Katamari Forever

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Katamari Forever

Postby ReinieR » 10 Sep 2009, 21:01:04

Volgende week komt Katamari Forever uit voor de PS3.
Na de versie die ik voor de PSP heb was ik erg benieuwd naar deze Katamari en heb daarom ook vandaag de demo gedownload.
Op de psp vond ik de controlls erg klote werken en helaas is het in deze versie niet veel anders.
In eerste instantie dacht ik dat het aan het feit zou liggen dat de PSP maar 1 analoge stick heeft, maar op z'n grote broer de PS3, werkt het niet veel beter.
In tegenstelling tot de controlls vind ik het concept erg vet! Ik ga in iedergeval de demo nog een paar keer proberen, maar ik denk toch dat ik hem eens uit de budget bak ga halen, ook al word de release prijs rond de 40euro.

Hoe denken jullie over Katamari en nu over de nieuwe Forever?
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Re: Katamari Forever

Postby blackdragon » 10 Sep 2009, 21:19:52

Heb die hype rondom Katamari nooit zo begrepen het concept is goed maar wat je al zegt de besturing zuigt hard en dat is in al die Katamari games al zo geweest.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Katamari Forever

Postby LBL » 10 Sep 2009, 21:37:05

Controls op de ps2 waren voor beide delen wel ok. Niet echt heel smooth maar wel goed speelbaar. Ik had het alleen na het eerste deel wel gezien, snap al die sequels dan ook niet.
Image
User avatar
LBL
master chief
 
Posts: 915
Joined: 24 Sep 2004, 21:29:49
Location: Netherlands


Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group