yakuza 3 / ryu ga gotoku kenzan speel impressie

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

yakuza 3 / ryu ga gotoku kenzan speel impressie

Postby master360 » 06 Apr 2008, 16:38:17

hallo ik heb yakuza 3 oftewel ryu ga gotoku kenzan in tilburg voor 70 eurie op de kop getikt ha geen ebay gehad mooi zo, het spel zelf is supper lijp vooral als hij in full hd wordt uitgevoerd echt fantastisch ik kan nog geen review van de game geven 1e reden heb hem nog niet uitgespeelt en 2e reden ik kan nog alleen basis japans dus ik krijg wel wat mee van het verhaal maar de details die nog niet.

het lijkt wel shenmue in de demo was nog niet alles mogelijk maar nu kun je op elke deur mogelijk kloppen en meer mensen aanspreken op straat die handige info geven. ik vind de gameplay goed je hebt maar heel weinig toetsen en je kan hel veel doen hij is wel anders sinds dat de demo er is.
die buurt van de demo was grafisch al indrukwekkend maar het koningsrijk is helemaal te gek eigenlijk is heel dat koningsrijk net zo mooi als dat vlot level wat je in virtua fighter 5 hebt echt in woord perfect (of het woord wat wij daarvoor hebben) SEGA,het bestuderen van dieren om nieuwe moves te krijgen is heel leuk en je leert ook nog eens verdomd veel over de historie van het tijdperk KYOTO in JAPAN.
het is dan toch een beetje een review geworden.

ik hoop dat er een hele hoop van jullie overtuigd worden want echt jonge als je dit niet gaat spelen dan mis je een hoop daarbij hoop ik dat ik hiermee mensen heb overtuigd dat het bericht in demo's van dit kan afwijken van het uiteindelijke product meer dan waar is het is een game met iets speciaals maar anders speciaal als shenmue
oh ja beniewd hoe het er in full hd er een beetje uiziet? kijk dan hier.

1: http://img72.imageshack.us/img72/1051/27050012bm5.jpg
2: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20070914/sega33.jpg
3: http://polygamia.pl/wp-content/uploads/2007/09/yakuza3_4.jpg
4: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20070914/sega30.jpg
5: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20070914/sega31.jpg
6: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20070914/sega32.jpg

het is een SEGA spel zo heb ik wel genoeg erover vertelt denk ik
Last edited by master360 on 06 Apr 2008, 20:49:59, edited 1 time in total.
User avatar
master360
 
Posts: 104
Joined: 28 Oct 2007, 22:03:50
Location: made

Re: yakuza 3 / ryu ga gotoku kenzan

Postby zendar » 06 Apr 2008, 17:19:12

master360 wrote:hallo ik heb yakuza 3 oftewel ryu ga gotoku kenzan in tilburg voor 70 eurie op de kop getikt ha geen ebay gehad mooi zo


Ik ben toch wel héél erg benieuwd waarom je zo tegen Ebay bent.
Al had je namelijk de game via Ebay gekocht, had je (inc. verzendkosten) €43 betaald!
ryu ga gotoku kenzan op Ebay
Dus je kan heel trots zijn dat je geen Ebay gebruikt hebt, maar je bent wel een dief van je eigen portemoneau.
C64, Pong, 2600 junior, Jaguar, Lynx II, Nes, Snes, PSX
Supervision, MegaDrive II, Saturn, Dreamcast, DS Lite, Wii
Image
User avatar
zendar
Super Segaforum user
 
Posts: 1114
Joined: 21 Aug 2006, 17:44:40

Re: yakuza 3 / ryu ga gotoku kenzan

Postby master360 » 06 Apr 2008, 18:21:10

ten eerste paypal is kut en het intresseerd me niet want ik vind een winkel dichtbij huis fijner en uit japan is altijd wel link en ja tuurlijk zal hij een goede rating hebben maar ik wilde voor het totaal plaatje van pre review gewoon erbij vermelden dat deze game ook gewoon in Tilburg te krijgen is en of het nou 25 eurie scheelt maakt niet veel uit ik heb hem dat telt en het is een fantastische game die elke cent waard en ook elke cent voor andere kopers want echt jonge ik zeg een ding halen die game ook al kun je geen japans dan leer je maar naar lichaamstaal te kijken en luisteren naar klanken in stemmen en hoor zo ook de muziek aan want het is uiteindelijk toch echt een lust om naar te kijken en te luisteren. (een woord SEGA staat voor alles wat perfectie uitstraalt)
User avatar
master360
 
Posts: 104
Joined: 28 Oct 2007, 22:03:50
Location: made

Re: yakuza 3 / ryu ga gotoku kenzan

Postby master360 » 06 Apr 2008, 19:46:26

oh en wie heeft er allemaal nog meer de demo of zelfs het echte spel gespeeld want ik zou graag willen weten of mijn mening over de gehele game een beetje klopt en of dat er veel dingen erg afwijken van de demo of jullie mening over de game of demo
User avatar
master360
 
Posts: 104
Joined: 28 Oct 2007, 22:03:50
Location: made

Re: yakuza 3 / ryu ga gotoku kenzan speel impressie

Postby kevin » 08 Apr 2008, 12:38:43

is dit een ps3 game? vind het er meer uitzien als een ps2 game.
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: yakuza 3 / ryu ga gotoku kenzan speel impressie

Postby master360 » 09 Apr 2008, 08:47:58

heb je het al gespeeld ik denk het niet en het is niet voor niks een SPEEL impressie dus als je het niet zelf hebt gespeeld dan kun je er niet over mee praten.
User avatar
master360
 
Posts: 104
Joined: 28 Oct 2007, 22:03:50
Location: made

Re: yakuza 3 / ryu ga gotoku kenzan speel impressie

Postby Xizor » 09 Apr 2008, 09:27:58

master360 wrote:heb je het al gespeeld ik denk het niet en het is niet voor niks een SPEEL impressie dus als je het niet zelf hebt gespeeld dan kun je er niet over mee praten.


Dat het een SPEEL impressie is doet niks af aan het feit dat de screenshots er inderdaad uitzien als een PS2-game op die zogenaamde 'geweldige full HD screenshots'; we zijn toch wel stukken betere graphics gewend van de PS3...

en of ik iets zal missen als ik hem niet speel? dat neem ik dan maar voor lief; zolang JIJ er maar plezier aan beleeft is het toch goed? :)
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Re: yakuza 3 / ryu ga gotoku kenzan speel impressie

Postby F-zero » 15 Apr 2008, 18:59:18

Mijn eerste indruk lang geleden was dat dit een ietwat slappe game was. Ik begon dan ook slecht, eerst met dat daten en daarna met dat paardrijden. Dat vond ik beide unimpressive.

Maar ik heb de game laatste een 2e kans gegeven, en alles eens zitten uitproberen. Het is toch wel ok. Het houterige battlesysteem is even wennen als je weet hoe je goed moet grapplen enzo. Dit komt toch wel overeen met oude games als Die Hard Arcade. Je krijgt ook bepaalde momenten waarin je ala shenmue een QTE moet doen.

De Free roaming demo bestaat uit wat loos rondlopen van target naar target, en dingetjes afleveren. Maar je komt dan ook in street fights terecht, waarbij je nog redelijk kunt rondlopen (area wordt dan wel afgeblokt). Dit gaf een Shenmue gevoel, maar dan sneller en meer gericht op mainstream.

Graphics lijken Ps2 HD te zijn, maar toch zit het scherm vol met NPC's (meer dan AC) en er is echt geen enkele framedrop te bekennen. De Lighting is ook wel goed. Maar 70 euro betalen... als ik hem al zou willen zou ik hem toch voor de helft van Ebay halen. Maar door de demo kom ik dankzij de taalbarriere al amper heen dus daar pas ik voor.

Wat jij trouwens klakkeloos zegt over Paypal is eigenlijk hetzelfde als wat kevin doet, kun je zonder het te gebruiken niet over meepraten.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands


Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group