Tomb Raider Anniversary

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Appie » 01 Jun 2007, 23:55:52

Ik heb dit spelletje sinds vandaag ook, amuseer me weer prima ondanks de shitty AI van de beestjes.

Misschien ligt dit aan me graphics card, maar heeft iemand het ook dat je het water blur effect krijgt op Lara? Terwijl je helemaal niet in het water bent, maar alleen water "achter" je in beeld is. Verder vond ik een wolkenpartij die niet helemaal compleet was als ik recht naar boven ging kijken in Peru (T-Rex gebied). Verder prima graphics op me PC'tje though, Legend van de 360 style.
Image
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Sen » 02 Jun 2007, 07:48:04

Nog niet binnen, moet van cdwow afkomen omdat het dan maar 22 euro kost ipv de afzetbedragen uit de winkel.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby blackdragon » 03 Jun 2007, 20:12:54

Heb de game al sinds donderdag en het bevalt me wel goed, grafisch iets minder dan Legend vind ik iig de afwerking. Verders zijn de controls weer vertrouwd zoals we die van Legend kennen, maar dan ook nog paar nieuwe dingen erbij.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby F-zero » 07 Jun 2007, 15:32:59

Gerucht | 7 juni 2007 - Volgens de laatste update van de ESRB-database komen er vijf nieuwe Tomb Raider-titels naar de Xbox 360. Verrassend is dat de namen van deze vijf titels overeenkomen met levels uit Tomb Raider: Anniversary. Dit kan erop wijzen dat het gaat over delen van Tomb Raider: Anniversary die dan via Xbox Live Arcade verkocht gaan worden. Klinkt deze beredenering onlogisch, vind je? hier staat het lijstje.

Het zou niet vreemd zijn als Gamespot inderdaad gelijk heeft met hun speculatie. Tomb Raider: Anniversary is namelijk verkrijgbaar voor PC, PlayStation 2 en de Wii, maar niet voor de Xbox 360.


Ja dit zijn gewoon levels van de oude TR1 die dus een leeftijdsrating krijgen voor de 360. Tenminste ik kan me Peru wel herinneren (daar begon de originele game toch?).
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby markdegeweldenaar » 07 Jun 2007, 15:54:14

Pfff, fuck die shit. Het zal op xbox live wel duurder zijn dan voor de pc en playstation 2, en dan heb je er geen eens een doosje of boekje bij.

Wat wel opvalt is dat de inhoudt geclassificeerd is als 'Mild Suggestive Themes'. Een kort broekje en grote borsten zijn blijkbaar al voldoende om het spel op zo'n manier te beoordelen. Wat een bespottelijke organisatie is dat.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby Sen » 07 Jun 2007, 18:04:41

Heb de pc versie nog steeds niet. Kreeg een mailtje van cdwow dat 1 van hun magazijnen in de brand is gevlogen. Kreeg een kortingsbonnetje van 2 euro voor het ongemak.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby markdegeweldenaar » 28 Jun 2007, 18:54:02

Ik heb de pc versie nu een paar dagen in huis. Ik wilde eerst de ps2 versie halen, maar de pc versie is goedkoper, mooier en speelt met een xbox 360 controller net zo goed.

Ik vind het spel enorm tof. Het ademt de originele Tomb Raider sfeer, die sinds deel 4 grotendeels weg was. Het is soms wat frustrerend, vanwege de wel erg bewegelijke camera en het is erg makkelijk, maar het goede gevoel overheerst. Het ziet er soms ook schitterend uit, vooral op plekken met veel water. Echt een topspel, leuker dan Legend.

Edit: Het is wel fucking donker, zoals alle nieuwe spellen. Ik kan niet anders dan het met de gordijnen potdicht spelen.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Previous

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 44 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group