Test Drive Unlimited online (psp)

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Test Drive Unlimited online (psp)

Postby ReinieR » 12 Jun 2007, 20:57:20

Elke keer als ik TDU online wil gaan spelen loopt ie eerst al een paar keer te zeiken over IP timeout maar als ik daar dan toch voor bij ben, is ie aan het connecten maar zegt hij ALTIJD connection failed. Weet iemand hoe dit kan, want met andere games en gewoon internet lukt het wel om online te komen.
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby blackdragon » 19 Jun 2007, 09:38:34

Weet niet hoelang de game nu uit is? Maar weet nog wel dat hetzelfde probleem de eerste tijd op de Xbox 360 was, kon je ook haast voor geen mogelijkheid online iets doen. En op een gegeven moment was dat ineens opgelost, maar dat heeft wel een aantal weekjes geduurd.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ReinieR » 19 Jun 2007, 22:04:51

Als ik het goed heb is TDU in februari dit jaar uitgekomen, dus het is niet zo heel erg oud.
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby music_maniac1965 » 20 Jan 2008, 23:27:14

ik verwachte niet dat TDU echt speelbaar zou zijn op de psp, is het spel dan echt speelbaar op de psp ? of hebben ze de snelheid er uit gehaald om de streaming omgeving voor elkaar te krijgen ? op de xbox 360 met de snelste motor op de hoogste tuning kreeg ik het meerdere malen voor elkaar om sneller te rijden dan dat de game kon laden. het resultaat ? nou, de omgeving kon op een gegeven moment niet snel genoeg ingeladen worden, en ik viel door de grond in de zee. het spel zet mij opnieuw op het eiland, en de fun kan weer verder gaan. dus geen mega crash die het onmogenlijk maakt om verder te spelen. ik heb dit ook voor elkaar gekregen met de ferrari enzo met tuning 3.

ik neem aan dat als de snelheid op de psp net zo snel is, en het spel bijna net zo gedetailleerd, dan krijg je dit toch veel vaker op de psp ? op de 360 heb ik het nu in een jaar of anderhalf zo'n 5 keer gehad. best iri als je in een missie zit, maar free roaming vind ik het niet zo erg.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands


Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group