Mirror's Edge

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Mirror's Edge

Postby Stepz » 30 Dec 2008, 18:24:28

Wat vinden jullie van deze game?
Vind af en toe dat je teveel smerissen tegenkomt. Ik vind het vrij rondrennen door de stad namelijk wel gaaf!
De skotoe haalt de snelheid af en toe een beetje uit de game.
De game geeft je ook een soort van 'vrijheidsgevoel', terwijl dat eigenlijk juist wel meevalt.
Verder is het best een aardige game imo.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Mirror's Edge

Postby blackdragon » 31 Dec 2008, 17:23:40

Vind het wel verfrissend en het ziet er wel leuk uit, maar toch kon het mij niet echt pakken. Het had niet de klik die ik met een game hoor te hebben. Opzich een leuk concept maar vind het toch net wat te mager uitgewerkt, maar de game over het geheel is zeker niet slecht.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Mirror's Edge

Postby music_maniac1965 » 02 Jan 2009, 01:39:40

toen ik er aan begon wist ik wel wat ik aan de game had. kicke gameplay, de gesuggereerde vrijheid (ondanks de "open" wereld word je toch een richting op gedirigeerd) en het verhaal zijn erg goed. maar toen werd ik ziek, en waren mijn reflexen niet meer goed genoeg om verder te komen. ben nu alweer aan de beterende hand (geen griep meer, maar wel nog behoorlijk verkouden, en een beklemmend gevoel om de longen) maar heb de moed eigenlijk nog niet bijeen kunnen rapen om het spel weer op te pakken. ben nu allemaal "easy" games aan het doen waarvan de gameplay al in mijn genen gebakken zitten :P (outrun 2, outrun 2006 coast to coast, motogp 07 enz.). maar het gaat vast wel weer goed komen hoor :lol:
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands


Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 13 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group