Metal Gear Online

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Metal Gear Online

Postby Psoman » 09 Jan 2009, 21:16:04

Hey zijn hier nog SegaForumgangers die MGO spelen? Of ben ik de enige?

Greetz,

Psoman.
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Re: Metal Gear Online

Postby ReinieR » 09 Jan 2009, 22:24:58

Toevallig van de week de demo gedownload. Is dit nu een apparte game, of is dit een demo van het online gedeelte van 4?
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Re: Metal Gear Online

Postby Psoman » 23 Jan 2009, 16:57:54

ReinieR wrote:Toevallig van de week de demo gedownload. Is dit nu een apparte game, of is dit een demo van het online gedeelte van 4?


Metal Gear Online werd eerst bijgeleverd op de Blu-ray disk van MGS-4, later kwam een stand-alone versie uit (incashen) in USA en Japan. Het is een totaal andere game dan MGS-4 is niet dat het een online gedeelte is. Is zeg maar beetje zoals CS. Op MGS-4 heb je ook een online gedeelte maar dan kan je nieuwe wapens,oto-camms, en mp3tjes downloaden. Er zijn ook al twee expension packs uit voor MGO maar deze heb ik nog niet kunnen vinden in de PSN store. Ik vind het zelf echt super coole game en gaat ook hoop tijd in zitten je wil je stats omhoog krikken en je wilt bepaald embleem halen.
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Re: Metal Gear Online

Postby ReinieR » 23 Jan 2009, 17:07:51

Psoman wrote:
ReinieR wrote:Toevallig van de week de demo gedownload. Is dit nu een apparte game, of is dit een demo van het online gedeelte van 4?


Metal Gear Online werd eerst bijgeleverd op de Blu-ray disk van MGS-4, later kwam een stand-alone versie uit (incashen) in USA en Japan. Het is een totaal andere game dan MGS-4 is niet dat het een online gedeelte is. Is zeg maar beetje zoals CS. Op MGS-4 heb je ook een online gedeelte maar dan kan je nieuwe wapens,oto-camms, en mp3tjes downloaden. Er zijn ook al twee expension packs uit voor MGO maar deze heb ik nog niet kunnen vinden in de PSN store. Ik vind het zelf echt super coole game en gaat ook hoop tijd in zitten je wil je stats omhoog krikken en je wilt bepaald embleem halen.


Dus nooit in NL uitgekomen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit een MGS game heb gespeeld. Wil eigenlijk met de tijd toch maar eens 4 halen, maar de demo van MGO vond ik wel vet!
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands


Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group