Sony's Arrogantie.

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby kevin » 12 Sep 2006, 17:54:08

twisted wrote:
Op het moment dat de PS2 uit kwam was dit de krachtigste console


Op het moment dat de DC uitkwam was dit de krachtigste console

idd ik snapte zn punt ook niet, de gamecube en Xbox zijn tog ook krachtiger dan ps2 -.-
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby Ophyr » 12 Sep 2006, 17:57:19

De NES was destijds ook enorm krachtig trouwens...

[edit]

Dit mag ook wel es gezegd worden ;)

Ken Kutaragi heeft een officiële reactie gegeven op het BluRay-drive-debacle dat Sony momenteel ondergaat. Sony heeft het momenteel vrij zwaar omdat er veel in de PS3 geïnvesteerd wordt, en daarnaast moeten ze een callback-order van PC-fabrikant Dell verwerken. Enkele batterijen van deze laptops zijn onlangs geëxplodeerd of ontbrand, en aangezien Sony deze batterijen levert, zullen zij het probleem moeten verhelpen.

“If you asked me if Sony’s strength in hardware was in decline, right now I guess I would have to say that might be true”

Het opvallende aan deze uitspraak is dat hij zonder doekjes eromheen te winden gewoon zegt dat Sony momenteel in zwaar weer verkeert. Traditioneel zorgden de PlayStation-consoles voor wat extra financiële lucht tijdens de ontwikkeling van nieuwe elektronica. Wellicht is deze eerlijkheid van Ken bedoeld om vertrouwen van investeerders terug te winnen.
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby General Wong » 12 Sep 2006, 20:57:29

Image

Image

Image

Image

De leukste in mijn ogen van http://www.thisiswaiting.com
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby WithAttitude » 13 Sep 2006, 01:53:37

Whehe prachtig, hier nog een paar waar ik erg om heb moeten lachen.
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Sen » 13 Sep 2006, 05:24:18

Zijn er een paar echt erg grappig ja!
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby BDT » 13 Sep 2006, 09:47:03

fantastisch :)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Ophyr » 13 Sep 2006, 12:02:10

Phil Harrison van Sony heeft in een interview over de launch van de PSP in Europa laten weten dat hij Nintendo niet eens als concurrentie beschouwt. Het zou immers oneerlijk zijn ten opzichte van die nichespeler die zich volgens hem enkel concentreert op jongetjes en meisjes die Pokemons aanbidden:

"The idea of a handheld rivalry with Nintendo is an irrelevance," VP of studios Phil Harrison insisted to MCV. "Those formats don't appear in our planning. It's not a fair comparison; not fair on them, I should stress. That sounds arrogant, maybe, but it's the truth.

"Nintendo knows its target audience, because it has really narrowed that down; and it's pretty much defined by a boy or girl's ability to admire Pokémon.


Hoewel dit al een hilarische en arrogante opmerking is, gaat hij nog verder door te stellen dat de DS niet meer dan een toestel is gebaseerd op een gimmick die de mensen snel beu zullen worden.

Over de strijd om de handhelds is het laatste duidelijk nog niet gezegd.

Bron

En wederom een belediging richting de volwassen gamers met een DS :)
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby Fonzi » 13 Sep 2006, 12:21:50

Ophyr wrote:Phil Harrison van Sony heeft in een interview over de launch van de PSP in Europa laten weten dat hij Nintendo niet eens als concurrentie beschouwt. Het zou immers oneerlijk zijn ten opzichte van die nichespeler die zich volgens hem enkel concentreert op jongetjes en meisjes die Pokemons aanbidden


Daarom dat de volledige Japanse charts van de best verkochte games twee weken geleden enkel en alleen uit DS games bestond. Nog nooit vertoond eigenlijk. De DS blaast qua verkoopcijfers alles weg in Japan. In Japan zeg ik want de PSP doet het zeker niet slecht in Europa.
*Art is the future of games, not realism.*
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby blackdragon » 13 Sep 2006, 12:22:15

Ja wat kan je zeggen, ziek wordt je ervan.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Ophyr » 13 Sep 2006, 12:32:18

Sony ziet ook dat de DS het beter doet dan hun PSP. Kennelijk is hun oplossing om dan de rivaliserende partij niet tot next-gen te beschouwen, want ja, next gen beslissen zij toch ? :(

Ik probeer me zo neutraal mogelijk op te stellen tenopzichte van 'de drie', omdat ik ervan overtuigd ben dat 't om de spellen gaat... Helaas verliest Sony steeds meer respect van mensen, inclusief mij, met hun dubieuze opmerkingen.
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby BDT » 13 Sep 2006, 12:57:56

tsja, niets houd voor altijd stand. Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.

Sony verliest aan macht. Zo was er vroeger een romeins tijdperk, een Griekse en nu een amerikaans :P

Briljante uitspraak van die gast... De DS treft een veel breder publiek met een gevarieerder en groter aanbod aan software.

Neemt niet weg dat ik de PSP vaker gebruik(als MP3 speler, that is)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Ophyr » 13 Sep 2006, 13:15:01

Ik gebruik ze beiden niet echt vaak meer sinds ik een 360 heb :) Laatst wel nog een huisgenoot afgeslacht met Lumines :twisted:
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby BDT » 13 Sep 2006, 13:22:19

maar lumines is vet. Die komt ook naar de 360 ;)

http://www.xbox.com/nl-NL/games/l/lumin ... dexbox360/

can't wait!
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby F-zero » 13 Sep 2006, 16:03:28

Ach Gimmicks... Harisson liet zien dat je de PSP als binnenspiegel kan gebruiken bij Ps3 race games. En de PSP is gewoon een verrot onding zonder ook maar enige originaliteit en met absurde laadtijden. Laadtijden op een handheld.. lol.

Graphics maken in de handheld markt geen verschil, je kon het vroeger al zien met de GG en GB etc. De PSP gaat keihard op zijn bek, terwijl de 'inferieure' DS records breekt.

MP3 speler is leuk, maar een ipod shuffle is dan ook weer praktischer.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby RinusMaximus » 14 Sep 2006, 07:08:12

IBM zal vanaf het einde van september beginnen met de verkoop van bladeservers die gebruikmaken van de negen cores tellende Cell-processor. Deze cpu is door IBM, Sony en Toshiba ontwikkeld en was oorspronkelijk gebouwd voor gebruik in gameconsoles. IBM's nieuwe bladesysteem is BladeCenter QS20 gedoopt en is primair gemaakt voor het uitvoeren van rekenintensieve taken, wat betekent dat het apparaat onder meer voor bedrijven uit de animatie-, luchtvaart- en defensie-industrie bedoeld is. De QS20 wisselt voor 18.995 dollar van eigenaar


Dan valt de prijs van een PS3 opeens weer mee...

bron:
http://tweakers.net/nieuws/44387/IBM-lanceert-bladeservers-met-Cell-processors.html
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

PreviousNext

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 33 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group