PS3 actie Bart Smit

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

PS3 actie Bart Smit

Postby ReinieR » 12 Dec 2008, 15:37:19

Op Bart Smit.nl kan je de ps3 tijdelijk voor 250euro halen. Deze actie is voor de 40gb versie en geld alleen dit vandaag, morgen, zondag en maandag.

Hier kun je hem eventueel bestellen:
http://www.bartsmit.com/shop/productDet ... w%3Dlister


Dus maandag heb ik ook een ps3 8)
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Re: PS3 actie Bart Smit

Postby markdegeweldenaar » 12 Dec 2008, 17:06:32

Het gaat hard:
Zoekresultaten

Helaas is het product dat u heeft geselecteerd niet op voorraad, onze excuses hiervoor.

Binnenkort zal het artikel weer beschikbaar zijn.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Re: PS3 actie Bart Smit

Postby music_maniac1965 » 12 Dec 2008, 20:10:23

ik was iets te gehaast. ik heb voor 399 euro de 80gig versie met dual shock 3 controller gekocht. maar ik ben er wel erg blij mee (vooral film kijken via blu ray disc en mijn full hd tv is een belevenis die ik had onderschat voor ik het echt kon zien).
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: PS3 actie Bart Smit

Postby ReinieR » 13 Dec 2008, 10:28:09

markdegeweldenaar wrote:Het gaat hard:
Zoekresultaten

Helaas is het product dat u heeft geselecteerd niet op voorraad, onze excuses hiervoor.

Binnenkort zal het artikel weer beschikbaar zijn.


LOL! Dan had ik nog erg mazzel, rond kwart over 4/half 5 had ik er een besteld namelijk.
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Re: PS3 actie Bart Smit

Postby klz_98 » 13 Dec 2008, 10:32:03

Ik heb hem gisteren ook gekocht.
Als je nog iets van actuele game erbij zoekt kun je beter bij de intertoys de 80 gig set van 399 kopen. Je mag dan 2 games erbij uitzoeken. Plus je hebt een Dual Shock 3 controller erbij. Al met al net zo'n goede deal..
Ook bij dixons heb je de 80 gig LBP set voor 349, ook niet verkeerd.

music_maniac1965, ik moet nu nog voor een HD tv gaan kijken. Enige tips? Ik zie vaker in de lokale krantjes Samsung of LG full HD tv's voor 599. Is dat iets?
klz_98
 
Posts: 2065
Joined: 02 Apr 2002, 09:35:36
Location: Echt

Re: PS3 actie Bart Smit

Postby ReinieR » 13 Dec 2008, 20:54:53

Mja dat is waar. Ik ga denk ik morgen even LBP er bij kopen denk ik. Mooi deze actie, net voor kerst, heb ik in iedergeval straks een paar spellen waar ik uit kan kiezen ipv Animal Crossing.
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Re: PS3 actie Bart Smit

Postby ReinieR » 16 Dec 2008, 08:14:17

Krijg hem als het goed is vandaag binnen. De status is gister in iedergeval veranderd naar klaar voor verzenden. Zal later op de dag wel even mijn PSN account posten.
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Re: PS3 actie Bart Smit

Postby klz_98 » 16 Dec 2008, 09:07:33

Bij mij ook. Waarschijnlijk kan ik hem pas donderdag gebruiken... :shock:

De aanbieding hebben ze nu ook bij de FRS.
klz_98
 
Posts: 2065
Joined: 02 Apr 2002, 09:35:36
Location: Echt

Re: PS3 actie Bart Smit

Postby music_maniac1965 » 16 Dec 2008, 09:55:37

music_maniac1965, ik moet nu nog voor een HD tv gaan kijken. Enige tips? Ik zie vaker in de lokale krantjes Samsung of LG full HD tv's voor 599. Is dat iets?


vandaag de dag zijn er geen echt slechte tv's, maar ik moet zeggen dat de bravia engine die de sony tv's bezit erg goed werkt. bijvoorbeeld mpeg ruis filter. sommige films (ja, zelfs op blu ray) hebben dit, en met dat filter kan je dit verwijderen. niet vergeten dat filter weer uit te zetten als je gaat gamen, want bump mapping in bijvoorbeeld pure word door die engine ook gezien als ruis, en dus worden je weg textures ook gefilterd :) hahaha.

hiervoor had ik een samsung (heb ik kado gedaan aan mijn ouders), en die beviel ook erg goed. menu strucktuur is erg duidelijk bij samsung. ik heb nu ook een full hd digitale tv decoder van samsung, en die werkt weer net zo simpel !.

LG heeft ook leuke aanbiedingen, maar de menu's van de lg zitten helaas niet zo logies in elkaar. uiteraard is het een kwestie van wennen, maar zowel mijn sony tv als de vorige samsung tv kon ik bedienen en afstellen zonder de gebruikers handleiding. met mijn neef's LG tv moest ik toch wel de operating manuall raadplegen omdat ze enkele beeld instellingen wel op een heel vreemde plaats hadden gezet. wel moet ik erbij vermelden dat die tv een superstrak beeld heeft, zelfs met gewone tv uitzendingen.

het uitzoeken van een tv, zeker als je je aan een bepaald budget moet houden is niet makkelijk. ik zou zeggen zoek eens wat sites op die de technishe gegevens van de televisies hebben, of ga naar http://www.kieskeurig.nl/ . hier hebben ze ook user reviews, en zie je dus wat de gebruikers van het toestel vinden.

tip: koop in ieder geval geen philips. ik heb een hdd recorder gekocht, maar die heeft een probleem met de hdmi poort. dit is niet op te lossen volgens philips. ik vind dit belachelijk, maar ze gaan er dus niks aan doen. nu moet ik dus gedwongen via scart kijken, maar dat is natuurlijk geen high definition verbinding. kortom, ze stoppen er wel een hdmi uitgang in, maar je hoeft hem niet te gebruiken (krijg telkens een hdmi error melding in display). de service van philips suckt big time.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: PS3 actie Bart Smit

Postby ReinieR » 16 Dec 2008, 11:29:47

En ja hoor hij is binnen gekomen, mijn PSN is MoodChange.
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Re: PS3 actie Bart Smit

Postby klz_98 » 16 Dec 2008, 18:18:23

Pfff. Die van mij is ook binnen.
Wil ik naar de store gaan, krijg ik steeds de fout code 80023017 :x

music_maniac1965> Bedankt voor het uitvoerige antwoord!
klz_98
 
Posts: 2065
Joined: 02 Apr 2002, 09:35:36
Location: Echt

Re: PS3 actie Bart Smit

Postby music_maniac1965 » 16 Dec 2008, 18:36:27

graag gedaan. daar heb je internet voor :D er is zoveel te leren, en met zoeksites en kieskeurig (en dergelijke) kan je een miskoop voorkomen, ook al vermoed ik dat de echte fouten (vegen door het beeld, ghosting, en dergelijke) niet meer voorkomen.

trouwens, ik was vergeten te vragen, ben je op zoek naar plasma of lcd ? beide schermen hebben zo zijn eigen voor en nadelen.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: PS3 actie Bart Smit

Postby Mier » 17 Dec 2008, 23:26:00

Ik game zelf op een samsung 46" fullhd en ben er echt erg blij mee.
Waar ik ook erg blij mee ben, zijn de aansluitingen.
Oa: 2x scart, 3xhdmi, 1 component en een pc(vga) aansluiting.
een pc kan je het beste aansluiten met een dvi naar hdmi kabel en de dreamcast met een vgabox.
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Re: PS3 actie Bart Smit

Postby klz_98 » 18 Dec 2008, 07:46:55

Veel aansluitingen dus, maar dat is altijd handig! :)
Hadden ze maar TV's met een ingebouwde tuner geschikt voor Zigo. Ik haat al die kastjes en afstandsbedieningen.. :(

music_maniac1965, het wordt waarschijnlijk een LCD. Plasma's zijn voor mijn gevoel te groot. Ik vind een plasma wel mooier uitzien.
klz_98
 
Posts: 2065
Joined: 02 Apr 2002, 09:35:36
Location: Echt

Re: PS3 actie Bart Smit

Postby music_maniac1965 » 18 Dec 2008, 15:43:58

de techniek die het beeld toont is bij bijde sorten tv's gewoon heel anders.

LCD. (ofterwel Liquid Crystal Display) zijn vloeibare kristallen die voor een lamp zijn geplaatst, omdat dat vloeibare kristal geen licht geeft. dus door er een lichtbron achter te plaatsen, krijgt de lcd een "filter" functie. die moeten dus bepaalde kleuren doorlaten, en andere weer wegfilteren. vandaar dat als je echt een geheel donker beeld hebt, je toch altijd kan zien dat er licht achter brand. maar, in een film of game zie je dit (bijna) niet.

voordelen: veel langere brand uuren - bijna geen last van inbranden bij stilstaand beeld (denk aan het wachten in een game lobby voor je game start) - lager energie gebruik.

nadelen: zwart is niet altijd echt zwart - goedkope (oudere) lcd tv's hebben veel vervorming in het beeld, zeker bij snelle acties of als het hele beeld in beweging is zoals het zien van een beekje kabbelend water.

plasma. dit zijn gewoon appart aangestuurde lampjes. dus hier geen lichtbron achter de lampjes. om zwart te tonen gaat gewoon het lampje uit. een plasma scherm herken je ook wel aan het glazen voorscherm dat het scherm beschermd tegen beschadigen door aanraken of tegenaan stoten. nadeel is wel dat hij erg veel last heeft van zonlicht of omgevings licht. het is net een spiegel. als je er schuin voor gaat staan heb je door die reflectie ook wel last van ghosting, maar zit je op een normale kijkafstand dan valt dit niet op.

voordelen: zwart is echt zwart - een analoog signaal (zoals de ouderwetse kabel tv) ziet er beter uit op plasma - omdat dit een oudere techniek is (plasma tv's waren er eerder dan lcd) zijn ze wel verder met de beeld bewerking.

nadelen: stroom verbruik hoger dan lcd, zeker als je voor een heel groot scherm gaat (alleen bij zwart beeld gebruikt en lcd meer dan plasma, omdat bij plasma het scherm dan gewoon uit staat) - ghosting - zonlicht reflectie - minder keuze omdat de vele fabrikanten nu liever door ontwikkelen voor lcd (de nieuwe 200mhz sony is niet te versmaden :)) - inbrand gevoelig bij stilstaand beeld of zender icoontjes die in beeld blijven.

panasonic is de king of plasma. die gasten blijven dan ook gewoon door ontwikkelen met plasma. wie weet gaan de nadelen van plasma nog wel eens verdwijnen :D

omdat ik nogal veel game, kies ik altijd voor lcd omdat ik dan niet bang hoef te zijn voor inbranden. mijn broer's plasma heeft al prachtig "nickelodeon" in zijn scherm staan, ook al had hij zojuist besloten om naar veronica te kijken.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Next

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group