Street Fighter 4 Hadouken!!!

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Re: Street Fighter 4 Hadouken!!!

Postby Xizor » 21 Feb 2009, 09:11:13

Vannacht tot half 2 / 2 uur met BDT de hele tijd gespeeld; bwaha ik zuig hard met Ryu, maar Chun Li ligt me beter!
Je krijgt idd wel pijn aan je duimen, en ik heb ook moeite met de Ultra's enzo te doen dus ik ga zeker een andere controller (fightpad) halen.

In het begin ging het echt slecht, toen wisselde ik van controller (ging van Dualshock 3 naar de sixaxis) en die ging een stuk beter, maar ik ben en blijf een trage ouwe... :cry:
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Re: Street Fighter 4 Hadouken!!!

Postby -ArNo- » 21 Feb 2009, 10:39:59

Mjah, tot nu toe krijg ik elke combo er wel uit, zelfs met DS3, maar blijf charge gasten kut vinden. Ik moet alleen nog Akuma etc. unlocken though.
ImageImage
-ArNo-
 
Posts: 684
Joined: 31 Jan 2005, 22:45:02
Location: Drachten

Re: Street Fighter 4 Hadouken!!!

Postby Psoman » 21 Feb 2009, 12:27:06

Ik vind de arcade mode wel pittig trouwens. Iemand vandaag zin in potje Online?
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Re: Street Fighter 4 Hadouken!!!

Postby BDT » 21 Feb 2009, 17:43:52

Heb vandaag de fightpad gehaald. Wel stuk beter voor je duim haha. Na vannacht tegen Xizor had ik blaren op mijn duim van de Dualshock.

Net wel paar keer flink verloren van m'n vriendin(ze ontweek al mijn ultra combo's :| )

Ik heb alleen nog maar Sakura unlocked, maar moet ook toegeven dat ik pas 2 keer arcade mode heb gespeeld. De rest(het vaakst) tegen Xizor en tegen willekeurigen(ranked match)

Mier: waarom ben je er niet mee online? Je verdient een asswhooping :lol: (net als Xizor)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Re: Street Fighter 4 Hadouken!!!

Postby Psoman » 21 Feb 2009, 20:33:29

BDT wrote:Heb vandaag de fightpad gehaald. Wel stuk beter voor je duim haha. Na vannacht tegen Xizor had ik blaren op mijn duim van de Dualshock.

Net wel paar keer flink verloren van m'n vriendin(ze ontweek al mijn ultra combo's :| )

Ik heb alleen nog maar Sakura unlocked, maar moet ook toegeven dat ik pas 2 keer arcade mode heb gespeeld. De rest(het vaakst) tegen Xizor en tegen willekeurigen(ranked match)

Mier: waarom ben je er niet mee online? Je verdient een asswhooping :lol: (net als Xizor)


Een wel bekend probleem dus die blaren met DSIII mmmm.... Mag ik vragen naar je die fightpad hebt gekocht BDT en hoe duur die was?
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Re: Street Fighter 4 Hadouken!!!

Postby Mier » 22 Feb 2009, 14:32:51

Tja, ik zit al een week te wachten op een monteur van alice om de telefoonlijn door te trekken.
Tot dat is gedaan moet ik het doen met aftap-internet van iemand uit de buurt. :cry: (hulde aan de domme mensen die hun draadloze netwerk niet beveiligen).

Ik moet alleen de laatste caracter nog unlocken door de arcade mode met iedereen uit te spelen, maar het wil niet echt lukken met die dahlsim.
Nouja, tot ik weer internet heb, kan ik lekker oefenen om BDT's ass te woopen :twisted:

*EDIT*
Ik heb het net voor elkaar om mijn ps3 via de pc met internet te verbinden!!!
Nu even een update uitvoeren en dan ben ik klaar om te strijden! 8)
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Re: Street Fighter 4 Hadouken!!!

Postby BDT » 23 Feb 2009, 09:50:22

Mier wrote:Nouja, tot ik weer internet heb, kan ik lekker oefenen om BDT's ass te woopen :twisted:


En we hebben het gemerkt... Wat een ass whooping kreeg ik..... BDT-Mier 15-0

Ga eerst maar oefenen Mier :lol: (volgens mij heb je 2 of 3 rondes gewonnen, maar nooit het gevecht en ik ben heel eerlijk: ik krijg zelfs ass whoopings van Xizor :P) En van bijna iedereen tijdens Ranked matches.

@PSOman: za. ochtend Futurezone in Zoetermeer gebeld en die hadden er nog 1! Gelijk opgehaald dus. Was 45 euro, en elke cent waard tot nu toe :-) (die TE stick wil ik ook wel, maar heb ik even de knaken niet voor...)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Re: Street Fighter 4 Hadouken!!!

Postby -ArNo- » 23 Feb 2009, 10:16:25

Mier wrote:Tja, ik zit al een week te wachten op een monteur van alice om de telefoonlijn door te trekken.
Tot dat is gedaan moet ik het doen met aftap-internet van iemand uit de buurt. :cry: (hulde aan de domme mensen die hun draadloze netwerk niet beveiligen).

Ik moet alleen de laatste caracter nog unlocken door de arcade mode met iedereen uit te spelen, maar het wil niet echt lukken met die dahlsim.
Nouja, tot ik weer internet heb, kan ik lekker oefenen om BDT's ass te woopen :twisted:

*EDIT*
Ik heb het net voor elkaar om mijn ps3 via de pc met internet te verbinden!!!
Nu even een update uitvoeren en dan ben ik klaar om te strijden! 8)


Met Dhalsim is makkelijk, de hele tijd HP spammen :lol: CPU loopt er elke keer weer in, (op easiest ofcourse :P ). Als je met iedereen de story hebt gecleared (incl. vrijgespeelde) moet je Ryu weer kiezen, als je Seth dan verslaat moet je tegen Akuma. Met Akuma moet je dan 2 perfects en 2 ultimate's halen en vervolgens krijg je Gouken, doe je hetzelfde verhaaltje met hem krijg je Seth :wink:

Ik hoop btw op nieuwe levels in de toekomst, zijn imo veels te weinig en interactie bestaat schijnbaar ook niet meer. Je kan enkel de vleugel van dat ene vliegtuig in het airfield level er af meppen. Ook wil ik die presentator uitkunnen schakelen, wordt schijtziek van al die zelfde lines na tig potjes. Maar verders niks te klagen hoor :P Ohja, van die el cheapo bastards op ranked matches :evil: Zelf ben ik ook allesbehalve goed maar die tjappies die de hele tijd dezelfde shit doen is ook niks.
ImageImage
-ArNo-
 
Posts: 684
Joined: 31 Jan 2005, 22:45:02
Location: Drachten

Re: Street Fighter 4 Hadouken!!!

Postby Stepz » 23 Feb 2009, 12:28:21

Moet zeggen dat ik echt erg tevree ben over deze game!
Alleen wist ik niet dat ik automatisch de hele tijd werd uitgedaagd door online gasten als ik bezig was met Arcade Mode. Heb het dus maar ff uitgezet.

Snap alleen niet zo goed waarom die Dan er weer in zit. Hij 's grappig hoor, daar niet van, maar die halve gare fireballs...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Street Fighter 4 Hadouken!!!

Postby blackdragon » 23 Feb 2009, 12:33:32

Heb Dan nog nooit goed gevonden, maar ja het is een beetje de Clown van Street Fighter IV aan het begin kon je wel om hem lachen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Street Fighter 4 Hadouken!!!

Postby Mier » 23 Feb 2009, 22:25:01

Dit is de eerste sf-game die ik echt speel en ik moet erg wennen, ben altijd meer een killer instinct fan geweest (ultracombo is hier wel een beetje van gejat natuurlijk).
heb nog niet 1 online potje gewonnen en ik heb er denk ik al 40 gespeeld ofzo! :P

Och, vind het niet erg want ik heb er wel plezier in.
Die punten doen me verder niks.

Tegen BDT had ik trouwens flink wat lag, maar nog lang niet zoveel als bij alle andere potjes die ik heb gespeeld.
Gewoon echt niet te doen soms!
Ik heb zelfs tegen een maat van me gespeelt die in dezelfde wijk als mij woont en zelfs dat liep traag. :shock:
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Re: Street Fighter 4 Hadouken!!!

Postby BDT » 25 Feb 2009, 00:16:56

ligt dat niet gewoon aan jou 'leech' internet? Met Xizor heb ik geeen problemen gehad. 90% van online potjes zijn lag vrij bij mij. Zelfs de mensen met 3 balkjes....

Net nog van iemand gewonnen die meer dan 2000 punten had(ik heb er maar 250 ofzo haha
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Re: Street Fighter 4 Hadouken!!!

Postby Stepz » 25 Feb 2009, 12:40:23

Ik heb er ook maar één keertje last van gehad... en daar zag ik vantevoren al aan dat de verbinding niet al te best was...
Verder echt helemaal geen last gehad van lag. Moet wel zeggen dat ik nog niet tegen bekenden heb gevochten.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Street Fighter 4 Hadouken!!!

Postby BDT » 25 Feb 2009, 14:51:28

Wat is jouw PSN id Stepz? Mijne is BDT
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Re: Street Fighter 4 Hadouken!!!

Postby Stepz » 25 Feb 2009, 16:46:39

Stepz NL

Ik ga alleen overmorgen wel twee weken op vakantie naar Zuid-Afrika.
Vanaaf ben ik denk ik nog wel even on-line!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

PreviousNext

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group