emotion engine

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby F-zero » 31 Dec 2007, 15:38:52

Nee maar nu heb ik er juist wel 1. Voor 200 euro minder is de Ps3 namelijk wel een redelijk goede aankoop. Vooral omdat de 360 zo onbetrouwbaar is.

En de BC was zowiezo al crap en softwarematig. Wil je een goede BC, dan moet je first batch een NTSC Ps3 kopen... met een NTSC 20gb zit je volgens mij altijd safe want die zijn al vrij snel discontinued (volgens mij in de tijd dat de BC nog hardwarematig was). Die mist dan wel Wi-fi..
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby Stepz » 01 Jan 2008, 20:43:52

Hmmm... ik zie Musashi: Samurai Legend niet in het lijstje staan... Waarschijnlijk is dat dus de reden dat ik continu door de grond val enz... en dat er overal de hele tijd veel teveel licht schijnt, zodat je niets ziet...
Nou ja, Buzz kan ik er prima op spelen en veel andere PS2 games ook.
M'n PS2 ging twee maanden geleden kaduuk. Gelukkig is m'n vriendin een stewardess, dus heeft ze even tax-free en met korting een nieuwe slimeline voor me gehaald voor €109,-
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Previous

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group