SEGA Rally revolution

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

SEGA Rally revolution

Postby WithAttitude » 17 Jan 2007, 09:04:12

Gaat het SEGA lukken weer aan top te komen zoals ze ooit eens stonden? Met grote games als Virtua Fighter 5, Virtua Tennis en en SEGA Rally championship hebben ze iig alle gelegenheid om zich weer te bewijzen.
Hier zijn enkele renders van hoe SEGA belooft dat deeltje 3 in onze geliefde Rally serie eruit moet komen te gaan zien.

Het revolution staat voor het feit dat de tracks veranderen iedere keer dat je erover heen rijdt, de groeven en kuilen die je met de wielen maakt.

bron
Image
Image
Image
Image
Image

Ziet dat er niet ubervetjes uit? Het lijkt weer die typische arcade graphics te hebben, heerlijk ik heb er helemaal zin in. Vooralsnog alleen voor de ps3 aangekondigd maar ik reken erop dat ie ook wel naar de 360 zal komen.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Sen » 17 Jan 2007, 10:04:39

Hij staat volgens mij wel in de 360 releaselists. Maarja, hoe dan ook, daar komt hij vast ook wel naartoe. Screens zien er tof uit, maar wil de gameplay graag een keer in actie zien.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Ophyr » 17 Jan 2007, 10:20:41

Vet hoor :)

Ik ben benieuwd of de 360 dat aan kan, die veranderingen in de tracks. Is dat niet juist zo'n functie waar die Cell processor heel goed in is ?
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby Silent Shadow » 17 Jan 2007, 11:26:56

Samen met Virtua fighter 5 voor mij DE reden om een next-gen console te kopen. :)
Al blijft het natuurlijk de vraag of Sega het spel net zo goed krijgt als bijvoorbeeld Sega Rally op de Saturn. De Dreamcast versie was namelijk matig vond ik zelf (maar zeker niet slecht!).
Silent Shadow
Sega Saturn liefhebber._0_
 
Posts: 1406
Joined: 02 Dec 2004, 12:00:57

Postby Cyberbeast » 17 Jan 2007, 11:59:38

Sega Rally Evo komt ook gewoon naar 360.
Mja, renders opnieuw. Ik wil ingame-beelden.
Op de renders zijn er zelfs kartels op de auto's te zien, dus dat belooft alweer :roll:
Image
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Postby Ophyr » 17 Jan 2007, 12:16:35

Ik denk niet dat die kartels echt storend zijn wanneer 't spel in beweging is :)
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Re: SEGA Rally revolution

Postby markdegeweldenaar » 17 Jan 2007, 12:24:33

WithAttitude wrote:Gaat het SEGA lukken weer aan top te komen zoals ze ooit eens stonden? Met grote games als Virtua Fighter 5, Virtua Tennis en en SEGA Rally championship hebben ze iig alle gelegenheid om zich weer te bewijzen.


Sega kwam aan de top met originele en vernieuwende spellen. Dit zijn sequels van sequels, daarmee komen ze nooit terug aan de top.

Dat gezegd hebbende, Sega Rally ziet er best tof uit, maar ik vraag me af hoe die vage beelden spelen. Het ziet er natuurlijk realistischer uit, maar speelt het ook beter.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby blackdragon » 17 Jan 2007, 13:58:22

Cyberbeast wrote:Sega Rally Evo komt ook gewoon naar 360.
Mja, renders opnieuw. Ik wil ingame-beelden.
Op de renders zijn er zelfs kartels op de auto's te zien, dus dat belooft alweer :roll:


Inderdaad is gewoon voor de 360 en PS3 aangekondigd komen tegelijk uit. Ziet er wel goed uit, hoop alleen dat ze deze keer wel Sega Rally weer terugbrengen de laatste was toch niet zo geweldig.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ManoRevolver » 17 Jan 2007, 14:28:43

Tuurlijk ziet het er vet uit, dat zagen de vorige 2 delen er ook in tegenstelling tot het superieure deel 1, maar die speelde ook voor geen meter!
Hopelijk nu wel, screens zien er goed uit 8).
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby F-zero » 22 Jan 2007, 16:03:12

De vraag is: Welke kant gaat Sega op met deze game?

Maken ze een fast paced arcade rally game, dan hebben ze een kans bij een doelgroepje. Dan draagt het nog met recht de naam Sega Rally, van oorsprong een harde arcade game. Dit willen we toch eigenlijk van een SR game?

Maken ze een sim, dan zullen weinig mensen reden gaan zien om van WRC, Rallisport en Colin af te stappen. En proberen ze dus weer typisch met standaard meuk te komen.

Virtua Tennis 3 heeft bijvoorbeeld wel een goed arcade gevoel, en blijft bij z'n leest (logisch, het is ook een arcade port) met wel wat tijdrekkende opties als een career mode... die game gaat dan ook gewoon goed ontvangen worden.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby WithAttitude » 22 Jan 2007, 16:14:34

F-zero wrote:De vraag is: Welke kant gaat Sega op met deze game?

Maken ze een fast paced arcade rally game, dan hebben ze een kans bij een doelgroepje. Dan draagt het nog met recht de naam Sega Rally, van oorsprong een harde arcade game. Dit willen we toch eigenlijk van een SR game?

Maken ze een sim, dan zullen weinig mensen reden gaan zien om van WRC, Rallisport en Colin af te stappen. En proberen ze dus weer typisch met standaard meuk te komen.

Virtua Tennis 3 heeft bijvoorbeeld wel een goed arcade gevoel, en blijft bij z'n leest (logisch, het is ook een arcade port) met wel wat tijdrekkende opties als een career mode... die game gaat dan ook gewoon goed ontvangen worden.
Het laatste wat ik heb gelezen over Virtua Tennis 3 is dat ze het juist realistisch willen gaan maken.

Ik vind het niet eens zo slecht, ben wel benieuwd hoe ze de lekkere arcade gameplay gaan mengen met realisme, hetzelfde geldt voor SEGA Rally. En willen ze enigzins fatsoenlijke verkoopcijfers halen dan moeten ze wel want de massa wil juist realisme.

En de eerste SEGA Rally had 3 circuits (dat gare extra level buiten gelaten) en 2/3 auto's, daar kan je tegenwoordig gewoon niet meer mee aankomen.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Cyberbeast » 22 Jan 2007, 17:33:18

Ik heb Virtua Tennis 3 al gespeeld. Het is net zo realistisch al het tweede deel maar met veel meer animaties en tragere gameplay. Wel veel moeilijker.
Image
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Postby BDT » 25 Jan 2007, 11:33:44

ik hoop iig dat deze game beter wordt dan Sega Rally 2006 die op de PS2 is uitgekomen....

Dat was ook niks namelijk...
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT


Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 40 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group