Viking: Battle for Asgard

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Viking: Battle for Asgard

Postby Stepz » 25 May 2008, 18:20:54

Hebben jullie deze game al gespeeld?
Ik heb 'm gisteren gekocht, maar m'n PS3 staat nog bij iemand anders aangezien ik vier maandjes in Suriname zat.
Moet ik m'n PS3 nu snel terughalen?
De trailers op http://servicegames.nl/index.php?ac=news&sac=view&id=2317&s= beloven toch aardig wat!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Viking: Battle of Asgard

Postby mayu-kun » 25 May 2008, 18:44:06

WOAAAh
ziet er lekker uit
owns: Saturn, Dreamcast & NeoGeo Pocket, al de rest onlangs verkocht

my collection
User avatar
mayu-kun
 
Posts: 1025
Joined: 01 Sep 2007, 19:22:01
Location: belgie

Re: Viking: Battle for Asgard

Postby WithAttitude » 26 May 2008, 01:05:14

Toen ik hoorde vikings en zo'n cheesy titel dacht ik 'vet gay!' maar nadat ik wat shit ervan gezien heb lijkt ie me best tof. Jammer dat ik zo blut ben dat de eerst volgende uitgaven toch aan DBS Burst limit en Ninja Gaiden 2 gespendeerd gaan worden.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Re: Viking: Battle for Asgard

Postby Stepz » 10 Jun 2008, 18:02:26

Even een korte review:

verhaal
Er zit een redelijk verhaal in, alleen konden ze veeeeeel dieper gaan. Er had veel meer spanning moeten zitten tussen Drakan en Skarin. Ook wanneer je 'm uitspeelt komt er nog een verhaaltje achteraan. Alleen is dit best belangrijk voor het verhaal, maar het komt er echt maar een beetje achteraan gewaggeld...

graphics
Dit viel toch eigenlijk wel een beetje tegen eigenlijk. 't Was een soort van veredelde Fable. Monden bewogen niet wanneer er mensen praatten.
Schaduwen knipperden soms (ook niet echt mooi dus) en in de verte zie ineens steeds allemaal bomen tevoorschijn komen. Krijg je een beetje een Playstation 1 gevoel.
Wat wel mooi was, was dat het bloed op je zwaard en bijl en ook op je kleren en gezicht bleef zitten.
Tot twee keer aan toe kun je je zwaard upgraden, alleen zie je dat niet aan je wapen. Beetje jammer dus.

gameplay
Tja, je moet steeds hetzelfde doen. Toch verveelde dit me niet echt. Omdat je steeds nieuwe technieken leerde kon je weer nieuwe dingetjes doen en daarnaast werden je tegenstanders wel steeds sterker.
Wat soms erg vervelend was waren bepaalde richeltjes. Soms kon je jezelf optrekken aan een richeltje, maar meestal niet, terwijl dat richeltje laag genoeg was... heel irritant.
Je kunt een soort element (vuur, ijs en electriciteit) gebruiken... alleen heeft dit niet zo heel erg veel nut. Heb het eigenlijk de hele game niet gebruikt.

extra's
De game bleef zo ongelooflijk vaak hangen... niet normaal. Heb de game twee keer uitgespeeld en ik heb gewoon het eindfilmpje maar op Youtube moeten bekijken.
Ik maakte net een vergelijking met Fable. Was de game maar meer als Fable. Daar zat ongelooflijk veel diepgang in en dat miste ik enorm in deze game. Vooral omdat het eigenlijk wel een topgame had kunnen worden.
In het begin moet je echt wennen aan je landkaart.
Je kunt paar items krijgen, maar die moet je na het verkrijgen al erg snel weer inleveren. Het is dus eigenlijk een beetje nutteloos.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam


Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group