbeeld streets of rage 3 betaald (game voor megadrive) ? ik weet dat hij niet al te veel is gemaakt doordat ie zo\'n beetje aan het einde van het leven van de megadrive is uitgekomen, maar toch, 130 euro voor eem MD game gaat mij te ver. dus zou jouw saturn (die zoals jij hem beschrijft in mint conditie is, is in mijn ogen toch wel gou 200 euro waard. die games die je beschrijft zijn ook niet verkeerd, zeker sega rally niet, en de 2 virtua fighters. panzer dragoon is ook een toppertje, en daytona (welke versie ? die eerste ?) als het de eerste versie is, is het gewoon een redelijk spel, en als het de 2e versie is (die sce editie geloof ik) dan vind ik hem top.

maar ja, ik heb al een saturn (tsja, outrun he.... lol)
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

SOR3 is zoveel waard omdat het een van de beste megadrive games is die helaas laat in het leven van de megadrive is uitgebracht en daardoor een lager aantal nummbers in omloopt zijn.

Het pakket van meesje is echt geen 200e waard alle spellen zijn zo enorm common en makkelijk te krijgen dat ze individueel weinig opbrengen mischien 5-10e voor de virtua fifgters,daytona sega rallt an PD de andere games mischien 2-3e per stuk dan is een totaal bedrag van rond de 120e een relistische prijs voor een totale set.

Heb er nu zelf een op ebay.nl staan met 2 games en een demo disc erbij die nu op 35e staat.
User avatar
SilverBolt
 
Posts: 1332
Joined: 09 Jun 2003, 19:58:26
Location: enschede

Postby AntiPasta » 19 Aug 2004, 19:19:59

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
Heb er nu zelf een op ebay.nl staan met 2 games en een demo disc erbij die nu op 35e staat.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Goh, die doe je snel weg. Waarom dat?
AntiPasta
 
Posts: 277
Joined: 14 Jun 2003, 22:11:22
Location: Netherlands

Postby Flyer than mr T » 04 Sep 2004, 13:46:52

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door music_maniac1965</i>
<br />
wat ik mij dan afvraag is: waarom worden er wel hoge bedragen voor bijvoorbeeld streets of rage 3 betaald (game voor megadrive) ? ik weet dat hij niet al te veel is gemaakt doordat ie zo\'n beetje aan het einde van het leven van de megadrive is uitgekomen, maar toch, 130 euro voor eem MD game gaat mij te ver.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

SOR3 (PAL) ligt voor 70 euro bij Foregames, mocht je interesse hebben.
Flyer than mr T
 
Posts: 6
Joined: 22 Jul 2003, 15:38:41
Location: Netherlands

Postby music_maniac1965 » 05 Sep 2004, 20:48:30

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Flyer than mr T</i>
SOR3 (PAL) ligt voor 70 euro bij Foregames, mocht je interesse hebben.<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

heel aardig dat je hebt gezocht naar sor3 voor mij, maar ik heb hem vroeger al gehad, en vind deel 2 zelf beter.

en 70€ is nog te duur naar mijn inzien. ik heb vorige week 4 nintendo 64 spellen gekocht (pilotwings, wave race, mario kart, diddy kong racing) en dat koste mij alles bij elkaar 60 euro. ik vind dat ik hiermee een betere deal hebt gedaan. ik weet dat deze games niet zeldzaam zijn, maar in mijn ogen zijn het wel toppertjes. orgineele games zoals pilotwings 64 zie je niet veel. sterker nog, als jij mij een next gen versie van dat spel wijst, koop ik hem meteen. en dan hoeft het geen pilotwings te zijn, maar een goede clone mag ook. trouwens, ook voor 60€ heb ik een complete nintendo 64 met 6 games op de kop getikt de goede games die erbij zaten zijn mario 64, goldeneye, en pokemon snap (de laatste vinden mijn nichtjes nogal leuk) zijn de goede games, en een of andere baggerversie van formula 1, carmageddon, en boddy harvest zijn de baggerspellen. maar toch, voor 60 euro een complete N64 en 3 prima games (mario en goldeneye zijn in mijn ogen echt top !) is niet verkeerd.
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby Flyer than mr T » 06 Sep 2004, 17:46:30

Ik had niet gezocht, ik had hem gewoon bij toeval gezien van de week, vandaar.
Flyer than mr T
 
Posts: 6
Joined: 22 Jul 2003, 15:38:41
Location: Netherlands


Return to 2. Sega Retro

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group