Tevreden over de PS3?

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Stepz » 22 Apr 2007, 16:33:00

Hmm... bij mij is ie ook niet meer aangegaan na GoW...
De Wii heeft op dit moment nog even m'n voorkeur met Zelda en de PS3 is ook nog steeds cool met R:FoM.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby arjen1981 » 23 Apr 2007, 06:29:25

Drax wrote:Wat bladen schrijven over games doet me steeds minder. motorstorm is bijvoorbeeld echt een game waar ik van kan genieten. NOrmaal doen race games me niets maar een lekkere arcade racer als Sega Rally 2 maar ook een motorstorm vind ik geweldig. Resistance is een standaard shooter maar wel één welke ik tot het einde heb willen spelen en dat gebeurd me niet vaak meer. Het is een lekkeree sfeer vergelijkbaar mnet Halo en speelt gewoon lekker weg.

Daarnaast heeft Arjen helemaal gelijk met het high tech gevoel want het pakketje is gewoon compleet. Bluetooth, standaard wifi etc. Heb zelf nog maar 3 games, bovenstaande en virtua tennis 3 en ben helemaal om. Ben nu aan het wachten tot juni want dan komt Ninja Gaiden. Het mest verwacht ik tot op heden nog van Little Big World maar helaas moet ik er nog even op wachten... Btw Arjen, speel nu ook guitar hero op de 360 echt een relaxte game!!! Eindelijk weer een reden om de 360 aan te zetten want die heb ik na Gears of War niet meer echt gehad...


hey bjorn cool om weer eens een post van jou te lezen. en little big planet lijkt mij ook prachtig. ik heb zelf maar twee games op de 360 :P ffxi en guitar hereo II. deze speel ik bijden veel en guitar hereo vind ik prachtig. op de ps2 had ik ze ook gemist. en die wii ja een zelda player voor mij dus. ik verwacht het meest van de ps3. het is alleen nog even wachten op die titels ( een jaar of 2 jaar ). net als dat ffvii destijds de saturn beater was op de psx komt die er ook wel voor de ps3. de ps3 lijkt wel wat op de snes. hij kwam het laatste uit en dat zul je straks dan ook gaan zien ook. hehe denk ik :P
User avatar
arjen1981
 
Posts: 447
Joined: 03 Nov 2006, 10:19:57

Postby BDT » 24 Apr 2007, 22:46:31

Drax wrote:Crackdown heb ik wel gespeeld maar alleen voor het verzamelen van orbs met springen. Qua verhaal is het gewoon kut en heb zelf alleen plezier beleefd aan het springen. Maar dan houdt het ook al snel op. de 360- gebruik ik eigenlijk voornamelijk voor de live arcade... best zielig maar waar.


hey Drax, lache dat je ook weer ff je kop laat zien :D

Zelf vind ik de 360 nog steeds het meest de moeite waard. Ik speel voornamelijk Guitar Hero II, PES6 en ik ben weer bezig met GoW en Lost Planet. Ook Crackdown probeer ik wat verder te spelen, al is het allemaal wel snel saai. Last but not least is er natuurlijk VT3, die superrrrr is(online ook, kan niet met PS3)

Nee, de PS3 draait geen overuren, net als de Wii(staat al een tijdje uit)

Zodra Killzone komt, is het natuurlijk raak. Hopelijk niet tegelijk met Halo 3, want dan moet ik kiezen(en zou ik Killzone kiezen, puur omdat de setting en sfeer daarvan meer aanspreken)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby arjen1981 » 25 Apr 2007, 06:11:16

killzone is een mooie naam maar een game vind ik het niet. op een paar vertegenwoordigers en press mensen na heeft nog niemand echte beelden gezien van killzone. en zelfs die techdemo schijnt geen echte gameplay te zijn. maar de settign zal ongetwijveld gelijk zijn aan de voorgaande delen. zelf heb ik echt helemaal niks met killzone. ook niet met helo 3 trouwens.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Pl ... on_3_games

dat is de goede lijst ^_^ waar ik zelf het meest naar uit kijk is team ico. maar hun titel is op dit moment net zo ver gevoorderd als kill zone. alleen een naam. nog niet eens een naam ;) zie de lijst er zijn genoeg interessante firs party titels om in de gaten te houden
User avatar
arjen1981
 
Posts: 447
Joined: 03 Nov 2006, 10:19:57

Postby Sen » 25 Apr 2007, 13:11:58

Zat even motor storm te spelen in de mediamarkt, eerste keer dat ik even ps3 had gespeeld. Paar races gedaan, wel aardig, deed me er denken aan buggy heat. Grafisch niet echt boeiend, het is volgens mij gewoon zo'n fun game die je eens haalt als hij cheap is.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Gameholic81 » 26 Apr 2007, 13:54:13

Je krijgt zeker standaard geen component kabels bij je PS3 of wel?

Dus dan kan je beter een HDMI kabel kopen of niet?
User avatar
Gameholic81
 
Posts: 879
Joined: 25 May 2005, 07:41:22
Location: Antwerpen

Postby twisted » 26 Apr 2007, 14:32:35

klopt
Tis Wat
User avatar
twisted
 
Posts: 1456
Joined: 14 Aug 2003, 01:20:58
Location: zevenbergen

Postby BDT » 29 Apr 2007, 20:45:20

arjen1981 wrote:killzone is een mooie naam maar een game vind ik het niet. op een paar vertegenwoordigers en press mensen na heeft nog niemand echte beelden gezien van killzone. en zelfs die techdemo schijnt geen echte gameplay te zijn. maar de settign zal ongetwijveld gelijk zijn aan de voorgaande delen. zelf heb ik echt helemaal niks met killzone. ook niet met helo 3 trouwens.



Ik ben meestal snel uitgekeken op shooters, maar Killzone op de PS2 heb ik veel gespeeld. De setting en stijl spreekt me enorm aan. Halo is vet en deel 3 ga ik zeker halen, maar Killzone gaat denkik echt vetter worden.

Mijn intresse na de neppe demovideo van de E3 vna 2 jaar terug was flink gedaald, maar ik denk dat het heel vet gaat worden.

Verder zijn er voor mijn geen PS3 exclusives die de moeite waard zijn(Ico doet me niks, evenals God of War) Misschien komt daar ooit nog verandering in, maar ik kijk alleen uit naar Killzone 2. De multiplatform titels speel ik liever op de 360
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Gameholic81 » 30 Apr 2007, 21:12:07

Ik heb vorige week dus toch maar een PS3 aangeschaft .. en ik moet zeggen dat het apparaat technisch zeer goed in elkaar steekt.

Dat het niet bulkt van de innovativiteit moge duidelijk zijn, maar het is toch een mooie gadget.

Motorstorm speelt prima weg. Ziet er ook nog eens tof uit.

Nu maar hopen dat de echte toppertjes rap gaan komen.
User avatar
Gameholic81
 
Posts: 879
Joined: 25 May 2005, 07:41:22
Location: Antwerpen

Postby Dreamboy » 15 May 2007, 23:41:16

Tja ben nog niet kapot van de PS3.
Online is die sterk verbeterd (heb er geen maar een vriend van me wel).

Resistance haalt het niet bij GoW, Killzone misschien maar die is er nog niet.
Ik wil graag een PS3 heel graag, maar eerst weer een 360 als ik het geld weer heb.
Tja de 360 is nog steeds de console op dit moment :P samen met de PS2 en natuurlijk mijn loiverd de Saturn :oops:
De Mega Drive heeft me weer, gouden tijden breken weer aan!
User avatar
Dreamboy
 
Posts: 1422
Joined: 21 Jun 2001, 09:11:29
Location: Delfzijl uh!

Postby Drax » 22 May 2007, 09:19:23

Momenteel ook weer uitgekeken op PS3... Echt erg maar er komen gewoon totaal geen games uit. Ben nu aan het wachten op the Darkness. verder zie ik weinig leuks. De 360 gaat wer helemaal kapot wordne gespeeld in juni met Bomberman Live!!! Heb nu op PS3 voornamelijk calling all cars aan staan middels us psstore. Resistance von dik overigens wel een erg goede game!!! Virtua Tennois blijft echter favoriet. Helaas geen online modi op ps3 maar als je ze naast elkaar plaatst zie je wel duidelijk dat de ps3 er beter uit ziet.
Bjorn de Bruin
Image
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby BDT » 22 May 2007, 11:59:32

Voor PES7 wordt de PS3 onmisbaar ben ik bang ;) (als ik Konami mag geloven na de berichten van vorige week)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Sen » 22 May 2007, 12:44:41

Drax wrote: De 360 gaat wer helemaal kapot wordne gespeeld in juni met Bomberman Live!!!


Haha is dat een woordspeling of...
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Fonzi » 22 May 2007, 12:47:20

Mja, volgende maand verschijnt Ninja Gaiden Sigma en Minna No Golf 5, zowiezo twee titels die ik importeer. Verder wacht ik nog op enkele leuke PSN titels. Ik speel toch nog behoorlijk veel op de PS3, zij het ook wel afgewisselt met PS2 titels.
*Art is the future of games, not realism.*
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby Appie » 22 May 2007, 15:49:25

Ninja Gaiden op de PS3 is op zich nog wel een spelletje dat ik wil hebben. Uiteraard import, schijt aan die gecensureerde EU versie van de Xbox. Wel gekocht voor de Xbox ooit voor een drol aangezien ik niet het volle pond ervoor wilde betalen door die censuur, nooit gespeeld XD
Image
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

PreviousNext

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 31 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group