Uncharted 3

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Uncharted 3

Postby blackdragon » 09 Dec 2010, 16:25:36

De geruchten gingen er al maar nu is het dan ook officieel.
Bron: insidegamer

Onze gebeden zijn verhoord: Naughty Dog heeft het derde deel in de Uncharted-serie aangekondigd. Uncharted 3: Drake’s Deception, zoals de game voluit heet speelt zich - zoals wij vorige week al hadden gemeld - af in de woestijn. Tijdens zijn avontuur in de woestijn moet Drake oppassen voor loslopend wild, dat hem maar al te graag wil opvreten. Na de jungle en de sneeuwgebieden uit de vorige delen krijgt Nathan Drake dus weer een nieuwe setting voorgeschoteld.

Creative director Ann Hennig heeft aangegeven dat in deze game de rol tussen Victor Sullivan en Nathan Drake verder wordt uitgelicht. Daarnaast zal Drake - zoals de ondertitel van de game al doet vermoeden - niet alleen bezig zijn met mensen misleiden, ook hij zal misleid worden door diverse mensen.

In het derde deel is hij opzoek naar een legendarische vergeten stad wat hem uiteindelijk leidt naar een Arabische schiereiland en de Rub' al Khali woestijn, ook wel bekend als de 'Empty Quarter'.

Ook in dit deel is de multiplayer weer aanwezig en hier heeft Naugty Dog nog meer aandacht aan besteed. "Vooral de co-op, maar" zegt Evan Wells "de focus blijft liggen op de singleplayer".

Eerder had Sony al aangegeven een eigen evenement te organiseren waarop ze een game gaan onthullen. Het lijkt erop dat deze game Uncharted 3: Drake’s Deception is. Tijdens de Video Game Awards krijgen we een trailer te zien. Hier is wel de teaser trailer te vinden. De game komt in 2011 uit.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Uncharted 3

Postby klz_98 » 12 Dec 2010, 11:40:28

Nice! Alhoewel de setting mij in eerste instantie minder aanspreekt ben ik erg benieuwd wat ze er nu weer van maken :D
Normaal gezien is Naughty Dog een garantie voor kwaliteit.
klz_98
 
Posts: 2065
Joined: 02 Apr 2002, 09:35:36
Location: Echt

Re: Uncharted 3

Postby music_maniac1965 » 13 Dec 2010, 17:26:29

ik ben er niet ongerust over. naughty dog heeft me telkens weer weten te verassen. dit gaat gewoon weer een super spel worden.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands


Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group